هتل رومئو پالاس پاتایا

هتل رومئو پالاس پاتایا

یکی از برترین هتل های سه ستاره و پرطرفدار نزد توریست های شهر زیبای ساحلی پاتایا هتل رومئو پالاس پاتایا می باشد. هتل رومئو پالاس پاتایا با وجود سه ستاره بودن از امکانات بی نظیر جهت پذیرایی از مهمانان تور پاتایا برخوردار است. در واقع قیمت مناسب اتاق های این هتل یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که هتل رومئو پالاس را به یک هتل محبوب نزد گردشگران تبدیل کرده است. جهت آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی این هتل همچنین کسب اطلاعاتی مفید در مورد موقعیت مکانی و آدرس آن می توانید با این مقاله همراه باشید.

هتل رومئو پالاس پاتایا

معمولاً در لیست هتل های محل اقامت در پاتایا که توسط آژانس های مختلف و مسئول تور پاتایا و تور کشور تایلند اعلام می گردد، لیستی از بهترین هتل های مناسب جهت اقامت به همراه امکاناتی که به مهمانان ارائه می کنند ذکر می گردد. در میان انواع اسم ها، هتل رومئو پالاس پاتایا (Romeo Palace Hotel) به عنوان یک هتل با کیفیت و محبوب خود نمایی می کند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد و خاص هتل رومئو پلاس، موقعیت مکانی مناسب آن و نزدیکی به مراکز خرید بزرگ پاتایا و ساحل زیبای این شهر است. این هتل با داشتن اتاق های مجهز و بسیار تمیز یک تا چند نفره که به صورت روزانه توسط کارکنان هتل سرویس دهی می شود، از مهمانان پذیرایی می کند. همچنین توسط سایت رسمی هتل رومئو پالاس پاتایا می توان بصورت آنلاین از درون اتاق ها دیدن کرد و دکوراسیون های زیبای آن را مشاهده کرد. همانگونه که بیان شد امکانات هتل رومئو به گونه ای است که توسط کارشناسان ارزیابی هتل های توریستی، با سه ستاره برچسب گذاری شده است. این هتل از دید گردشگران از برترین هتل های تایلند بشمار میاید.

[caption id="attachment_1610" align="aligncenter" width="780"]هتل رومئو پالاس پاتایا
هتل رومئو پالاس پاتایا[/caption]

آشنایی با امکانات رفاهی هتل رومئو پالاس پاتایا

اتاق های هتل رومئو پلاس پاتایا مجهز به امکاناتی از جمله سیستم تهویه مطبوع،‌ تخت های طبی و راحت یک، دو نفره، تلویزیون های ال ای دی و سیستم پخش خانگی و ... می باشد. از لحاظ بحث استفاده از اینترنت وای فای، هتل رومئو پالاس پاتایا مجهز به سیستم ارائه کننده ی اینترنت بی سیم رایگان در همه نقاط درون هتل می باشد. به عبارت دیگر اگر در اتاق هتل هستید یا اینکه در لابی و رستوران هتل مشغول انجام فعالیت های روزانه می باشید می توانید به راحتی از این سیستم رایگان بهره ببرید.

اگر کودکی به همراه خود در سفر به پاتایا دارید، مسئولین این هتل برای نگهداری و مراقبت از کودکان دلبند شما برنامه ای ویژه دارند. به طور مثال سرو غذاهای رژیمی کودک، زمین بازی و پارک یا محوطه ی مخصوص نگهداری از کودکان در هتل رومئو پلاس در نظر گرفته شده است. اگر نیاز به یک محیط مناسب جهت کتاب خوانی دارید، این هتل یک کتابخانه ی مجهز و کاملاً ساکت دارد. اگر مشتاق به ورزش هستید، در هتل رومئو استخری روباز وجود دارد که خدماتی چون ماساژ و جکوزی نیز در آن ارائه می گردد. باشگاه ورزشی، رستوران با توانایی ارائه انواع غذاها از فست فود گرفته تا غذاهای بومی منطقه، سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل جهت گردش در پاتایا و ... از دیگر امکانات رفاهی هتل رومئو پلاس می باشد. از دید گردشگران این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1611" align="aligncenter" width="780"]هتل رومئو پالاس پاتایا
هتل رومئو پالاس پاتایا[/caption]

