هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت در شهر پوتک یکی از معروف ترین هتل های تایلند است که در نزدیکی ساحل زیبا و خیره کننده پاتونگ واقع شده است.

ساحل پاتونگ یکی از جاذبه های بسیار زیبای کشور تایلند به شمار می رود که شما می توانید در طول روز با سرگرمی های آبی از جمله اسکی روی آب، پاراگلایدر، سرسره آبی و... به تفریح و ورزش بپردازید.

 در اطراف این ساحل زیبا رستوران های زیادی آماده پذیرایی از شما عزیزان هستند و شما می توانید از سرو غذاهای متنوع  و سالم در کنار طبیعت و باغ های گرمسیری هتل لذت ببرید.

[caption id="attachment_1441" align="aligncenter" width="780"]هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت[/caption]

 

 

هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

کشور تایلند در سال های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است و روز به روز به شمار تورهای مسافرتی این کشور افزوده می شود. جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند قرار گرفته است و یکی از زیباترین مناطق گردشگری کشور تایلند به ‌شمار می ‌رود. پاتونگ از مهم ‌ترین سواحل شهر پوکت به شمار می‌ رود و هتل های زیادی در نزدیکی ساحل پاتونگ آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران خارجی هستند. از جمله هتل های معروف و 5 ستاره که 24 ساعته پذیرای مسافران و گردشگران خارجی هستند هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت است. نزدیکی این ساحل به مراکز خرید شهر به پر رونق شدن این ساحل افزوده است. سواحل زیبای این جزیره زیبا در کنار جنگل های سرسبز گرمسیری سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

[caption id="attachment_1442" align="aligncenter" width="780"]هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت[/caption]

 

 

اتاق های هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

هتل مرلین پیچ ریزورت پوکت  دارای ۴۱۴ اتاق است. اتاق های سوپریور، دلوکس، سوئیت مرلین و سوئیت پرزیدنت از انواع اتاق های این هتل ۵ ستاره هستند. فضای دل باز و متراژ زیاد اتاق ها از مزیت های هتل مرلین بیچ ریزورت به شمار می رود که متراژ آن ها حدود ۴۱ تا ۱۱۳ متر مربع است. در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق ها از چوب استفاده شده است.

اتاق ها سبکی مدرن و زیبا دارند و دکوراسیون داخلی جهت آرامش و راحتی مهمان به گونه ویژه ای طراحی شده است.

صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت وای فای، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، بالکن و غیره از جمله امکانات اتاق های این هتل شیک و مجهز به شمار می ‌رود.

اتاق های هتل پوکت بسیار لوکس هستند و از نورگیری عالی و طبیعی برخوردارند.

[caption id="attachment_1443" align="aligncenter" width="780"]هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت[/caption]

 

 

فاصله هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت تا مراکز مهم

فاصله هتل ریزورت تا بنگلارود در حدود پنج کیلومتر است.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود 46 کیلومتر است.

فاصله هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت تا ساحل پاتونگ حدود ۳ کیلومتر است.

فاصله هتل مرلین بیچ ریزورت تا مرکز شهر پوکت حدود ۱۶ کیلومتر است.

 

 

 

رستوران و کافه های هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت دارای ۸ رستوران است که در هر رستوران غذاهای مخصوصی سرو می‌ شود. اگر علاقه به امتحان غذاهای جدید ندارید می توانید به رستوران بوکیت رفته و غذاهای بین المللی آسیایی را برای خود سفارش دهید. همچنین می توانید برای تنوع به رستوران های دیگر هتل نیز سری بزنید و از سرو غذاهای دریایی ایتالیایی و تایلندی لذت ببرید.

رستوران چانگ تای شما را به انواع غذاهای سنتی تایلندی آشنا می ‌کند.

رستوران سی محل طبخ انواع غذاهای دریایی است. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید سرو غذا در رستوران سی را از دست ندهید.

