هتل مایک بیچ پاتایا

هتل مایک بیچ پاتایا

هتل مایک بیچ پاتایا "Mike Beach Resort" ، هتلى ٣ ستاره واقع در بخش شمالى شهر زیباى پاتایا است. شهر پاتایا ، شهرى ساحلى با مناظر رویایى و منحصر به فرد در بخش شمال شرقى کشور تایلند است . اگر قصد سفر به کشور تایلند و شهر پاتایا را در تعطیلات خود داشته باشید ، به قطعا یکى از هتل هاى مناسب ، تمیز و با خدماتى جامع و کامل هتل مایک بیچ پاتایا خواهد بود. هتل مایک بیچ پاتایا در نزدیکی خیابان واکینگ قرار دارد و داراى فاصله اندک تا مراکز خرید بزرگ و سواحل پاتایا است و تنها با صرف کمی وقت و پیاده رویی کوتاه، در حدود ٢ دقیقه، می توانید به ساحل زیبا و مراکز خرید شهر پاتایا برسید.

در واقع هتل مایک بیچ پاتایا تنها 190 متر تا سواحل پاتایا و خیابان معروف WALKING STREET فاصله دارد. هتل مایک بیچ پاتایا تا مرکز شهر حدود 200 متر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی نیز حدود 125 کیلومتر فاصله دارد. این نزدیکی به مرکز شهر و مرکز خرید می تواند یکی از مزایای این هتل به شمار آید. این هتل درمیان هتل های تایلند رتبه مناسبی دریافت کرده است.

[caption id="attachment_1355" align="aligncenter" width="780"]هتل مایک بیچ پاتایا
 هتل مایک بیچ پاتایا[/caption]

 

همچنین هتل های A-ONE STAR HOTEL، A-ONE THE ROYAL CRUISE HOTEL، BABOONA BEACHFRON در مجاورت با هتل مایک بیچ قرار دارند.البته هتل های دیگری به نام های ، HOTEL VISTA، SEASON FIVEHOT نیز در نزدیکی هتل مورد نظر وجود دارند.

اقامت در هتل مایک بیچ پاتایا امکان استفاده از رستوران هاى متنوع و کافه های لذت بخش اطراف هتل را به شما خواهد داد. امکان استفاده از نوشیدنى هاى متنوع در مینى بار هتل مایک بیچ پاتایا نیز برای شما وجود دارد. سرویس دهی این هتل به صورت BB می‌باشد.

[caption id="attachment_1354" align="aligncenter" width="780"]هتل مایک بیچ پاتایا
هتل مایک بیچ پاتایا[/caption]

 

 با ما همراه باشید تا در مورد هتل مایک بیچ پاتایا  و خدمات آن بیشتر بدانید:

رستوران و کافی شاپ هتل مایک بیچ پاتایا

در هتل مایک بیچ پاتایا، رستوران و کافی شاپ هاى بسیارى موجود است. انواع غذاهای تایلندی براى مسافران در این هتل سرو مى شود البته برای ذائقه های دیگر نیز انواع متنوعى از غذا سرو مى گردد و شما در طول اقامت خود در این هتل مى توانید از غذاهای متنوع و خوش طعم آن لذت ببرید.

[caption id="attachment_1353" align="aligncenter" width="780"]هتل مایک بیچ پاتایا
هتل مایک بیچ پاتایا[/caption]

 

امکانات کلى هتل مایک بیچ پاتایا

 

هتل مایک بیچ پاتایا داراى خدمات بسیار کامل و جامعی برای مسافران و مهمانان مى باشد. هتل مایک بیچ پاتایا دارای دو استخر روباز بزرگ است که در کنار رستوران های مجموعه ، با امکان استفاده از آن ها در تمام طول سال ، براى مسافران و گردشگران قرار گرفته است. سونا و جکوزی ، استخر زیباى کودکان و امکان گرفتن حمام آفتاب نیز در این مجموعه هتل وجود دارد.

اینترنت Wi-Fi  نیز به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. کادر مجرب و حرفه اى هتل مایک بیچ پاتایا به صورت شبانه روزى خدمات خود را به مسافران و گردشگران ارائه مى دهند. تا مسافران در طول اقامت در آسایش کامل باشند.

