ویز هتل پاتایا

ویز هتل پاتایا

شهر پاتایا تایلند به علت وجود جاذبه های گردشگری بسیار، از محبوبیت بسیاری برخوردار است و باعث شده است امروزه تبدیل به یکی از انتخاب های تفریحی و گردشگری مسافران شود. این روزها شاهد هتل های بسیاری برای اقامت، مانند ویز هتل پاتایا، در این شهر هستیم که امکانات رفاهی بسیاری برای مسافران فراهم کرده است. وجود هتل های متنوع و گوناگون، انتخاب را برای مسافران سخت کرده است؛ از اینرو ما در اینجا به بررسی ویژگی های ویز هتل پاتایا می پردازیم تا ابهامی برای انتخاب این هتل برای شما باقی نماند.

ویز هتل پاتایا

 یک انتخاب عالی برای اقامت پاتایا تایلند، اقامت در هتل ویز پاتایا می باشد. ویز هتل در فاصله 500 متری تا قله پاتایا قرار دارد و نزدیکی آن به خیابان واکینگ و دنیای زیر آب پاتایا، باعث شده است از جایگاه ویژه ای در بخش هتل ها برخوردار باشد. این هتل با داشتن ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، پارکینگ رایگان، آسانسور، کارمندان چند زبانه جهت سهولت در پذیرش، تورهای گردشگری، استخر روباز، باغ، خودپرداز، تاکسی سرویس، اینترنت و غیره، باعث شده است انتخاب بسیاری از افراد باشد. مسافران می توانند با بررسی امکانات ویز هتل پاتایا و شرایط و قوانین هتل، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند و به صورت آنلاین به رزرو هتل ویز پاتایا بپردازند.

[caption id="attachment_1580" align="aligncenter" width="780"]ویز هتل پاتایا ویز هتل پاتایا[/caption]

اتاق های ویز هتل پاتایا

ویز هتل پاتایا در مجموع دارای 44 اتاق می باشد. این اتاق ها دارای امکانات مناسبی هستند و نیاز مسافران را با توجه به 3 ستاره بودن هتل، رفع می کنند. به طور کلی این هتل دارای دو نوع اتاق است. شما می توانید از میان اتاق های دلوکس با تخت دو نفره و اتاق های دلوکس با تخت های مجزا، انتخاب معقول و مناسبی داشته باشید. تمامی اتاق های ویز هتل پاتایا دارای بالکن می باشند؛ از اینرو شما به راحتی می توانید از هوای مطلوب و چشم اندازهای زیبای اتاق ها لذت ببرید. از جمله امکانات عالی دیگر اتاق های هتل ویز پاتایا، می توان به وجود تلویزیون، یخچال، مینی بار، تلفن، چایساز و غیره اشاره کرد. سرویس بهداشتی اتاق ها دارای تمام امکانات هستند و به شما امکاناتی نظیر سشوار و حوله رایگان می دهند. یکی از امکاناتی که بسیار ایده آل شمار زیادی از افراد است، وجود اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها می باشد. تمامی این امکانات و روم سرویس 24 ساعته، باعث رضایت مردم از اتاق های ویز هتل پاتایا شده است. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1579" align="aligncenter" width="780"]ویز هتل پاتایا ویز هتل پاتایا[/caption]

رستوران ویز هتل پاتایا

ویز هتل 3 ستاره پاتایا، از لحاظ کیفیت غذایی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. این هتل با داشتن سرآشپزان حرفه ای، غذاهایی بسیار خوش طعم و لذیذی در اختیار مسافران خود قرار می دهد. رستوران هتل ویز پاتایا غذای های تایلندی و بین المللی را برای شما طبخ می کند؛ از اینرو به راحتی می توانید با چاشنی و طعم خوشمزه غذاهای تایلندی آشنا شوید. غذا در رستوران این هتل هم به صورت بوفه و هم از روی منو سرو می شود، بنابراین انتخاب با شماست. با وجود منو غذایی متنوع، لازم نیست نگران باشید، چرا که برای هر نوع ذائقه ای، در این منو غذایی وجود دارد. این هتل از نظر گردشگران از برترین هتل های تایلند بحساب میاید.

وجود کافه در کنار استخر روباز ویز هتل پاتایا یکی دیگر از امکاناتی است که برای مسافران در نظر گرفته شده است. این کافه انواع نوشیدنی های محلی و نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد، از اینرو شما می توانید به راحتی بعد از شنا، از طعم یک نوشیدنی خوشمزه لذت ببرید و خستگی ناشی از شنا در استخر را کاهش دهید.

[caption id="attachment_1578" align="aligncenter" width="780"]ویز هتل پاتایا ویز هتل پاتایا[/caption]

امکانات ویز هتل پاتایا

 دسترسی آسان، غذاهای با کیفیت و متنوع ،عملکرد کارکنان ، جذابیت و تمیزی اتاق های هتل به طور کلی ارزش هزینه نسبت به خدماتی که ویز هتل پاتایا ارائه می دهد، از جمله امکاناتی هستند که باعث انتخاب ویز هتل پاتایا در تایلند شده است. وجود امکاناتی نظیر خشکشویی و پارکینگ خصوصی باعث کاهش بسیاری از نگرانی های مسافران شده است؛ از اینرو شما می توانید با خیال راحت اتومبیل های کرایه ای خود را در پارکینگ هتل پارک کنید. دسترسی به اینترنت، آن هم به طور رایگان در تمام فضای هتل باعث خوشنودی و راحتی کار بسیاری از مسافران شده است. یکی دیگر از امکانات عالی این هتل، وجود فضایی برای سیگار کشیدن می باشد.

ویز هتل پاتایا به صورت 24 ساعت آماده خدمت رسانی به مسافرین محترم می باشد. ساعت پذیرش هتل از ساعت 2 ظهر است و ساعت تسویه حساب تا ساعت 12 می باشد. این هتل امکان پذیرش کودکان را ندارد و به شما اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی دهد. شما می توانید هزینه هتل را هم به صورت نقدی و هم به صورت کارت اعتباری پرداخت کنید.

[caption id="attachment_1577" align="aligncenter" width="780"]ویز هتل پاتایا ویز هتل پاتایا[/caption]

تورهای ویز هتل پاتایا

زمان سفر به شهر پاتایا بسیار مهم است. در ویز هتل پاتایا مسئولینی برای ایجاد تورهای گردشگری وجود دارد و آن ها آماده به خدمت، برای مهمانان گران قدر می باشند. این تورهای گردشگری در تلاش هستند تا با فراهم کردن خدمات خوب با قیمتی مناسب، مهمانان و مسافران خود را خشنود سازند و سفری لذت بخش برای آن ها فراهم کنند؛ از اینرو شما می توانید با استفاده از تورهای گردشگری مناسب، از تمامی جاذبه های دیدنی شهر پاتایا دیدن کنید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080