هتل آسیا پاتایا

هتل آسیا پاتایا

هتل آسیا پاتایا، هتلى واقع در ارتفاعات صخره ای و در میان باغ های منحصر به فرد گرمسیری قرار گرفته است. در هتل آسیا پاتایا شاهد منظره اى از خلیج تایلند و امکاناتى بى نظیر مانند زمین گلف و ساحل خصوصی خواهید بود. هتل آسیا پاتایا در ۳ کیلومتری از شهر پاتایا و در ۲ کیلومتری از اسکله بالی واقع شده است. فاصله هتل آسیا پاتایا تا فرودگاه Utapao در حدود 30.6 کیلومتر است. شما می توانید تنها با صرف چند دقیقه، از هتل آسیا پاتایا به شهر پاتایا برسید و از مراکز فوق العاده ی خرید، پارک آبی عظیم، بانجی جامپینگ و... لذت ببرید.

[caption id="attachment_1371" align="aligncenter" width="780"]هتل آسیا پاتایا
هتل آسیا پاتایا[/caption]

 

 با ما همراه باشید تا در مورد هتل آسیا پاتایا و خدمات آن بیشتر بدانید:

رستوران و کافی شاپ هتل آسیا پاتایا

در هتل آسیا پاتایا، رستوران و کافی شاپ هاى بسیارى موجود است. انواع غذاهای تایلندی براى مسافران در این هتل سرو مى شود و همچنین برای ذائقه های دیگر نیز انواع متنوعى از غذا سرو مى گردد و شما در طول اقامت خود در این هتل مى توانید از غذاهای متنوع و خوش طعم آن لذت ببرید. رستوران کلیف تاپ غذاهای دریایی خوش مزه اى را براى علاقه مندان سرو مى کند و همچنین کافی شاپ موراکوت در تمام طول روز انواع نوشیدنی های خنک را در کنار استخر ارائه می دهد.

[caption id="attachment_1370" align="aligncenter" width="780"]هتل آسیا پاتایا
هتل آسیا پاتایا[/caption]

 

 

امکانات کلى هتل آسیا پاتایا

هتل آسیا پاتایا داراى خدمات بسیار کامل و جامعی برای مسافران و مهمانان مى باشد. هتل آسیا دارای استخرى روباز بزرگ در کنار رستوران های مجموعه، با امکان استفاده از آن ها در تمام طول سال، براى مسافران و گردشگران مى باشد. سونا و جکوزی، استخر زیباى کودکان و امکان گرفتن حمام آفتاب نیز در این مجموعه هتل وجود دارد. اینترنت Wi-Fi  نیز به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. کادر مجرب و حرفه اى هتل آسیا پاتایا به صورت شبانه روزى خدمات خود را به مسافران و گردشگران ارائه مى دهند. ورزش هایی مانند  قایق‌ سواری، غواصی، تنیس و گلف را هم می‌توانید در هتل آسیا پاتایا  تجربه کنید.

[caption id="attachment_1369" align="aligncenter" width="780"]هتل آسیا پاتایا
هتل آسیا پاتایا[/caption]

 

همچنین امکان استفاده از پارکینگ رایگان، آرایشگاه، زمین بازى، خدمات خشک شویى و اتو شویى، سیستم ترنسفر فرودگاهى، صرافى، خدمات فکس و فتوکپی، صندوق امانات، فروشگاه و سوپر مارکت، آسانسور، خودپرداز، صرافى و سالن کنفرانس و مراسمات نیز براى مسافران گرامی وجود دارد. هتل آسیا پاتایا دارای سالن هاى ورزشى و تناسب اندام است که با خدمات ماساژ درمانى و وسیله هاى متنوع ورزشى همراه مى باشد. 

 

[caption id="attachment_1368" align="aligncenter" width="780"]هتل آسیا پاتایا
 هتل آسیا پاتایا[/caption]

 

امکانات اتاق هاى هتل آسیا پاتایا

هتل آسیا پاتایا در سال ۲۰۰۴ بازسازی شده و شامل ۳۰۵ اتاق، ۱۸۷ سوئیت مى باشد. تمامى اتاق هاى این مجموعه داراى معماری و دکوراسیون زیبا است. هر یک اتاق ها و سوئیت های هتل آسیا با کفپوش چوبی تزیین شده است و داراى چشم انداز رو به دریا و باغ های زیبا مى باشد. خدمات هر یک از اتاق های مجموعه، تعطیلاتى لذت بخش و راحت را براى شما رقم خواهد زد. در هر یک از اتاق هاى هتل آسیا پاتایا، سیستم تهویه ی هوا مطبوع اتاق، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، گاو صندوق، مینی بار، یخچال و حمام اختصاصی سنگ مرمر به همراه آب گرم و سرد مشاهده خواهید کرد. این هتل از دید گردشگران درمیان هتل های تایلند رتبه مناسبی دریافت کرده است.

[caption id="attachment_1367" align="aligncenter" width="780"]هتل آسیا پاتایا
 هتل آسیا پاتایا[/caption]

 

اتاق های هتل آسیا پاتایا به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

اتاق استاندارد ‏Standard Double or Twin Room

این نوع از اتاق هاى هتل داراى امکانات کامل و جامعیست. اتاق استاندارد با تخت هاى تک نفره یا دونفره، خود اقامت خوشى را در شهر پاتایا برای شما فراهم مى کند.

اتاق سوپریور ‏Superior Double or Twin Room

اتاق هاى سوپریور دارای امکانات فراتر و با سطح کیفى بالاترى از اتاق استاندارد است. این نوع از اتاق دارى قیمت بالاترى در ازاى خدمات بیشتر خود است.

سوئیت

در این نوع از اتاق، شما شاهد خانه ای کامل با تمام امکانات هستید. اگر قصد اقامت طولانى مدت در شهر پاتایا را دارید استفاده از سوئیت براى شما اقامتی راحت را فراهم مى کند.

[caption id="attachment_1366" align="aligncenter" width="780"]هتل آسیا پاتایا
 هتل آسیا پاتایا[/caption]

 

اطلاعات ضرورى هتل آسیا پاتایا

ساعت تحویل اتاق ها در مجموعه هتل آسیا پاتایا ۱۴:۰۰ است و ساعت تخلیه ى اتاق ها نیز ۱۲:۰۰ مى باشد. نظافت روزانه توسط کادر حرفه اى مجموعه هتل  آسیا صورت مى گیرد.

میهمانان هتل آسیا پاتایا نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

[caption id="attachment_1365" align="aligncenter" width="780"]هتل آسیا پاتایا
هتل آسیا پاتایا[/caption]

 

آدرس هتل آسیا پاتایا به شرح زیر مى باشد:

Moo 12 Pratamnak Road Nong Prue, Phra Tamnak Hill, Pattaya, Thailand 20260352

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080