تور کوالالامپور

تور کوالالامپور

تور کوالالامپور از تورهای تفریحی است که هرساله با استقبال بسیاری از مسافران روبروست. شرایط آب و هوایی کشور مالزی استوایی و مرطوب بوده و استفاده از این تور در همه ایام سال دل پذیر است. پیشنهادهای ویژه ای برای مسافران وجود دارد و این تور امکانات تفریحی و اقامتی مناسبی را برای مسافران فراهم آورده است. بسیاری از مسافران ایام نوروز را برای تور کوالالامپور انتخاب می کنند. این تور از هر حیث خیال مسافران و توریست های عزیز را راحت کرده و اوقات بسیار خوشی را بری آن ها رقم می زند. از پرواز گرفته تا مکان اقامت، مراکز خرید و جاذبه های تفریحی- گردشگری در این تور منحصر به فرد بوده و ارائه بهترین خدمات با نازل ترین قیمت برای مسافران فراهم شده است.

پرواز تور کوالالامپور

پرواز تور کوالالامپور با شرکت هواپیمایی ایرانی ماهان انجام می شود. این پرواز مستقیم از تهران فرودگاه بین المللی امام خمینی به مقصد فرودگاه بین المللی کوالالامپور است. پرواز کوالالامپور از پروازهای قیمت مناسب و ایمن در خطوط هوایی داخلی محسوب می شود. پروازهای خارجی دیگری با شرکت های هواپیمایی خارجی انجام می شود که مستقیم نبوده و مدت زمان پرواز طولانی و از قیمت های بالاتری برخوردار است. امکان استفاده از تور ترکیبی کوالالامپور نیز برای علاقه مندان به تورهای ترکیبی وجود دارد.

[caption id="attachment_2815" align="aligncenter" width="780"]تور کوالالامپور تور کوالالامپور[/caption]

مدت زمان تور کوالالامپور

مدت زمان تور کوالالامپور معمولاً به مدت اقامت 7 شب است و مدت زمان بسیار مناسبی را برای مسافران جهت گشت و گذار، خرید و تفریح در نظر گرفته است. تور ترکیبی کوالالامپور با دیگر شهرهای مالزی مانند لنکاوی، پنانگ و صباح از تورهای پر طرفدار است که مدت اقامت در هر یک از این شهرها معمولاً به مدت 4 شب در کوالالامپور و 3 شب در شهر دیگر است. تور ترکیبی کوالالامپور سنگاپور نیز از تورهای محبوب است که هم زمان می توانید از دو کشور مالزی و سنگاپور دیدن کنید. مدت زمان اقامت تور کوالالامپور سنگاپور معمولاً به مدت 4 شب در کوالالامپور و 3 شب در سنگاپور است. تورهای لحظه آخری کوالالامپور نیز در ایام پر ترافیک مسافرتی از قیمت های مناسب تری برخوردار است.

[caption id="attachment_2814" align="aligncenter" width="780"]تور کوالالامپور تور کوالالامپور[/caption]

خدمات مسافرتی تور کوالالامپور

خدمات مسافرتی که در تور کوالالامپور به مسافران عزیز تعلق می گیرد بسیار مناسب بوده و سفر ایمن و راحتی را برای آن ها رقم می زند. قیمت تور کوالالامپور بسیار مناسب بوده و به نسبت خدماتی که برای مسافران محترم در نظر گرفته شده قابل مقایسه نیست. این خدمات مسافرتی شامل رزرو هتل، گشت شهری با ناهار، تهیه بلیت رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان و یک عدد سیم کارت به هر اتاق با قیمتی بسیار نازل برای مسافران عزیز فراهم می شود. در این تور خیال مسافر از مبدأ تا مقصد بسیار آسوده بوده و لحظات بسیار خوبی در کنار عزیزان به وجود می آید. تور کوالالامپور در ایام ویژه نوروز بسیار دل پذیر است.

[caption id="attachment_2813" align="aligncenter" width="780"]تور کوالالامپور تور کوالالامپور[/caption]

مدارک لازم برای تور کوالالامپور

برای تور کوالالامپور داشتن پاسپورت که به مدت 7 ماه معتبر باشد، الزامی است. اگر پاسپورت شما از اعتبار کافی برخوردار نیست، ابتدا به تمدید مهلت زمان پاسپورت اقدام شده و سپس برای رزرو تور کوالالامپور اقدام کنید.

هتل ها جهت اقامت در تور کوالالامپور

هتل های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره جهت اقامت مسافران عزیز در تور کوالالامپور فراهم است. این هتل ها بسیار مناسب و تمیز بوده و از امکانات رفاهی خوبی جهت اقامت برخوردارند. هتل ها به لحاظ مکانی در نزدیکی مراکز خرید، جاهای دیدنی کوالالامپور و نزدیک به فرودگاه بوده و از موقعیت مناسبی جهت اقامت برخوردارند. قیمت های هتل تور با توجه به درجه کیفیت هتل متفاوت می باشد.

