هتل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار پاتایا

 هتل ای وان استار پاتایا که تنها 200 متر با ساحل فاصله دارد مکان خوبی برای اقامت در طول سفر به پاتایا می باشد.پاتایا از جمله شهرهای توریستی کشور تایلند است که سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می کنند طوری که به یک مقصد توریستی و محبوب تبدیل شده است. با سفر به پاتایا اولین موردی که باید به آن توجه داشت یافتن محلی برای اقامت است. این هتل خدمات رفاهی خوبی دارد و امکانات کاملی برای مسافرانش در نظر گرفته است. در این مقاله به بررسی هتل ای وان استار پاتایا می پردازیم تا در سفر خود به پاتایا برای رزرو آن اطلاعات لازم را داشته باشید و بتوانید سفری به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

هتل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار پاتایا که در شهر پاتایا پذیرای مسافران است سه ستاره است و طراحی داخلی ان به صورت مدرن صورت گرفته است. اتاق های تمیز هتل ای وان استار پانایا محلی مناسب برای اسراحت مسافران هستند و اقامتی راحت برای تان فراهم می کنند. این هتل جزء هتل های A-ONE به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد. نزدیکی هتل ای وان استار پاتایا به مناطق ساحلی و مراکز خرید سبب استقبال مسافران از آن شده است و اگر سفرتان تفریحی و یا کاری است این مکان می تواند برای اقامت بسیار فوق العاده باشد. دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری از امتیازهای هتل ای وان استار پاتایا است که توانسته است رضایت مسافران را کسب نماید. جهت رزرو اتاق های هتل ای وان استار پاتایا می توانید از طریق سایت اقدام کنید و در صورت داشتن هر گونه سوالی با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. از نظر گردشگران این هتل از درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1430" align="aligncenter" width="780"]هتل ای وان استار پاتایا هتل ای وان استار پاتایا[/caption]

موقعیت هتل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار پاتایا مناسب علاقه مندان به ساحل است زیرا در فاصله نزدیکی از ان قرار دارد و هر زمان که تمایل داشتند می توانند به ساحل بروند و به تفریحات و ورزش های دریایی بپردازند. مرکز خرید ساحل پاتایا از این هتل 5 دقیقه فاصله دارد و برای رفتن به فرودگاه بین المللی آن باید 30 دقیقه فاصله را بپیمایید. برای رفتن از هتل ای وان استار پاتایا به فرودگاه Suvarnabhumi نیاز به یک ساعت زمان خواهید داشت. هتل ای وان استار پاتایا به خیابان سنترال نزدیک است. این هتل زیبا در فاصله 100 متری از خیابان مشهور واکینگ استریت قرار دارد. فاصله هتل تا تئاتر TIFFANY 350 متر و تا کافه HARD ROCK حدودا 700 متر می باشد. امکان کرایه موتور از مغازه های اطراف هتل وجود دارد تا بتوانید برای گشت و گذار از این وسیله استفاده کنید. از دید گردشگران این هتل از برترین هتل های تایلند میباشد.

امکانات هتل ای وان استار پاتایا

امکانات تفریحی و رفاهی هتل ای وان استار پاتایا بسیار مناسب است و رفاه مسافران در آن در نظر گرفته شده است. استخر روباز، رستوران، اینترنت رایگان در تمام هتل، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، چای ساز، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، خشکشویی، آسانسور، قهوه جوش، صرافی، زمین تنیس و قایق سواری از جمله امکانات این هتل می باشد. در بخش آبگرم هتل خدمات ماساژ به مسافران ارائه خواهد شد. برای خرید تور جهت بازدید از جاذبه های پاتایا، کارکنان هتل راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد. انواع غذاهای بین المللی را در رستوران هتل می توانید سفارش دهید. تلفنی نیز برای شماره گیری مستقیم بین المللی در اتاق های هتل وجود دارد. در کافه رستوران پاتایا غذاهای تایلندی و اروپایی سرو می شود و امکان سفارش نوشیدنی های ایتالیایی و فرانسوی در آن وجود دارد. اگر علاقه مند به ورزش هستید می توانید از امکانات ورزشی هتل استفاده کنید و در روزهای گرم تابستان به شنا در استخر آن بپردازید که بسیار لذت بخش خواهد بود. هتل ای وان استار برای رفتن به مراکز خرید ترانسفر رایگان دارد. کارکنان هتل چند زبانه هستند و خدمات نگهداری از کودکان را ارائه می دهند.

[caption id="attachment_1431" align="aligncenter" width="780"]هتل ای وان استار پاتایا هتل ای وان استار پاتایا[/caption]

اتاق های هتل ای وان استار پاتایا

اتاق های هتل ای وان استار پاتایا مکانی مناسب برای استراحت هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون کابلی، سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، میز کار، تلویزیون کابلی، پنجره های بزرگ، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی همراه با سشوار و دوش دارند. این هتل در مجموع 258 اتاق دارد که شامل اتاق استار، سوپر استار، سوپر استار بالکن دار و اتاق سوپریور می باشد. اقامت در این اتاق های لحظات خوشی برایتان رقم خواهد زد و می توانید پس از یک روز خستگی و گشت و گذار در این اتاق ها به استراحت بپردازید.

[caption id="attachment_1432" align="aligncenter" width="780"]هتل ای وان استار پاتایا هتل ای وان استار پاتایا[/caption]

قوانین هتل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار پاتایا قوانینی برای خود دارد از جمله اینکه ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد و ساعت تحویل اتاق به مسافر 14 است. اگر نوزاد زیر 2 سال دارید ممکن است در صورت درخواست تخت اضافی با توجه به نوع اتاقی که انتخاب می کنید هزینه ای دریافت شود. برای کودکان 3 تا 12 سال خود نیز باید تخت اضافی درخواست دهید. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می باشد و نمی توانید آن ها را با خود به هتل ببرید. اتاق هایی در هتل وجود دارند که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع می باشد و برای این منظور محلی برای سیگار کشیدن در هتل طراحی شده است.

[caption id="attachment_1433" align="aligncenter" width="780"]هتل ای وان استار پاتایا هتل ای وان استار پاتایا[/caption]

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080