هتل سان سیتی پاتایا

هتل سان سیتی پاتایا

هتل سان سیتی پاتایا یکی از معروف ترین هتل‌های این شهر در خیابان واکینگ استریت یا Walking Street واقع شده است که تنها پانزده دقیقه با ساحل زیبای این شهر فاصله دارد و هر گردشگری را مجذوب خود می‌نماید. شما می‌توانید در عصر ها به ساحل رفته و مشغول غواصی و ماهیگیری شوید! جالب است بدانید که رتبه این هتل در رتبه بندی های بین‌المللی 8.5 از 10 است. پس هرچه زودتر چمدان خود را برای سفر به پاتایا آماده کنید! در زیر بخشی از امکانات هتل ، امکانات ورزشی و تفریحی و خدمات اینترنت این هتل را برای شما معرفی می‌کنیم:

امکانات هتل سان سیتی پاتایا

هتل سان سیتی پاتایا یکی از پرترددترین هتل‌های پاتایا با چهار ستاره می‌باشد که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای توریست‌ها فراهم کرده است که در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

رستوران هتل سان سیتی پاتایا

در این هتل علاوه بر امکان صرف شام در بخش مخصوص هتل ، امکان سفارش شام در اتاق‌های خودتان را نیز دارید. رستوران این هتل علاوه بر غذاهای خوش‌طعم تایلندی ، غذاهای بین‌المللی را نیز برای شما باکیفیتی خارق‌العاده ارائه می‌نماید. در این هتل همچنین می‌توانید در قسمت لابی از کافه هتل سان سیتی نیز استفاده کنید.

[caption id="attachment_1781" align="aligncenter" width="780"]هتل سان سیتی پاتایا هتل سان سیتی پاتایا[/caption]

اتاق های هتل سان سیتی پاتایا

از امکانات اتاق های هتل سان سیتی پاتایا می‌توان به گاوصندوق درون آن ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون‌های LED با دسترسی کامل به شبکه‌های ماهواره‌ای ، چای‌ساز و قهوه‌جوش اشاره کرد. در مورد موارد سرویس‌های بهداشتی نیز در همه‌ی اتاق‌های این هتل حمام وجود دارد و همه‌ی سرویس‌ها مجهز به لوازم‌آرایشی و بهداشتی می‌باشند. همچنین هتل مجهز به وای فای رایگان و پرسرعت برای تمامی ساکنین خود است. بعد از گردشی طولانی نیز چنانچه قصد شست و شوی لباس‌هایتان را داشتید از خشک‌شویی رایگان این هتل می‌توانید استفاده نمایید.

[caption id="attachment_1782" align="aligncenter" width="780"]هتل سان سیتی پاتایا هتل سان سیتی پاتایا[/caption]

پارکینگ

پارکینگ هتل سان سیتی پاتایا رایگان می‌باشد و همچنین این هتل حدود 15 دقیقه تا ساحل جومتین فاصله دارد و ازلحاظ نزدیکی به ساحل به‌راحتی می‌توانید با ماشین خود به ساحل بروید.

نگهداری از اطفال

چنانچه فرزند کوچک شما برخی نگرانی‌هایی را در گردش شما ایجاد می‌کند می‌توانید از بخش نگهداری اطفال این مجموعه برخوردار شوید! بخش نگهداری اطفال در این هتل رایگان می‌باشد و در مدت نگهداری فرزند شما در این مجموعه از غذای مناسب و امکانات بازی دلخواه خود استفاده می‌کند.

صرافی هتل سان سیتی پاتایا

چنانچه نیاز به تعویض ارز خود داشته باشید نگران نباشید! در هتل سان سیتی پاتایا خدمات صرافی نیز برای مسافران ارائه می‌شود و شما می‌توانید در صرافی ارز دلخواهتان را تهیه نمایید.

امکانات ورزشی و تفریحی

بی‌شک این هتل چهار ستاره پر زرق‌وبرق در امکانات تفریحی و ورزشی باید حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در زیر برخی از امکانات ورزشی و تفریحی این مجموعه را معرفی می‌کنیم

سالن ماساژ

بی‌شک کشور تایلند و در رأس آن شهر پاتایا معروف به ماساژهای تایلندی خاص خود است. در هتل سان سیتی پاتایا نیز سالن‌های مخصوص ماساژ و اسپای مخصوص این هتل وجود دارد و مسافران میتوانند از پکیج‌های ماساژ درمانی استفاده کنند و از اقامت خود نهایت استفاده را ببرند. از دید گردشگران این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است. این هتل درمیان هتل های تایلند انتخاب مناسبی محسوب میشود.

سالن بدن‌سازی

این هتل پر زرق‌وبرق دارای سالن‌های بدن‌سازی برای علاقه‌مندان به این ورزش نیز می‌باشد. شما می‌توانید گردش خود را با یک ورزش صبحگاهی در این هتل شروع کنید!

استخر

بی‌شک هتل سان سیتی پاتایا بی‌نظیر در شهر پاتایا دارای استخری با طراحی خاص خود است که هر گردشگری را مجذوب خوب می‌کند. این استخر روباز بوده و مشرف بر اتاق‌های هتل است و دارای صندلی‌های راحتی مخصوص استخر می‌باشد.

[caption id="attachment_1783" align="aligncenter" width="780"]هتل سان سیتی پاتایا هتل سان سیتی پاتایا[/caption]

زمین گلف هتل سان سیتی پاتایا

چنانچه از آن دسته از افراد علاقه‌مند به بازی‌های گلف هستید، هتل سان سیتی پاتایا برای شما زمین گلف با امکانات مناسب را در اختیار شما می‌گذارد.

خدمات اینترنت

در این مجموعه می‌توانید از اینترنت بی‌سیم رایگان در تمام لابی‌های هتل و همچنین در اینترنت بی‌سیم رایگان و پرسرعت در تمامی اتاق‌ها استفاده کنید. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

نظرسنجی از مسافرین

در انتها نظرسنجی توریست‌هایی که به هتل سان سیتی پاتایا سفرکرده‌اند را گذاشته‌ایم. بیشتر از 60 درصد مسافرین بر این باور هستند که ارزش پولی هتل نسبت به قیمت آن بهینه است و همچنین بیشتر از 60 درصد مسافرین از موقعیت مکانی این هتل رضایت کافی را داشتند. در مورد نظافت ، راحتی ، امکانات تفریحی و ورزشی و برخورد کارکنان حدود نصف گردشگران به این هتل در پاتایا از این خدمات رضایت کافی را داشتند.

[caption id="attachment_1784" align="aligncenter" width="780"]هتل سان سیتی پاتایا هتل سان سیتی پاتایا[/caption]

 

با مشاورین ما در آژانس سفری دیگر در تماس باشید تا درخصوص تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

02188851080