هتل سی شور پاتایا

هتل سی شور پاتایا

هتل سی شور پاتایا یک هتل ارزان قیمت است که به خوبی ارزش پول مسافران را درک کرده و امکانت مناسبی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد. این هتل فرصتی را به وجود آورده تا سفری خوش و خاطره انگیز برای مسافران فراهم شود. برای استفاده از تفریحات و سرگرمی های شبانه پاتایا تنها 15 دقیقه با ماشین از هتل فاصله است. در این هتل جاذبه های متنوعی وجود دارد که باعث می شود که اقامت مسافران بسیار لذت بخش شود. نزدیکی به ساحل پاتایا تنها مزیت این هتل نیست، بلکه جذابیت های دیگر شهر پاتایا نیز به آسانی قابل دسترس است.

موقعیت مکانی هتل سی شور پاتایا

هتل سی شور پاتایا تایلند به فاصله پنج دقیقه پیاده روی از سواحل زیبای پاتایا قرار دارد. این هتل زیبا با دیزاین و طراحی مدرن از سواحل پاتایا تنها 350 مترفاصله دارد.

[caption id="attachment_1567" align="aligncenter" width="780"]هتل سی شور پاتایا هتل سی شور پاتایا[/caption]

اتاق های هتل سی شور پاتایا

این هتل سه ستاره دارای 139 اتاق دو تخته، اتاق 2 تخته به همراه یک کاناپه تخت خواب شو و سوئیت های خانوادگی شامل 2 تخت تک نفرِ و یک تخت 2 نفرِ بوده و مکان دنجی را جهت اقامت مسافران و گردشگران عزیز فراهم آورده است. اتاق های هتل سی شور پاتایا با پنجره های بزرگ و نورگیری عالی فضای دنج و راحتی برای اقامت مسافران می باشد. امکانات رفاهی مانند کتری برقی و یخچال و تهویه هوا در تمام اتاق ها وجود دارد، هم چنین حمام به همراه دوش، حوله و لوازم آرایشی به صورت رایگان در اختیار مسافران عزیز قرار دارد. اتاق های هتل سی شور پاتایا تمام امکانات رفاهی اعم از وای فای رایگان، تلویزیون با چندین کانال بین المللی و مینی بار را در اختیار مسافرین عزیز قرار می دهد.

اتاق های سه نفرِ ویژه، اتاق هایی بسیار تمیز و درخشان، مجهز به تهویه هوا و مبلمان مدرن است. اتاقی با بالکن خصوصی به همراه میز و صندلی های بیرونی و با منظره ای بسیار زیبا از استخر شنا است. این اتاق ها می توانند تا ظرفیت 3 نفر فضای مناسبی برای خانواده و دوستان باشد. در این هتل اتاق های جداگانه ای برای افراد سیگاری و غیر سیگاری وجود دارد. خدمات خانه داری به صورت روزانه برای اتاق ها وجود دارد و هم چنین خدمات خشک شویی و لباس شویی با پرداخت هزینه مازاد امکان پذیر است. زمان تحویل گرفتن اتاق های هتل در ساعت 2 ظهر و زمان تحویل دادن اتاق ها در ساعت 12 ظهر می باشد.

[caption id="attachment_1568" align="aligncenter" width="780"]هتل سی شور پاتایا هتل سی شور پاتایا[/caption]

رستوران و کافی شاپ هتل سی شور پاتایا

در رستوران هتل سی شور پاتایا غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شود. رستوران با ظرفیت 75 نفر از ساعت 6 صبح الی 11 شب و کافی شاپ هتل سی شور پاتایا از ساعت 6 صبح الی 1 شب به مسافران و گردشگران عزیز خدمت رسانی می کنند. رستوران هتل سی شور پاتایا برای برگزاری جشن های مسافران در روز تولد، سالگرد یا هر جشن خاصی که مد نظر مسافران باشد آماده خدمت رسانی است. بار، رستوران و کافه های دیگری نیز به فاصله 5 دقیقه پیاده روی در استراحتگاه ساحل دریای پاتایا قرار دارد. بار نوار کناری استخر با انواع مختلف نوشیدنی خنک و دل چسب با ظرفیت 25 نفر از ساعت 2 ظهر تا 8 شب پذیرای مهمانان عزیز می باشد.

امکانات هتل سی شور پاتایا

پس از یک روز طولانی سفر و بررسی ساحل، جزیره، سالن های تفریحی و سایر جاذبه های زیبای شهر پاتایا، یکی از فعالیت هایی که خستگی را از تن به در می کند استفاده از سالن بیلیارد هتل سی شور پاتایا است. این سالن از ساعت 2 ظهر تا 10 شب باز است. از دیگر امکانات هتل سی شور پاتایا می توان به استخر روباز و استخر روبسته، باغ و فضای سبز، روف گاردن، تراس رو به آفتاب، استخر شنای کودکان و بزرگسالان، اتاق نگه داری چمدان، صرافی، دستگاه ATM، خدمات تور، خدمات حمل بار، صندوق امانات، خدمات پستی، کارگاه خیاطی، خدمات تاکسی سرویس، خدمات بل بوی و خدمات پارک کردن ماشین وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته و کارکنان می توانند به صورت تایلندی و انگلیسی صحبت کنند. پارکینگ و اینترنت به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. این هتل از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.

[caption id="attachment_1569" align="aligncenter" width="780"]هتل سی شور پاتایا هتل سی شور پاتایا[/caption]

دسترسی هتل سی شور پاتایا به سایر مراکز

هتل سی شور پاتایا فرصتی برای کشف پاتایا برای مهمانان فراهم آورده تا با جاذبه های دیدنی و گردشگری پاتایا مانند، نمایشگاه کاباره آلکازار که در نزدیکی هتل قرار دارد، جشنواره مرکزی پاتایا که 5 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد،خیابان پیاده روی پاتایا که 5 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد و 5 دقیقه با ماشین از هتل با گالری هنری 3 بعدی به نام هنر در بهشت فاصله دارد آشنا شوند.در این موزه اتاق های خاص و جذاب مانند اتاق زیر اقیانوس، اتاق حیات وحش، اتاق هنر کلاسیک، اتاق تمدن، اتاق سورئالیسم، اتاق دایناسور، اتاق آبشار، اتاق منظره و چشم انداز و نمایشگاه اتاق هنر وجود دارد که می توان عکس های سلفی و گروهی فوق العاده ای گرفت. بسیاری از موارد دیگری نیز وجود دارند که به راحتی از هتل سی شور پاتایا قابل دسترسی است؛ بنابراین تا صبح می توان از خوردنی، خرید و سرگرمی های محلی لذت برد. این هتل از دید هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1570" align="aligncenter" width="780"]هتل سی شور پاتایا هتل سی شور پاتایا[/caption]

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080