هتل مانیتا بوتیک پاتایا

هتل مانیتا بوتیک پاتایا

پاتایا دومین شهر محبوب تایلند بعد از پایتخت آن بانکوک است؛ که هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این کشور افسانه ای و عجیب می کشاند. برای سفر به پاتایا هتل مانیتا بوتیک پاتایا قطعا یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در پاتایا است. هتل ۳ ستاره مانیتا بوتیک  در سال ۲۰۱۰ با معماری به روز در جنوب پاتایا و در یکی از خیابان های اصلی (انتهای خیابان واکینگ و بالی های) بنا شد. با توجه به تجهیز هتل مانیتا بوتیک پاتایا به امکانات فرهنگی، رفاهی و تفریحی بسیاری همچون استخر، سالن بیلیارد، مینی بار رایگان، خشک شویی و رستوران اقامت در این هتل از خیلی جهات مقرون به صرفه است.

هتل مانیتا بوتیک پاتایا

خوب است بدانید بوتیک در صنعت گردشگری به معنای لوکس بودن و ارائه خدمات ۲۴ ساعته با کیفیت بالا است. صاحبان این مدل هتل ها تلاش می‌کنند تا برای مسافران فضایی آرامش بخش را فراهم کنند.

این هتل لوکس با خیابان های معروف و پر رفت و آمدی نظیر bali hai pier و walking street فقط چند دقیقه پیاده روی دارد.

فاصله هتل مانیتا بوتیک پاتایا تا فرودگاه یوتاپائو ۴۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین ‌المللی دان مونگ ۱۵۵ کیلومتر است. این هتل همچنین در ۱۲۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی بانکوک قرار گرفته است؛ که با تجهیز به سیستم ترانسفر به فرودگاه رفت و آمد مسافران آسان شده است.

[caption id="attachment_1599" align="aligncenter" width="780"]هتل مانیتا بوتیک پاتایا هتل مانیتا بوتیک پاتایا[/caption]

امکانات اتاق های هتل مانیتا بوتیک پاتایا

هتل مانیتا بوتیک پاتایا که در محله ای آرام و دنج از پاتایا واقع شده است دارای ۴۳ اتاق با دکور لوکس و مدرن است. تمام اتاق‌ ها به صورت استودیو هستند؛ یعنی در هر کدام از استودیو ها علاوه بر تختخواب یک کاناپه تختخواب شو حمام و آشپزخانه کوچکی نیز قرار داده شده است. از امکانات رفاهی هر استودیو در هتل مونیتا بوتیک پاتایا باید به تلویزیون ماهواره‌ای و تراس کابلی اشاره کرد همچنین دارای سشوار، دمپایی و شامپو است . در اتاق ها مینی بار رایگان و سیستم تهویه استاندارد و گاو صندوق دارد  و روزانه ۲ شیشه آب رایگان برای شما در نظر گرفته می شود. شما در هر کجای هتل که باشید می توانید از وای فای رایگان هتل مانیتا بویتیک پاتایا استفاده کنید. این هتل از دید گردشگران درمیان هتل های تایلند رتبه مناسبی دریافت کرده است.

ساعت تحویل اتاق ها  در هتل مانیتا بوتیک پاتایا ۲ بعد از ظهر و زمان تخلیه آن ها ۱۲ ظهر می باشد. ورود حیوانات و نگهداری از آن ها در هتل مجاز نیست.

[caption id="attachment_1600" align="aligncenter" width="780"]هتل مانیتا بوتیک پاتایا هتل مانیتا بوتیک پاتایا[/caption]

تفریحات و خدمات هتل مانیتا بوتیک پاتایا

هتل مانیتا بوتیک پاتایا مجهز به آسانسور، گاو صندوق و صندوق امانات ،لاندری خشکشویی و سیستم حمل و نقل به فرودگاه و خدمات شاتل رایگان دربان و مرکز زیبایی نیز است. بنابر تجربه سایر مسافران باید بگوییم که پرسنل این هتل بسیار مودب و با اخلاق و حرفه ای هستند.

