هتل پاتایا سنتر

هتل پاتایا سنتر

هتل پاتایا سنتر از هتل های بسیار شیک و تمیز تایلند می باشد که با داشتن امکانات فوق العاده خاطره یک سفر ایمن و خوش را برای مسافران عزیز فراهم می کند. از عواملی که موجب انتخاب هتل پاتایا سنتر می شود می توان به قیمت باورنکردنی، رزرو هتل به صورت آنلاین، خدمه دلسوز که توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را دارند و رزرو امن اشاره کرد. موقعیت مکانی هتل بسیار عالی با منظره اقیانوس می باشد که مسافران را به اقامت در این هتل زیبا ترغیب می کند. سایر امکانات رفاهی هتل اعم از اسنک بار، بار، اینترنت وای فای رایگان، استخر روباز و بسیاری از امکانات دیگر تماماً برای رفاه حال مسافران عزیز ایجاد شده تا سفر به یادماندنی را برای آن ها رقم بزند. خدمات متنوع این هتل در مقابل هزینه پایین مقبول بسیاری از مسافران و گردشگران می باشد. اگر به دنبال سفری دل پذیر به پاتایا هستید، این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد.

موقعیت مکانی هتل پاتایا سنتر

هتل پاتایا سنتر یک هتل سه ستاره است که در فاصله کمی از سواحل پاتایا قرار دارد. این هتل بسیار زیبا با منظره دریا، میزبان بسیاری از مسافران از اقصی نقاط دنیا می باشد.

[caption id="attachment_1641" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتایا سنتر
هتل پاتایا سنتر[/caption]

اتاق های هتل پاتایا سنتر

تمام اتاق های هتل پاتایا سنتر تایلند به سبک تایلندی دیزاین شده اند و منظره اقیانوس یا شهر را دارند. اتاق ها بسیار شیک و تمیز با مبلمان تایلندی مبله شده اند و به تهویه مطبوع، کتری برقی و تلویزیون مجهز هستند. خدمات خانه داری به صورت روزانه انجام شده و امکانات لباسشویی و خشک شویی نیز موجود است. به صورت عمومی وجود اتاق های پاک مخصوص غیر سیگاری ها و اتاق خانواده از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می باشد. وجود اتاق هایی که مخصوص افراد سیگاری می باشد هم محیط خوشایندی را برای این افراد و هم سایر افرادی که به دود سیگار آلرژی دارند، فراهم کرده است. در تمام قسمت های هتل، تهویه هوا وجود دارد تا همواره محیط اتاق ها و فضاهای عمومی به دور از هر گونه آلودگی و بوی نامطبوع باشد. زمان تحویل گرفتن اتاق های هتل از ساعت 2 تا 6 بعدازظهر و زمان تحویل دادن اتاق ها از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر می باشد.

[caption id="attachment_1642" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتایا سنتر
هتل پاتایا سنتر[/caption]

رستوران هتل پاتایا سنتر

رستوران هتل پاتایا سنتر در فضای دنجی قرار دارد و در این رستوران ترکیبی از غذاهای آسیایی، تایلندی و بین المللی سرو می شود. هم چنین در نوار کناری استخر، انواع نوشیدنی ها و غذاها وجود دارد به طوری که 24 ساعته از کوکتل های تازه و نوشیدنی های متنوع شارژ می شود. قهوه خانه نیز در هتل پاتایا سنتر وجود دارد و امکان درخواست میوه و بطری آب با دریافت هزینه اضافی امکان پذیر است. کیفیت غذا در این رستوران عالی بوده و استفاده از خدمات غذا و نوشیدنی در مدت شبانه روز برای مسافران لذت بخش است. هرساله گردشگران زیادی اقامت خود را در این هتل می گذرانند. قیمت مناسب و امکانات زیاد باعث رضایت مندی مسافران در طول زمان اقامت در این هتل زیبا است.

[caption id="attachment_1643" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتایا سنتر
هتل پاتایا سنتر[/caption]

امکانات هتل پاتایا سنتر

امکانات تفریحات آبی هتل پاتایا سنتر شامل استخر روباز در تمام فصول سال، استخر با منظره، ماساژ با دریافت هزینه اضافی، آبگرم و مرکز سلامت و استخر روبسته است. امکانات تفریحی ورزشی مانند زمین گلف و سالن بیلیارد با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد. لابی هتل بسیار زیبا بوده و هم چنین امکان برگزاری مهمانی و جلسه در هتل پاتایا سنتر وجود دارد. استفاده از دستگاه فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. پذیرش 24 ساعته و پرسنل دلسوزی که به زبان تایلندی و انگلیسی پاسخگوی مدعوین محترم می باشند از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. امکان استفاده از اینترنت و پارکینگ رایگان در اختیار تمام مسافران عزیز قرار می گیرد. خدمات تور و تهیه بلیت نیز در این هتل ارائه می شود. همواره مستخدمین دلسوزی در هتل حضور دارند تا مسافران را در جابه جایی وسایل و بار کمک کنند. وجود صندوق امانات در هتل پاتایا سنتر این امکان را به مسافران می دهد تا با خیالی آسوده به تفریح و خوش گذرانی بپردازند و خیالشان از بابت جواهرات خود راحت باشد. این هتل از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.

[caption id="attachment_1644" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتایا سنتر
هتل پاتایا سنتر[/caption]

دسترسی هتل پاتایا سنتر به سایر مراکز

مراکز خرید، مراکز تفریحی و سواحل زیادی در کنار هتل پاتایا سنتر زیبا قرار دارد. این هتل از Royal Garden Plaza، بازار تفریحی پاتایا و Outlet Mall Pattaya یکی از بزرگ ترین بازارهای تایلند کم تر از 10 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. با پیاده روی کم تر از 10 دقیقه می توان به اسکله Bali Hai و فستیوال مرکزی ساحل پاتایا دست یافت. جشن و آتش بازی های زیبا و جذاب در این اسکله بسیار زیبا و فراموش نشدنی است. مرکز غواصی Seafari و دسترسی به خیابان پاتایا از مزایای نزدیکی این هتل به سایر مراکز می باشد. قدم زدن در هنگام شب در مراکز اطراف هتل از تفریحات مورد علاقه بسیاری از مسافران می باشد. این هتل در فاصله 30 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. هتل پاتایا سنتر به فاصله کمی از مراکز محبوب مسافران از جمله کلوب شبانه Alcazar و نمایش Tiffany قرار دارد. از دید گردشگران این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1645" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتایا سنتر
هتل پاتایا سنتر[/caption]

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080