[caption id="attachment_1352" align="aligncenter" width="780"]هتل مایک بیچ پاتایا
هتل مایک بیچ پاتایا[/caption]

 

همچنین امکان استفاده از پارکینگ رایگان، خدمات خشک شویى و اتو شویى ، سیستم ترنسفر فرودگاهى در این هتل مهیا می باشد و برای مسافرانی که نیاز به تعویض پول خود دارند صرافى در هتل مایک بیچ پاتایا وجود دارد. از دیگر خدمات هتل می توان به خدماتی چون فکس و فتوکپی ، صندوق امانات، فروشگاه و سوپر مارکت ، آسانسور ، خودپرداز نیز اشاره کرد. همچنین این هتل دارای سالن کنفرانس و مراسمات براى مسافران گرامی است. هتل بیچ مایک پاتایا دارای سالن هاى ورزشى و تناسب اندام بوده که با خدمات ماساژ و وسیله هاى متنوع ورزشى در اختیار مسافران قرار دارد. 

[caption id="attachment_1351" align="aligncenter" width="780"]هتل مایک بیچ پاتایا
هتل مایک بیچ پاتایا[/caption]

 

امکانات اتاق هاى هتل مایک بیچ پاتایا

هتل مایک بیچ پاتایا مجموعاً داراى 104 اتاق است. تمامى اتاق هاى این مجموعه داراى معماری و دکوراسیون زیبا هستند. خدمات هر یک از اتاق های مجموعه ، تعطیلاتى لذت بخش و راحت را براى شما رقم خواهد زد. در هر یک از اتاق هاى هتل مایک بیچ پاتایا، سیستم تهویه ی هوا مطبوع اتاق ، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، مینی بار و یخچال نیز وجود دارد، همچنین در تمامی اتاق ها حمام اختصاصی آب گرم و سرد در جهت رفاه بیشتر مسافران وجود دارد.

یکى از امکاناتى که سبب دلباز شدن هر یک از اتاق های هتل بیچ مایک پاتایا شده است امتیاز بالکنى اختصاصی است. شما می توانید در صورتیکه مایل باشید بعد از ظهر خود را در اتاق سپری نمایید در این اتاق های بالکن دار به استراحت پرداخته و لذت ببرید.

[caption id="attachment_1350" align="aligncenter" width="780"]هتل مایک بیچ پاتایا
هتل مایک بیچ پاتایا[/caption]

 

اتاق های هتل بیچ مایک پاتایا به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

اتاق استاندارد هتل مایک بیچ ‏Standard Double or Twin Room

این نوع از اتاق هاى هتل مایک بیچ پاتایا داراى امکانات کامل و جامعى  است. اتاق استاندارد با تخت هاى تک نفره یا دونفره خود اقامت خوشى را در شهر پاتایا برای شما فراهم مى کند.

[caption id="attachment_1349" align="aligncenter" width="780"]هتل مایک بیچ پاتایا
هتل مایک بیچ پاتایا[/caption]

 

اتاق سوپریورهتل مایک بیچ ‏Superior Double or Twin Room

اتاق هاى سوپریور هتل مایک بیچ پاتایا دارای امکانات فراتر و با سطح کیفى بالاترى از اتاق استاندارد است . این نوع از اتاق دارى قیمت بالاترى در ازاى خدمات بیشتر خود است.

سوئیت هتل مایک بیچ پاتایا

در این نوع از اتاق، شما شاهد خانه ای کامل با تمام امکانات هستید . اگر قصد اقامت طولانى مدت در شهر پاتایا را دارید استفاده از سوئیت براى شما اقامتی راحت را فراهم خواهد کرد.

[caption id="attachment_1348" align="aligncenter" width="780"]هتل مایک بیچ پاتایا
هتل مایک بیچ پاتایا[/caption]

 

اطلاعات ضرورى هتل بیچ مایک پاتایا

ساعت تحویل اتاق ها در مجموعه هتل بیچ مایک پاتایا ۱۴:۰۰ است و ساعت تخلیه ى اتاق ها نیز ۱۲:۰۰ مى باشد . نظافت روزانه توسط کادر حرفه اى مجموعه هتل مایک بیچ صورت مى گیرد. در صورتیکه حیوان خانگی دارید باید بدانید که در این هتل طبق مقررات میهمانان هتل مایک بیچ پاتایا نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

آدرس و تلفن هتل مایک بیچ پاتایا

آدرس و تلفن مجموعه هتل مایک بیچ پاتایا به شرح زیر مى باشد:

Address: 564/2 Moo 10 Pattaya 2nd Road, Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

Phone: +66 38 422 222

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080