بعد از یک روز گردشی در پاتایا می‌ توانید در استخر روباز هتل شنا کنید یا صبح ها در آفتاب کنار استخر دراز بکشید و به موسیقی گوش دهید یا به ماساژ و سالن زیبایی بروید. حتی می‌ توانید در باغ بزرگ و دنجی که اطراف هتل وجود دارد گشتی بزنید و عکاسی کنید.

اگر با کودکتان سفر می‌کنید خوب است بدانید که هتل مونیتا بوتیک پاتایا مجهز به استخر کودکان نیز است. از تفریحات و سرگرمی‌های دیگری که در هتل برای افراد مقیم به این مکان در نظر گرفته شده می ‌توان به میز بیلیارد، اجاره دوچرخه و موتور و کرایه دی وی دی اشاره کرد.

همچنین هتل مانیتا بوتیک پاتایا مجهز به سالن همایش برای برگزاری نشست ها و جلسات کاری شما می باشد. سیستم فتوکپی، فکس و تلفن بین المللی نیز در دسترس میهمانان قرار داده شده است.

رستوران فیلو که در این هتل واقع شده است با طبخ انواع غذاهای بین المللی و تایلندی آماده سرویس دهی در داخل یا فضای روباز رستوران به شماست. شما می‌ توانید وعده صبحانه خود را نیز در هتل مانیتا بوتیک پاتایا صرف کنید.

سیگار کشیدن در ساختمان هتل مانیتا بوتیک پاتایا مجاز نیست اما جهت راحتی مسافران اتاقی مخصوص سیگار نیز در هتل تعبیه شده است.

[caption id="attachment_1601" align="aligncenter" width="780"]هتل مانیتا بوتیک پاتایا هتل مانیتا بوتیک پاتایا[/caption]

فاصله هتل مانیتا بوتیک پاتایا با مکان های معروف

اکثر مکان های تفریحی و گردشگری پاتایا در نزدیکی هتل مانیتا بوتیک هستند. در صورت اقامت هتل مانیتا بوتیک پاتایا دسترسی شما به تفریحاتی همچون صخره نوردی، قایق سواری و غواصی و بازی های آبی بسیار زیاد است. اگر اهل ساحل گردی و قایق سواری هستید و دوست دارید در خلیج تایلند گشتی بزنید خوب است بدانید فاصله این هتل تا ساحل پاتایا ۵ دقیقه ماشین سواری و ۱۰ دقیقه پیاده روی است. برای رفتن به خیابان های مرکز شهر پاتایا کافی است ۵ دقیقه پیاده روی داشته باشید. فاصله ایستگاه قطار تا هتل مونیتا بوتیک پاتایا ۱۵ دقیقه است.

Phra tamnak mountain  درست در خیابان های پشتی هتل واقع شده که با ۱۰ دقیقه پیاده روی در خیابان های سرسبز پشت هتل می توانید بر فراز این تپه ها خلیج و قسمتی از شهر را تماشا کنید.

[caption id="attachment_1602" align="aligncenter" width="780"]هتل مانیتا بوتیک پاتایا هتل مانیتا بوتیک پاتایا[/caption]

جاذبه‌ های معروف دیدنی و تفریحی اطراف هتل مانیتا بوتیک پاتایا

خیابان بالی های ۶۰۰ متر (۸ دقیقه پیاده روی)

قایق های khao pataya ۵۵۰ متر (۹ دقیقه پیاده روی)

معبد wat phra yai ۱ کیلومتر (۱۶ دقیقه پیاده روی یا ۴ دقیقه ماشین سواری)

اسکله پاتایا ۸۰۰ متر (۳ دقیقه ماشین سواری)

ساحل ناکلوئا ۳۰ دقیقه

معبد حقیقت یا  sanctuary of truth ۳۰ دقیقه

میخانه (۱۰ دقیقه پیاده روی)

مرکز شهر پاتایا ۲ کیلومتر (۵ دقیقه ماشین سواری)

آدرس و تلفن تماس هتل مانیتابوتیک پاتایا

  • Address: 561/1 Moo 10 T Nongprue A Banglamung, Pattaya City, 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 489 490

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080