هتل کلیما ریزورت پوکت

هتل کلیما ریزورت پوکت

هتل کلیما ریزورت پوکت (Kalima Resort & Spa) در سال 2010 ساخته شد که علاوه بر منحصر به فرد بودن آن در پوکت، یک انتخاب هوشمندانه برای یک مسافرت به یادماندنی نیز می باشد.

این هتل پنج ستاره تنها 2 کیلومتر از مرکز شهر و 25 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، هر ساله مسافران و توریست های خارجی فراوانی را به پوکت تایلند جذب می کند.

[caption id="attachment_1496" align="aligncenter" width="780"]هتل کلیما ریزورت پوکت
هتل کلیما ریزورت پوکت[/caption]

ویژگی های اقامتی فوق العاده هتل کلیما ریزورت پوکت و راحتی دسترسی به جاذبه های توریستی شهر پوکت مانند خانه Chabad پوکت، زرینگ رولربال، گالری مد تیلور، 5 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید Jungceylon و ... به برتری و متمایز بودن این هتل نسبت به سایر هتل های شهر پوکت می افزاید.

شما می توانید مطابق با سلیقه خود برنامه سفری ترتیب دهید و با توجه به موقعیت مکانی مناسب و امکانات مناسب هتل کلیما، از جاذبه های توریستی فراوان تایلند در پوکت لذت ببرید.

امکانات کلی هتل کلیما ریزورت پوکت

هتل کلیما ریزورت پوکت امکانات کاملی برای یک اقامت لذت بخش در تایلند را فراهم کرده است. از جمله این امکانات می توان به خدمات سرو غذا به صورت 24 ساعته، اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها، فروشگاه ها و مراکز خرید، خدمات نظافتی روزانه، سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره کرد.

ساختمان و طراحی هتل کلیما ریزورت پوکت

هتل کلیما ریزورت پوکت با ظاهری شیک، مدرن و فوق العاده دارای 190 اتاق مجزا در سه طبقه به صورتی طراحی شده است که راحتی و آرامش یک سفر به یادماندنی را برای مسافران خود فراهم می کند.

از امکانات مدرن اتاق های هتل کلیما می توان به تلویزیون ال سی دی / پلاسما، اتاق نشیمن جداگانه، دسترسی به اینترنت - بی سیم، استخر خصوصی، دسترسی به اینترنت بی سیم (رایگان) در اتاق های دلخواه اشاره کرد.

[caption id="attachment_1497" align="aligncenter" width="780"]هتل کلیما ریزورت پوکت
هتل کلیما ریزورت پوکت[/caption]

به علاوه هتل کلیما ریزورت پوکت در صورت نیاز، امکانات لازم را برای برگذاری سمینارهای مختلف برای مسافران فراهم می کند.

کارکنان هتل به صورت 24 ساعته به مهمانان هتل کلیما ریزورت پوکت خدمات رفاهی و نظافتی مانند خشک‌شویی ارائه می دهند. همچنین برای راحتی بیشتر، هتل کلیما ریزورت پوکت مجهز به تور گشت و گذار روزانه، امکانات تفریحی و زمین بازی کودکان در محیط داخلی خود می باشد.

[caption id="attachment_1498" align="aligncenter" width="780"]هتل کلیما ریزورت پوکت
هتل کلیما ریزورت پوکت[/caption]

اتاق های هتل کلیما ریزورت پوکت

اتاق ها در هتل کلیما ریزورت پوکت با ظرافت و طراحی بی نظیر و با دکوراسیون معاصر مجهز شده اند. در هر اتاق تلویزیون ماهواره ای، تخت خواب، امکانات پذیرایی، گاو صندوق و حمام اختصاصی وجود دارد. همچنین یک سری اتاق های منتخب با ویژگی منظره رو به دریا نیز برای علاقه مندان به دریا در هتل وجود دارد.

