هتل سنتارا نوا پاتایا

هتل سنتارا نوا پاتایا

هتل سنتارا نوا پاتایا در مرکز این شهر و نزدیک خیابان مرکزی پاتایا می باشد. از این هتل تا ساحل زیبای پاتایا حدود 15 دقیقه پیاده روی است و شما می توانید غروب زیبا در ساحل را تنها با 15 دقیقه پیاده روی شاهد باشید. لازم به ذکر است که ساحل در سمت غرب این هتل واقع شده است. پاتایا شب و روز ندارد و شهری بسیار پر رونق و 24 ساعته است ، از این رو  پذیرش مسافر و خدمات نظافت در این هتل در هر ساعت از شبانه روز برای مسافرین عزیز انجام می شود. پس لازم نیست در سفر خود نگران شب و روز باشید! لازم به ذکر است که در رتبه بندی های هتل ها ، هتل سنتارا نوا پاتایا نمره ی 8 از 10 را دریافت کرده است که نشان دهنده کیفیت مطلوب این هتل می باشد.

[caption id="attachment_1796" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا نوا پاتایا هتل سنتارا نوا پاتایا[/caption]

در این مقاله به برخی امکانات هتل ، امکانات اتاق ها و خدمات اینترنتی می پردازیم. در انتها نیز به یک نظرسنجی از مسافرینی که در این هتل اقامت گزیده اند اشاره می کنیم.

امکانات هتل سنتارا نوا پاتایا

هتل سنتارا نوا پاتایا در مرکز شهر پاتایا از معروفیت زیادی برخوردار است و در نظرسنجی های انجام گرفته جزو بهترین ها انتخاب شده است. پس بدون شک از امکانات ویژه ای برخوردار است که به چند مورد آن اشاره می کنیم.

رستوران هتل سنتارا نوا پاتایا

همانطور که پیشتر گفته شد این هتل شبانه روزی برای مسافران خدمات مختلفی انجام می دهد! رستوران این هتل نیز مستثنی از این امر نیست. رستوران هتل سنتارا نوا پاتایا به صورت 24 ساعته به سرو غذاهای خوش مزه و خوش طعم آسیایی با کیفیتی مثال زدنی می پردازد و دارای انواع نوشیدنی های گرم و سرد در دو کافی شاپ خود است. نام کافی شاپ های این هتل ام و دیگری لیدو هستند. درنظرسنجی نیز مسافران گفته اند که در این رستوران نسبت پولی که پرداخت کرده اند به مراتب بهتر از بقیه هتل های پاتایا خدمات بسیار مطلوب تری دریافت کرده اند. این هتل درمیان هتل های تایلند از برترین ها محسوب میشود.

نگهداری از فرزندان خردسال

چنانچه فرزند خردسال شما در گردش شما در شهر زیبای پاتایا شما را دچار کمی دردسر یا نگرانی می کند نگران نباشید! هتل سنتارا نوا پاتایا بخش نگهداری از فرزند خردسال شما را دارد و در مدتی که فرزند عزیزتان در این بخش است لازم به هیچگونه نگرانی نیست چرا که این هتل در مدتی که فرزند شما را نگه میدارد بهترین تغذیه و اسباب بازی های دلخواه فرزند عزیزتان را برایش فراهم می کند! پس با خیالی راحت به گردش و خرید در پاتایا بپردازید!

اتاق های هتل سنتارا نوا پاتایا

بی شک هتل سنتارا نوا پاتایا معروف و محبوب در پاتایا می بایست بخشی از این محبوبیت خود را مدیون امکانات اتاق ها و راحتی گردشگران در اتاق ها باشد. اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون فلت LED ، گاوصندوق ، چای

[caption id="attachment_1795" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا نوا پاتایا هتل سنتارا نوا پاتایا[/caption]

ساز ، یخچال و حمام می باشد. تلویزیون نیز تماما به کابل ماهواره ای متصل بوده و امکان دیدن تمامی شبکه های ماهواره ای وجود دارد. همچنین در هتل سنتارا نوا در تمامی اتاق ها اینترنت بی سیم رایگان و پر سرعت موجود می باشد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل سنتارا نوا پاتایا

هتل سنتارا نوا پاتایا بخشی از محبوبیت خود را مدیون امکانات بی نظیر ورزشی و تفریحی خود است. در این بخش به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

استخر هتل سنتارا نوا پاتایا

هتل سنتارا نوا دارای دو استخر سرپوشیده و سرباز می باشد که چشم هر گردشگری را به خود جذب می نماید.

[caption id="attachment_1794" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا نوا پاتایا هتل سنتارا نوا پاتایا[/caption]

سالن بدن سازی

اگر از آن دسته افراد هستید که برنامه ثابت روزانه ای برای بدن سازی خود دارید نگران این موضوع نباشید! در هتل سنتارا نوا پاتایا این امکانات برای شما فراهم شده است. این هتل دارای سالن های بدنسازی با امکانات سفارش نوشیدنی دارد و در کنار استخر رو باز این مجموعه واقع شده است. پس شما می توانید هر روز گردش خود را با چند دقیقه ورزش در این مجموعه پرانرژی آغاز کنید.

خدمات اینترنت

در این هتل همچون امکانات مهیج دیگر آن ، از خدمات اینترنت بسیار خوبی برخوردار است. وجود اینترنت بی سیم وای فای رایگان و پر سرعت در تمامی اتاق های این مجموعه و تمامی لابی های هتل سنتارا نوا شما را از هرگونه صرف هزینه اضافی برای اینترنت در مدت اقامتتان در پاتایا بی نیاز می کند. هتل سنتارا درمیان هتل های تایلند گزینه مناسبی میباشد.

نظرسنجی هتل سنتارا نوا پاتایا

در این بخش به نظرسنجی که از گردشگرانی که در هتل سنتارا نوا پاتایا اقامت داشته اند می پردازیم. بیشتر از 60 درصد گردشگران بر این باور هستند که ارزش مالی نسبت به قیمت این هتل مطلوب بوده و حدود 67 درصد گردشگران برا این باور هستند که موقعیت مکانی این هتل مناسب است. نظافت نیز از مهمترین پارامتر های مسافران در اغلب سفر ها می باشد که برای این هتل حدود 80 درصد مسافرین از نظافت آن رضایت کافی را داشتند. ساکنین این هتل برای راحتی و امکانات و برخورد پرسنل هتل نیز حدودا بیشتر از 80 درصد رضایت کافی را داشته اند.

[caption id="attachment_1793" align="aligncenter" width="780"]هتل سنتارا نوا پاتایا هتل سنتارا نوا پاتایا[/caption]

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080