هتل دوسیت تانی پوکت

هتل دوسیت تانی پوکت

با اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت، می توانید علاوه بر اقامتی همراه با آرامش، از جاذبه های گردشگری شهر پوکت نیز بهره مند شوید که در ادامه درباره آن توضیحاتی خواهیم داد. امروزه صنعت توریسم بسیار مورد توجه بوده و صنعتی رقابتی محسوب می شود که هر کشوری در تلاش است تا با توجه به نیازهای ثابت و متغیر مردم و گردشگران، این صنعت خود را رونق دهد.

 آب و هوای شهر پوکت

شهر پوکت در واقع یکی از جزیره های کشور تایلند است که در آب های اقیانوس هند واقع شده است. این شهر با آب و هوای گرم و مرطوب خود مورد توجه گردشگران بسیاری از جمله، مردمی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند قرار گرفته است. در مناطقی که گردشگران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند قطعاً وجود هتل ها و یا مسافرخانه ها با امکانات و تجهیزات کامل از مهم ترین مسائلی است که باید در صنعت گردشگری به آن توجه نمود. در ادامه قصد داریم تا شما را با هتل دوسیت تانی پوکت آشنا سازیم تا بتوانید در صورت مسافرت به این شهر اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت را تجربه کرده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید.

[caption id="attachment_1528" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پوکت هتل دوسیت تانی پوکت[/caption]

موقعیت مکانی هتل دوسیت تانی پوکت

هتل دوسیت تانی پوکت، در سواحل آرام به همراه شن های سفید و زیبای آن و رو به دریا می باشد که باعث شده ویو و منظره ی زیبایی را برای اتاق های هتل رقم زند. قطعاً اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت از این نظر که علاوه بر نزدیکی به دریا، فاصله آن تا فرودگاه و مرکز شهر نیز کم می باشد بسیار راحت خواهد بود. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1529" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پوکت هتل دوسیت تانی پوکت[/caption]

آشنایی با بخش های مختلف هتل دوسیت تانی پوکت

قصد داریم تا شما را با بخش های مختلف این هتل آشنا سازیم تا در صورت اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت، بتوانید به راحتی به بخش های مختلف آن دسترسی پیدا کنید. هتل دوسیت تانی با بیش از 200 اتاق فول آپشن، شامل چندین رستوران مجزا است که هرکدام منوی غذای خاص خود را دارند. برای مثال، یک رستوران غذاهای بین المللی، رستوران دیگر غذاهای سنتی تایلند و ... سرو می کنند که می تواند هر فرد با هر سلیقه و ذائقه غذایی را راضی نگه دارد. اما این تنها بخش جالب اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت نیست، چرا که این هتل با داشتن بخش های تفریحی مختلف از جمله، استخرهای سرپوشیده و روباز و استخر برای کودکان، برنامه های مفرحی را برای شما در نظر گرفته است. همچنین بخش هایی مثل صندوق امانات که با سپردن وسایل با ارزش خود و اطمینان خاطر از امنیت آن ها می توانید با آرامش خاطر بیشتری به اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت بپردازید. از بخش های دیگر هتل دوسیت تانی، می توان به باشگاه بدنسازی، مرکز تجاری، فروشگاه، اینترنت پر سرعت، زمین بازی کودکان و ... اشاره کرد که در ادامه درباره برخی از آن ها توضیحاتی خواهیم داد.

[caption id="attachment_1530" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پوکت هتل دوسیت تانی پوکت[/caption]

امکانات هتل دوسیت تانی پوکت

در یک منطقه ی خوش آب و هوا مثل پوکت هیچ چیز جذاب تر و بهتر از ورزش و بازی و تفریح نیست که با اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت می توانید آن را تجربه کنید. این هتل بدون شک ساعات خوش و خاطره انگیزی را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. از امکانات ورزشی هتل دوسیت تانی می توان دوچرخه سواری در هوای آزاد و دلچسب یا تنیس برای علاقه مندان به این رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار را نام برد. بعد از یک روز پر کار و خسته کننده با اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت می توانید با یک ماساژ خوب با یک تیم حرفه ای و مجرب رفع خستگی کنید و یا اگر تصمیم دارید تا زیر آفتاب و روی شن ها استراحت کنید می توانید بخش ساحل اختصاصی هتل دوسیت تانی را انتخاب کنید و یا همان طور که در بالا هم اشاره شد از انواع استخرهای هتل و بازی های آبی و دیگر تفریحات این هتل استفاده کنید.

[caption id="attachment_1531" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پوکت هتل دوسیت تانی پوکت[/caption]

خدمات هتل دوسیت تانی برای کودکان

با اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت، خیالتان از بابت کودکان خود نیز راحت باشد چرا که مجموعه بازی کودکان با امکانات و تجهیزات کامل از دیگر آپشن های این هتل بزرگ می باشد. به علاوه در هتل دوسیت، مکانی همراه با یک پرستار کودک طراحی شده است که والدین می توانند با سپردن فرزندان خود به آن جا به سایر کارهای خود در طول روز رسیدگی کنند تا علاوه بر والدین، کودکان نیز از اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت لذت ببرند. بچه ها معمولاً علاقه ی زیادی به آب بازی و شنا کردن دارند از این رو استخر کودکان از دیگر امکانات ارائه شده در هتل، برای فرزندان شما می باشد که با استقبال زیاد کودکان رو به رو است.

 علت اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت چیست؟

ممکن است این سؤال در ذهن شما شکل بگیرد که علت این حجم از استقبال مردم برای اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت چه می تواند باشد؟! پاسخ این سؤال، به مجموعه امکانات مدرن و تجهیزات این هتل برمی گردد که در بالا به اختصار درباره برخی از آن ها توضیحاتی داده شد. به طور حتم، مهم ترین بخش یک سفر انتخاب محل اقامت خود می باشد که بتواند حس آرامش خانه را به فرد القا کند. قطعاً با اقامت در هتل دوسیت تانی پوکت می توانید این حس را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید چرا که تمامی عوامل این مجموعه بزرگ و مجلل در تلاش اند تا بتوانند هر آن چه که مورد نیاز گردشگران است در اختیارشان گذاشته و رضایت خاطر آن ها را جلب کنند.

[caption id="attachment_1532" align="aligncenter" width="780"]هتل دوسیت تانی پوکت هتل دوسیت تانی پوکت[/caption]

 در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080