نکاتی در مورد اقامت در هتل رومئو پالاس پاتایا

مسئول پذیرش مهمان در هتل رومئو پالاس پاتایا در تمامی طول شبانه روز مشغول مهمانان و توریست های شهر پاتایا است. اگر به صورت شخصی سفر می کنید و قصد همراهی با تور پاتایا را ندارید، می توانید جهت رزرو هتل در پاتایا به سایت هتل رومئو پلاس پاتایا مراجعه کنید و درخواست خود را در سامانه ی پذیرش مهمان این هتل ثبت کنید. توریستی که شهر پاتایا را جهت سفر گردشگری انتخاب کرده است و قصد اقامت در هتل رومئو پالاس پاتایا را دارد، نمی تواند به همراه خود حیوان خانگی در هتل داشته باشد و سیگار کشیدن در اتاق ها مجاز نمی باشد. اگر قصد استعمال دخانیات در هتل رومئو پالاس دارید، تراس های این هتل، باغ و اتاق مخصوص اسموک محل هایی است که افراد مجازند در آنجا سیگار بکشند.

اگر فردی هستید که رژیم غذایی مخصوصی را رعایت می کنید، می توانید در لیست خدمات درخواستی هتل رومئو پالاس با ثبت نوع رژیمی که استفاده می کنید، خدمات دریافت نمایید. معمولاً خدمات ترانسفر این هتل به محل های معمول و گردشگری شهر پاتایا رایگان ارائه می شود. اگر نیاز به سرویس های چون رختشویی و خشکشویی داشتید، امکاناتی مناسب جهت ارائه ی این خدمت در هتل وجود دارد.

[caption id="attachment_1612" align="aligncenter" width="780"]هتل رومئو پالاس پاتایا
هتل رومئو پالاس پاتایا[/caption]

موقعیت مکانی و آدرس هتل رومئو پالاس پاتایا

اگر از فرودگاه Suvarnabhumi قصد مراجعه به آدرس هتل رومئو پالاس پاتایا را دارید، باید به منطقه ی شمال شهر پاتایا بروید و حدوداً نود دقیقه سواری کردن با تاکسی را تحمل کنید. این هتل در جاده ی نیکولوا پاتایا قرار دارد (500/21Moo 5, Naklua Soi 18 Pattaya-Naklua Road, Pattaya, Thailand). اگر حوصله ی پیاده روی دارید از محل هتل رومئو پلاس تا ساحل زیبا و منحصر بفرد پاتایا یعنی Wong Amat کمتر از ده دقیقه پیاده روی فاصله است. همچنین فاصله ای دو و نیم کیلومتری بین اسکله ی Bali Hai و هتل وجود دارد. علاوه بر این از محل هتل تا هر منطقه ی گردشگری پاتایا می توانید با استفاده از سرویس خدمات ترانسفر هتل به صورت رایگان سفر خود را انجام دهید.

[caption id="attachment_1613" align="aligncenter" width="780"]هتل رومئو پالاس پاتایا
هتل رومئو پالاس پاتایا[/caption]

بررسی امتیازات هتل رومئو پالاس پاتایا در نزد گردشگران

هتل رومئو پالاس پاتایا از لحاظ کیفیت اتاق ها و خدماتی که برای پذیرایی از مهمانان تور پاتایا در نظر گرفته است، در رده ای بسیار بالا نسبت به هتل های هم تراز خود قرار دارد. به طور مثال گردشگرانی که هتل رومئو را جهت اقامت در پاتایا انتخاب کرده اند به ویژگی های هتل از جمله موقعیت مکانی، تمیز بودن اتاق ها و نظافت هتل به همراه راحتی اقامت، امتیازی نزدیک به هشتاد درصد رضایتمندی داده اند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080