هتل سان شاین هیپ پاتایا

هتل سان شاین هیپ پاتایا

هتل سان شاین هیپ پاتایا یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های سه ستاره نزد گردشگران و توریست هایی است که با تور پاتایا به این شهر زیبا و کوچک ساحلی در کشور تایلند سفر می کنند. بدون شک یکی از مهمترین گزینه ها و فاکتورهای انتخاب هر نوع تور، قیمت و امکانات هتل محل اقامت معرفی شده توسط آژانس ها می باشد. انتخاب محل اقامت در پاتایا نیز از این مسئله جدا نیست. در واقع اگر به دنبال اقامتی راحت در پاتایا اما با هزینه ای کم هستید هتل سان شاین هیپ پاتایا یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی می باشد.

اطلاعات کلی هتل سان شاین هیپ پاتایا

همانگونه که قبلاً بیان شد هتل سان شاین هیپ پاتایا (Sunshine Hip Hotel) در رده ی بهترین هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد. پاتایا در نزد گردشگران و توریست های جهانی به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور زیبای تایلند به حساب می آید و هر ساله به جز ایامی که باران های موسمی بر این شهر غالب است، پذیرای هزاران توریست از جمله ایرانی ها می باشد. این هتل با دارا بودن 66 اتاق در تمامی ایام سال آماده پذیرایی مناسب از گردشگرانی است که جهت مقصد سفر توریستی خود پاتایا را انتخاب کرده اند. یکی از اصلی ترین ویژگی های هتل سان شاین هیپ پاتایا موقعیت مکانی منحصر به فرد آن در این شهر ساحلی و زیباست. این هتل در قلب پاتایا قرار دارد و برای رفتن به ساحل تنها به 6 دقیقه زمان نیاز دارید. خدمات ترانسفر فرودگاهی و ایاب و ذهاب مسافر در درون شهر از جمله خدمات این هتل می باشد. در واقع اگر با تور پاتایا به این شهر سفر کردید و این هتل زیبا را جهت اقامت انتخاب کردید، باید بدانید که فاصله ی فرودگاه یو-تاپائو تا محل هتل حدوداً 32 کیلومتر است. این هتل از دید گردشگران از بهترین هتل های تایلند بحساب میاید.

[caption id="attachment_1589" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین هیپ پاتایا 
هتل سان شاین هیپ پاتایا[/caption]

امکانات رفاهی هتل سان شاین هیپ پاتایا

اتاق های تمیز، مجهز به وای فای رایگان و سیستم تهویه مطبوع به همراه خدمات کار روزانه است. باید توجه داشت که بر طبق قانون هتل نمی توان درون اتاق ها دخانیات از جمله سیگار استعمال کرد و برای این منظور اتاق های مخصوص و بهارخواب هایی در هتل وجود دارد. هتل سان شاین هیپ پاتایا در تمامی طول 24 ساعت شبانه روز برنامه ی پذیرش مهمان دارد. اگر بخواهید به گردش در پاتایا بپردازید، مسئولین هتل سرویس های گشت شهری رایگان در پاتایا را برای شما محیا می کنند. اینترنت و همچنین وای فای رایگان هتل سان شاین تنها محدود به اتاق های محل استراحت مهمانان نیست و در دیگر نقاط و فضاهای آن نیز مهمانان می توانند از وای فای استفاده کنند. این هتل یک باغ خصوصی منحصر به فرد دارد که می توانید ایام خوب و خوشی را در آن تجربه کنید. خدمات پارکینگ هتل سان شاین پاتایا برای مهمانان این هتل رایگان است. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز نیست.

[caption id="attachment_1588" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین هیپ پاتایا 
هتل سان شاین هیپ پاتایا[/caption]

آشنایی با دیگر امکانات هتل سان شاین هیپ پاتایا

با وجود 4 ستاره بودن هتل سان شاین هیپ پاتایا این هتل از رستورانی مجهز و لاندری بهره مند است. در واقع اگر برای میل صبحانه، نهار و شام حوصله ی گشت و گذار در شهر زیبای پاتایا را ندارید، مهمانداران هتل سان شاین هیپ این امکان را فراهم می کنند که درون اتاق ها برای شما غذا را سرو کنند و یا اینکه با حضور در محل رستوران هتل در فضایی زیبا و پر از آرامش غذای خود را میل نمایید. لاندری در واقع یکی از سرویس های خدماتی در هتل های رده بالاست که افراد می توانند انواع وسایلی که به شست و شو و اتو نیاز دارند را به مسئول آن تحویل داده و پس از مدتی بصورت تمیز و اتو کشیده تحویل بگیرند. در تمامی ساعات طول روز لاندری هتل سان شاین هیپ پاتایا با شست و شوی مناسب انواع لباس، شلوار ، حوله و ... در خدمت مهمانان عزیز می باشد.

علاوه بر این هتل از یک استخر رو باز، اتاق ماساژ و سالن مجهز بدنسازی  جهت خدمات دهی به مسافرانی که علاقه مند به شنا و ورزش هستند بهره مند است. اگر نیاز به اطلاعات گردشگری پاتایا دارید، دفاتر خدمات دهی در این زمینه نیز در هتل سان شاین هیپ وجود دارند و شما می توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

[caption id="attachment_1587" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین هیپ پاتایا 
هتل سان شاین هیپ پاتایا[/caption]

آدرس هتل سان شاین هیپ پاتایا و موقعیت مکانی آن

جهت مراجعه به آدرس هتل سان شاین هیپ پاتایا باید به محله ی مونگ پاتایا بروید. خیابان آمفو بنگ لامونگ را به سمت خیابان چانگ وات چون بوری پایین بروید، شماره پلاک 20150 مقصد مورد نظر است (Moo 9, Soi.1, Pattaya Beach Road, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand).

اگر قصد رفتن به موزه آرت این پارادایز پاتایا (یا موزه ی هنر در بهشت)، ساحل سنترال فستیوال پاتایا، قصر کاباره و ... دارید، فاصله ی هتل سان شاین با اولی 200 متر با دومی 1.4 کیلومتر و با سومی حدود 400 متر است. علاوه بر این اگر قصد بازدید از جاذبه های گردشگری پاتایا از جمله مجسمه‌ی بودای بزرگ، مرکز خرید سنترال فستیوال، تئاتر آلانگ‌کارن و ... را دارید سرویس های هتل در کمترین زمان شما را به آنجا می برند.

[caption id="attachment_1586" align="aligncenter" width="780"]هتل سان شاین هیپ پاتایا 
هتل سان شاین هیپ پاتایا[/caption]

امتیازات هتل سان شاین هیپ پاتایا

یکی از بهترین معیارهایی که بر اساس آن می توان به کیفیت خدمات رفاهی یک هتل پی برد، امتیازاتی می باشد که گردشگران در سایت های اینترنتی رزرو هتل از جمله رزرو هتل در پاتایا برای یک هتل ثبت می کنند . توریست ها برای هتل سان شاین هیپ پاتایا، امتیاز 82 درصد برای نظافت، 81 درصد برای موقعیت مکانی و 78 درصد برای ارزش اتاق نسبت به قیمت ثبت کرده اند که نشان دهنده ی سطح بالای این هتل است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080