هتل مرکور پاتایا

هتل مرکور پاتایا

آیا دوست دارید یکی از هتل های بسیار لوکس با قیمتی مناسب در پاتایا را بشناسید؟ هتل مرکور پاتایا از هتل های 4 ستاره و بسیار زیبا است که با توجه به امکانات بی نظیری که دارد و همینطور شرایط رفاهی و تفریحی فوق العاده خود توانسته در دل مردم جای بگیرد. هتل مرکور پاتایا بهترین انتخاب برای سفر های بهار و تابستان است، شما می توانید اتاق های هتل مرکور پاتایا را با هزینه ای بسیار مناسب رزرو کنید، در نظر داشته باشید که در هتل مرکور تمامی امکانات برای شما به سادگی فراهم می شود و نیاز به خروج از هتل برای خرید و صرف غذا نخواهید داشت. برای اینکه از دیگر امکانات هتل مرکور مطلع شوید با ما همراه باشید.

معرفی هتل مرکور پاتایا

هتل مرکور پاتایا از دسته هتل های 4 ستاره محسوب می شود که هیچ چیز از هتل 5 ستاره کم ندارد این هتل دارای 247 اتاق است و البته اتاق های آن در سه درجه قابل رزرو است. اتاق های درجه یک آن که مخصوص اعضای ویژه است و بهترین امکانات رفاهی را شامل می شود.

اتاق های میان رده که از دسته اتاق های استاندارد محسوب می شود به نوعی از دسته گزینه هایی هستند که شما می توانید بهرمند شوید، در نظر داشته باشید که چنین اتاق هایی دارای هزینه مقرون به صرفه و تمامی امکاناتی است که شما انتظار دارید.

یک سری سوئیت های خانوادگی در هتل مرکور پاتایا قرار دارد که سبب می شود شما و خانواده عزیزتان در یک فضا اقامت داشته باشید فضای این اتاق ها بزرگتر است و به سادگی می توانید از تمامی امکانات آن بهرمند شوید. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

در تمامی اتاق ها وای فای رایگان وجود دارد و همینطور سیستم تهویه مناسب، تلویزیون های ماهواره ای، تخت های تاشو، مینی بار لوکس و با کیفیت و ... تنها بخشی از امکانات اتاق محسوب می شود.

[caption id="attachment_1825" align="aligncenter" width="780"]هتل مرکور پاتایا هتل مرکور پاتایا[/caption]

رستوران های هتل مرکور پاتایا

سه رستوران به هم وابسته در هتل مرکور پاتایا ساخته شده است که غذاهای ایتالیایی، تایلندی و همینطور چینی سرو می کنند، به جرات می توان گفت که غذاهای تایلندی در این رستوران ها بی نظیر است. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید از منوهای غذای محلی استفاده کنید، قیمت این غذاها به مراتب بسیار ارزانتر از غذاهای بین المللی است این موضوع را در نظر داشته باشید که در رستوران ها سالاد بارهایی وجود دارد که به شما اجازه می دهد به سادگی غذاهای مورد نظر را انتخاب کنید. اینطور که به نظر می رسد عموم افراد ترجیح می دهند از منوهای ایتالیایی و همینطور محلی در هتل مرکور پاتایا سفارش دهند. البته بخش دیگری در هتل قرار دارد که برای صرف نوشیدنی های گرم و سرد انتخاب شده است، در این بخش افراد می توانند به سادگی از انواع نوشیدن های خاص و طبیعی بهرمند شوند. این هتل درمیان هتل های تایلند از برترین هاست.

امکانات ورزشی هتل مرکور پاتایا

به طور کلی سالن های ورزشی هتل مرکور پاتایا در چهار بخش تقسیم می شوند، سالن اسپا،سالن ماساژ و همینطور سالن های ورزشی برای فوتبال و والیبال و سالنی که مخصوص تنیس روی میز است. شما می توانید در سالن های ماساژ زیر نظر مربیان بهترین شرایط ریلکستیشن را برای خود فراهم سازید. سالن های بدنسازی دارای یک سری دستگاه های بسیار مهجز برای بدنسازی آقایان است و البته تمامی این وسایل دارای استانداردهای لازم می باشد.

سالن مخصوص کودکان از جدیدترین سالن های هتل مرکور محسوب می شود که فرزندان شما می توانند به سادگی در آن مشغول به فعالیت های ورزشی شوند و از آن لذت ببرند. در نظر داشته باشید که در این هتل به صورت دوره ای یک سری مسابقات تنیس روی میز برگزار می شود و این موضوع سبب خواهد شد که هیجان بیشتری برای افراد و مخصوصا کودکان فراهم شوند.

[caption id="attachment_1823" align="aligncenter" width="780"]هتل مرکور پاتایا هتل مرکور پاتایا[/caption]

اینترنت و رسانه هتل مرکور پاتایا

تمامی اتاق های هتل مرکور پاتایا دارای گیرنده های ماهواره است، اینترنتی که در اتاق های مختلف قرار دارد پر سرعت و بسیار باکیفیت است و همینطو در لابی هتل و یا بخش های بیرونی نیز می توانید از حجم محدود اینترنت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای افرادی که قصد دارند اتاق های هتل مرکور را به صورت اینترنتی رزرو کنند یک سری طرح های تخفیف فراهم شده است.

[caption id="attachment_1762" align="aligncenter" width="780"]هتل آیارا گرند پاتایا هتل آیارا گرند پاتایا[/caption]

دیگر خدمات هتل مرکور پاتایا

هتل مرکور پاتایا دارای پارکینگ رایگان دو طبقه است، صندوق امانات و همینطور پذیرش 24 ساعته به صورت روتین فراهم شده است. فرزندان شما می توانند از خدمات پرستاری استفاده کنند. البته هتل دارای امکانات ویژه برای معلولین نیز می باشد.

[caption id="attachment_1821" align="aligncenter" width="780"]هتل مرکور پاتایا هتل مرکور پاتایا[/caption]

جمع بندی هتل مرکور پاتایا

هتل مرکور پاتایا در فصل بهار طرح های تخفیف بسیار عالی برای افرادی که قصد دارند رزرو خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، فراهم می سازد. خوشبختانه کاهش هزینه محسوسی در این مسیر دیده می شود.

[caption id="attachment_1820" align="aligncenter" width="780"]هتل مرکور پاتایا هتل مرکور پاتایا[/caption]

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080