تعداد 190 اتاق مهمان در هتل کلیما ریزورت پوکت به 6 سبک منحصر به فرد طراحی شده اند. این اتاق ها یا در ساختمان اصلی هتل کلیما ریزورت پوکت و یا به صورت ویلاهای جداگانه در محوطه هتل قرار گرفته اند و به این ترتیب قدرت انتخاب متنوعی را با توجه به سلیقه و نیاز هر مسافر، در اختیار آن ها قرار می دهد.

اتاق های مبله منحصر به فرد با حس لمس طراحی معاصر و دارای بالکن های خاص با منظره باغ و جنگل، بهترین فضا را برای لذت بردن مهمانان هتل از یک سفر خاطره انگیز به ارمغان می آورد. از دید گردشگران درمیان هتل های تایلند رتبه مناسبی دریافت کرده است.

[caption id="attachment_1499" align="aligncenter" width="780"]هتل کلیما ریزورت پوکت
هتل کلیما ریزورت پوکت[/caption]

ویلا با استخر خصوصی در هتل

مجموعه ویلاهایی هتل کلیما ریزورت پوکت با استخر خصوصی، دورنمای بکر و منحصر به فردی را برای یک تجربه لاکچری در جزیره گرمسیری فراهم می کنند. این ویلاها به صورت یک یا دو تخته هستند و در بالای تپه در میان فلات گرمسیری قرار دارند و به شما یک حریم خصوصی با چشم اندازی فوق العاده، سرو غذا به صورت 24 ساعته و لذت خوردن شام در زیر نور ستارگان را ارائه می دهد. طبقه پایین مجهز به اتاق نشیمن گسترده ای با دسترسی مستقیم به استخر خصوصی، اتاق خواب، تراس استخر و حمام آبگرم می باشد.

ویلا دوبلکس با استخر در هتل

این بخش از هتل کلیما ریزورت پوکت شامل مجتمع مسکونی 300 متر مربعی مثل خانه ای کامل است. ویلاهای دوبلکس با استخر در هتل کلیما ریزورت پوکت دقیقاً مانند خانه های گرمسیری هستند. این ویلاهای منحصر به فرد دارای یک اتاق خواب بزرگ و منظره دریا با حمام اختصاصی در طبقه بالا هستند. در طبقه پایین یک آشپزخانه و فضای ناهارخوری مجهز و کامل، یخچال و فریزر خانواده، اجاق مایکروویو، توستر و امکانات چای و قهوه را خواهید یافت. شما می توانید مستقیماً از اتاق نشیمن به استخر خصوصی خود بروید و یا از آرامش فوق العاده در تراس چوبی خصوصی خود همراه با نم باران لذت ببرید.

سوئیت های خانوادگی با منظره دریا

سوئیت های خانوادگی هتل کلیما ریزورت پوکت با منظره دریا، فضای بسیار خوبی را برای والدین و بچه ها فراهم می کند تا در کنار هم از مناظر زیبای بالکن ها لذت ببرند. در این سوئیت ها هر اتاق خواب دارای یک حمام اختصاصی است و با یک سیستم سرگرمی صوتی و تصویری مجهز شده است.

اتاق های لوکس بزرگ با منظره دریا

هر یک از این اتاق های لوکس بزرگ این هتل دارای یک تخت بسیار بزرگ، بالکن و همچنین حمام کنار پنجره و دارای یک ویو بی نظیر از سراسر خلیج هتل کلیما ریزورت پوکت است. در هر اتاق، حمام و دستشویی جداگانه ای با امکان استفاده از لوازم آرایشی دریایی کالیفرنیایی وجود دارد.

[caption id="attachment_1500" align="aligncenter" width="780"]هتل کلیما ریزورت پوکت
هتل کلیما ریزورت پوکت[/caption]

اتاق های لوکس عادی با منظره دریا

اتاق های لوکس معمولی هتل کلیما ریزورت پوکت برای یک سفر خاطره انگیز خانوادگی با هزینه مناسب، یک انتخاب ایده ال می باشد. این اتاق ها مجهز به یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره، حمام اختصاصی و بالکن با منظره ی دیدنی و جذاب از داخل اتاق و است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080