 

 

 

کافی شاپ های هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

۴ کافی شاپ در هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت  پذیرای شما عزیزان هستند که هر کدام جذابیت و سرگرمی های مخصوص به خود را در کنار نوشیدنی های ویژه در اختیار شما قرار می ‌دهند. در کافه سابای علاوه بر سرو نوشیدنی شما می توانید با دوستان و خانواده خود به بیلیارد و دارت مشغول شوید.

چشم انداز زیبای کافه ولنس، سرو غذا و نوشیدنی های سالم این کافه را دلپذیرتر می ‌کند.

 کافه پوکت از صبح تا ظهر پذیرای مسافران و گردشگران است و با سرو قهوه و چای آماده پذیرایی از آنان است.

شما می توانید از سرو اسنک های تایلندی در کافه های رستوران در هنگام قدم زدن در باغ های هتل لذت ببرید.

[caption id="attachment_1449" align="aligncenter" width="780"]هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت[/caption]

 

 

 

امکانات تفریحی و ورزشی هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

استخر بزرگ، استخر کودکان، سرسره آبی، باشگاه بدنسازی بزرگسالان و کودکان و زمین بازی کودکان از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره به شمار می ‌رود.

اطراف هتل را باغ های زیبای گرمسیری پوشانده تا سفر شما را به یکی از خاطره‌انگیزترین مسافرت‌ها تبدیل نماید.

مرکز تناسب اندام هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت  از صبح تا شب با برگزاری کلاس های آمادگی جسمانی و تناسب اندام، تجهیزات قلبی عروقی و غیره آماده سرویس دهی به مسافران می ‌باشد.

[caption id="attachment_1445" align="aligncenter" width="780"]هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت[/caption]

 

 

آبگرم هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

شما می توانید با استفاده از مراکز آب گرم هتل خستگی سفر را از تن خود بیرون کنید.

در مرکز آب گرم هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت  با انواع ماساژهای سنتی تایلندی آشنا می شوید و می‌توانید از امکانات فیشال، اسکراب و مالش بدن نیز استفاده کنید.

 

 

دیگر امکانات هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت

پرسنل هتل ۲۴ ساعته پذیرای شما عزیزان هستند.

 شما می توانید از اینترنت رایگان لابی استفاده کنید و کارهای خود را انجام دهید. در اتاق ها نیز می توانید با پرداخت هزینه از اینترنت وای فای بهره ببرید.

 هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت دارای یک سالن بزرگ جهت برگزاری نشست‌ها و جلسات اداری می باشد.

این هتل از خدمات ترانسفر فرودگاهی برخوردار می باشد و شما برای رفت و آمد هتل و فرودگاه مشکلی نخواهید داشت.

ارائه سرویس رفت و آمد به مراکز خرید بزرگ شهر از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار می رود.

این هتل برای آسایش بیشتر شما مکان نگهداری کودک تعبیه کرده است و از فرزندان دلبند شما جهت رفاه و راحتی بیشتر شما نگهداری می کند.

 برای رفاه بیشتر مسافران سشوار داخل حمام و امکانات ورزشی تنیس، بیلیارد، باشگاه، ماساژ و سونا قرار داده شده است.

شما می ‌توانید خدمات تبدیل ارز خود را بدون هیچ گونه دغدغه ای در هتل مرلین بیچ ریزورت انجام دهید.

 با کرایه ماشین های هتل مرلین بیچ ریزورت می توانید در شهر بچرخید و به هر کجا که بخواهید سربزنید.

دسترسی مستقیم بعضی از اتاق های این هتل به ساحل از جمله مزیت‌های عالی این هتل به شمار می رود.

حمام اتاق ها دارای امکانات ویژه ای از جمله سشوار، حوله، کفش راحتی و بسته های مراقبت پوست هستند.

 

[caption id="attachment_1446" align="aligncenter" width="780"]هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت هتل مرلین بیچ ریزورت پوکت[/caption]

 

 

 در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080