جاذبه های گردشگری و تفریحی تور کوالالامپور

یکی از پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری تور کوالالامپور برج های تجاری دو قلو پتروناس است. این برج نشان ملی کشور مالزی است که در شهر کوالالامپور قرار دارد. در طبقات فوقانی برج یک پل قرار دارد که موجب استقامت سازه در برابر باد و طوفان می شود. توریست ها می توانند به مدت 1 ساعت در روزهای اعلام شده از برج دیدن فرمایند. غار میمون ها از دیگر جاذبه های گردشگری کوالالامپور است. این غار زیبا توسط یک کاوشگر آمریکایی در سال 1881 میلادی کشف شد و در 11 کیلومتری شهر کوالالامپور واقع است.

درباره مالزی لازم است بدانید که تور کووالالامپور یکی از پرمخاطب ترین تورهایش بحساب میاید. مجموعه تفریحی شهر آبی سان وی لاگون از جاذبه های توریستی- تفریحی تور کوالالامپور محسوب می شود. این پارک آبی در نوبه خود منحصر به فرد است و از سرسره های هیجان انگیز تا پیاده روی بر روی طولانی ترین پل معلق جهان در این پارک آبی امکان پذیر است. اگر می خواهید ساعتی را محو تماشای محیط اطراف شوید حتماً سری به پارک پروانه های کوالالامپور و آکواریوم کوالالامپور بزنید. در پارک پروانه ها بیش از 6 هزار پروانه، بیش از 15 هزار گونه گیاهی و گالری حشرات نیز وجود دارد. برخی از گونه های پروانه ای بسیار بزرگ و خارق العاده هستند که دیدن این گونه های زیبا خالی از لطف نیست. در آکواریوم کوالالامپور بیش از 5000 گونه آبزی نگه داری می شود. این آکواریوم یک تونل شیشه ای به طول 90 متر است. یکی از جاذبه های این آکواریوم غذا دادن به کوسه ها می باشد.

[caption id="attachment_2812" align="aligncenter" width="780"]تور کوالالامپور تور کوالالامپور[/caption]

بازدید از اماکن تاریخی در تور کوالالامپور

امکان بازدید از اماکن تاریخی مانند موزه ملی مالزی و  معبد چایا مانگ کالارام در تور کوالالامپور برای مسافران وجود دارد. موزه ملی مالزی در شهر کوالالامپور واقع شده است و از جذابیت های تاریخی این شهر محسوب می شود. بنای موزه ملی مالزی بسیار زیبا بوده و آمیزه ای از معماری سنتی و مالایی است. در این موزه مجموعه ای از آثار تاریخی، هنری، فرهنگی و صنایع مالزی به نمایش گذاشته شده است.

قبل از برگزیدن تور کوالالامپور، نیاز است درباره کوالالامپور اطلاعاتی کسب کنید. معبد چایا مانگ کالارام در شهر پنانگ مالزی واقع است و بازدید از این مکان زیبای تاریخی برای مسافرانی که کووالالامپور را برای سفر خود انتخاب می کنند، مناسب می باشد. برای وارد شدن به این معبد زیبا باید لباس مناسب بر تن کرده و کفش و کلاه را از تن درآورد. امکان بازدید از مجسمه های زیبای بودائی در این معبد برای توریست ها وجود دارد. یکی از زیباترین مجسمه های جهان در این معبد قرار دارد که به طور خوابیده است و 33 متر طول دارد.

[caption id="attachment_2811" align="aligncenter" width="780"]تور کوالالامپور تور کوالالامپور[/caption]

مراکز خرید در تور کوالالامپور

یکی از بخش های جذاب تور کوالالامپور بازارهای خرید متنوع است که برای مسافران عزیز فراهم است. این مراکز خرید منحصر به فرد، یک خرید عالی را برای توریست ها امکان پذیر می کند. بازار مرکزی مالزی و محله چینی ها یکی از جذاب ترین مراکز خرید در دنیا محسوب می شود. خرید صنایع دستی، لباس های سنتی، پارچه، آثار هنری و سوغاتی از بازار مرکزی مالزی که در شهر کوالالامپور واقع است، کاملاً به آسانی امکان پذیر است. این بازار بسیار در دسترس بوده و هرساله توریست های زیادی این مکان را برای خرید انتخاب می کنند. محله چینی ها یا چاینا تان از محله های شلوغ و پر رفت و آمد در کوالالامپور محسوب می شود. این محله قدیمی که در شب ها به یک بازار تپنده و شلوغ بدل می شود و همه چیز در این بازار وجود دارد و از مراکز ارزان قیمت خرید در کوالالامپور محسوب می شود.

[caption id="attachment_2808" align="aligncenter" width="780"]تور کوالالامپور تور کوالالامپور[/caption]

 

با مشاورین ما در تماس باشید. آزانس سفری دیگر مجری مستقیم درخصوص ویزای مالزی، تور مالزی و بلیط مالزی میباشد. 02188851080