هتل گلدن بیچ پاتایا

هتل گلدن بیچ پاتایا

با سفر به پاتایا اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید یافتن هتلی مناسب برای اقامت است. هتل گلدن بیچ پاتایا که تنها 300 متر با ساحل فاصله دارد هتلی مناسب برای اقامت است که امکانات رفاهی زیادی برای مسافرانش در نظر گرفته است و اقامتی به یاد ماندنی برای تان ایجاد می کند. این هتل سه ستاره علی رغم امکانات زیادی که دارد قیمت مناسبی نیز ارائه می دهد که سبب استقبال مسافران از این هتل شده است. نزدیکی به مراکز خرید و ساحل از امتیازهای هتل گلدن بیچ است که در این مقاله به توضیح آن می پردازیم.

هتل گلدن بیچ پاتایا

هتل گلدن بیچ پاتایا هتلی سه ستاره در شهر ساحلی کشور تایلند است که امکانات خوبی در خود دارد. بسیاری از مسافران با سفر به پاتایا این شهر توریستی و پرطرفدار، هتل گلدن بیچ پاتایا را برای اقامت انتخاب می کنند چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم به بسیاری از مراکز دیدنی و مراکز خرید نزدیک است. برای رزرو اتاق های هتل گلدن بیچ پاتایا می توانید از طریق سایت اقدام کنید و جهت راهنمایی های بیشتر با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید. اگر به دنبال مکانی هستید تا در طی سفرتان در پاتایا در آن اقامت داشته باشید و بتوانید از امکانات تفریحی آن استفاده کنید هتل گلدن بیچ گزینه مناسبی خواهد بود. آدرس هتل گلدن بیچ پاتایا تایلند، ۲۰۱۵۰ پاتایا مرکزی، چونبری، شهر پاتایا، خیابان دوم پاتایا ۲۷/۵۱۹ می باشد که برای رزرو آن می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

[caption id="attachment_1410" align="aligncenter" width="780"]هتل گلدن بیچ پاتایا هتل گلدن بیچ پاتایا[/caption]

موقعیت هتل گلدن بیچ پاتایا

 مرکز خرید معتبر سنترال فستیوال و مرکز خرید جشنواره مرکزی به هتل گلدن بیچ پاتایا  نزدیک است و تا فرودگاه سوارنابومی تنها 1 ساعت راه دارد. فاصله این هتل تا خیابان واکینگ استریت 1.4 کیلومتر، مرکز خرید رویال گاردن پلازا 900 متر و تا ساحل جمتین 4 کیلومتر است. فاصله نزدیک مراکز خرید و جاذبه های گردشگری و تفریحی به این هتل سبب شده است عده زیادی از مسافران آن را برای اقامت انتخاب کنند تا دسترسی راحتی به آن ها داشته باشند و بتوانند هر زمان که تمایل داشتند به ساحل بروند. فاصله هتل گلدن بیچ تا ترمینال اتوبوس 2.7 و تا ایستگاه قطار 2.9 کیلومتر می باشد. مرکز غواصی سیفاری نیز در 500 متری هتل قرار دارد.

[caption id="attachment_1411" align="aligncenter" width="780"]هتل گلدن بیچ پاتایا
هتل گلدن بیچ پاتایا[/caption]

امکانات هتل گلدن بیچ پاتایا

امکانات هتل گلدن بیچ باعث شده است مسافران اقامتی راحت و شاد داشته باشند. اینترنت رایگان در محوطه عمومی، استخر روباز، رستوران، خدمات ماساژ و سالن اسپا، انبار چمدان، صندوق امانات، مغازه خرید سوغاتی، پارکینگ رایگان، استخر کودکان، آسانسور، امکانات آفتاب گرفتن، آرایشگاه، مکانی برای سیگار کشیدن، خدمات نظافتی چون اتوشویی و خشک شویی با دریافت هزینه از جمله امکانات هتل گلدن بیچ پاتایا می باشد. در سه غذاخوری هتل گلدن بیچ در پاتایا می توانید انواع غذاهای بین المللی و تایلندی را سفارش دهید. غذاهای دریایی و گریل را در رستوران گلدن تراس می توانید سفارش دهید. زبان کارکنان این هتل انگلیسی و تایلندی است و بسیار خوش برخورد هستند. اگر می خواهید به استراحت زیر آفتاب بپردازید تراس آفتابگیر برای تان در نظر گرفته شده است. استخر شنا به همراه استخر جداگانه ای در محیطی باز برای شنا کردن وجود دارد و برای کودکان نیز استخری در نظر گرفته شده است. این هتل از برترین هتل های تایلند محسوب میگردد.

[caption id="attachment_1412" align="aligncenter" width="780"]هتل گلدن بیچ پاتایا
هتل گلدن بیچ پاتایا[/caption]

اتاق های هتل گلدن بیچ پاتایا

اتاق های هتل گلدن بیچ پاتایا نمای رو به شهر و یا به استخر دارند و پنجره های بزرگی دارند که سبب روشنایی اتاق ها می شود. در اتاق ها مینی بار، تلویزیون، تلفن، یخچال و ماهواره وجود دارد. امکان غذا خوردن در اتاق ها نیز وجود دارد. هتل گلدن بیچ در پاتایا 330 اتاق دارد و اتاق های مخصوص مهمان دارای تزیینات به سبک سنتی تایلندی است. از تراس های اتاق می توانید مناظر زیبا را تماشا کنید. کفپوش چوبی در فضای نشیمن وجود دارد و حمام های اختصاصی در هر اتاق دارای دوش و وسایل بهداشتی و آرایشی به صورت رایگان است. امکانات رفاهی اتاق ها ، اقامتی سرشار از آسایش را برای مسافران فراهم می کند تا بتوانند در طول مدت اقامتشان در پاتایا لحظات شادی را سپری کنند.

قوانین هتل گلدن بیچ پاتایا

در هتل گلدن بیچ ساعت تحویل اتاق ها 2 بعدازظهر می باشد و برای تخلیه باید تا ساعت 12 ظهر اقدام کنید. پذیرش 24 ساعته در هتل گلدن بیچ پاتایا وجود دارد و به سوال های احتمالی جواب خواهند داد. ورود حیوانات به هتل گلدن بیچ ممنوع است و امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد.

انواع اتاق ها در هتل گلدن بیچ پاتایا

اتاق های هتل گلدن بیچ پاتایا به صورت دولوکس، سوپریر و دولوکس و سوپریر با صبحانه می باشد.

•           دولوکس: این اتاق مساحتی به اندازه 28 مترمربع دارد که نمای آن رو به شهر است و تعداد دو تخت یک نفره و یا یک تخت دو نفره در آن وجود دارد.

•           سوپریر: اندازه ای به مساحت 28 مترمربع دارد و نمای آن رو به شهر است و تعداد یک تخت دو نفره و یا دو تخت به صورت تک نفره دارد.

•           دولوکس و سوپریر با صبحانه: در این نوع اتاق دوش و وان حمام وجود دارد و مختص افراد غیر سیگاری است.

[caption id="attachment_1413" align="aligncenter" width="780"]هتل گلدن بیچ پاتایا
هتل گلدن بیچ پاتایا[/caption]

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، بلیط پاتایا ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080