هتل پیادا رزیدنس پاتایا

هتل پیادا رزیدنس پاتایا

اگر به دنبال شناخت یکی از هتل های خوب پاتایا یعنی هتل پیادا رزیدنس پاتایا هستید در این مقاله قصد داریم هتل پیادا پاتایا را به طور کامل معرفی کنیم. در سال های اخیر سفر به کشور تایلند و خصوصا شهر معروف پاتایا از گوشه و کنار دنیا خصوصا از ایران رو به گسترش بوده است. پاتایا ویژگی های منحصر به فردی دارد که موجب شده است که علاقه مندان به گردشگری علاقه خاصی به آن داشته باشند. شهر پاتایا برای این که گردشگران از لحاظ اقامت مشکل چندانی را نداشته باشد واحدهای اقامتی خود را توسعه داده است به طوری که در سفر به پاتایا دغدغه ای از لحاظ محل اقامت نخواهید داشت چرا که انواع هتل ها در پاتایا یافت می شود. هتل پیادا رزیدنس پاتایا از جمله هتل های خوب پاتایا است که همیشه طرفدارانی را دارد.

هتل های پاتایا

سفر به شهر پاتایا و بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحی آن به همراه اقامت در هتل های آن بسیار لذت بخش خواهد بود. پاتا شهری کوچک در تایلند می باشد که در قسمت شرقی ساحل خلیج تایلند واقع شده است. این شهر ساحلی کوچک یکی از مهم ترین قطب های گردشگری تایلند محسوب می شود و هر ساله در حدود 5.5 میلیون نفر از آن بازدید می کنند، از مهم ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی پاتایا می توانیم به جزیره مرجان، آکواریوم و دنیای زیر آب، کوه بودا، باغ وحش ببرها، باغ استوایی، موزه ریپلی، تور گیبون، مینی سیام و... اشاره داشته باشیم. هتل های پاتایا به طور معمولی در محیط هایی زیبا با مناظر دل انگیز واقع شده اند که آرامش را برای ساکنین آن ها به ارمغان می آورد. هتل پیادا رزیدنس پاتایا یکی از همین هتل های پاتایا است که استقبال زیادی از آن می شود و یک محیط استراحت بسیار مناسبی بعد از گشت و گذار در پاتایا می تواند باشد.

[caption id="attachment_1317" align="aligncenter" width="780"]هتل پیادا رزیدنس پاتایا
هتل پیادا رزیدنس پاتایا[/caption]

هتل پیادا رزیدنس پاتایا

هتل پیادا رزیدنس پاتایا که در انگلیسی به آن PIYADA RESIDENCE گفته می شود از هتل های سه ستاره پاتایا محسوب می شود. هتل پیادا رزیدنس پاتایا در جنوب شهر ساحلی پاتایا و در نزدیکی خیابان سوس پاتایا واقع شده است. از ویژگی های مهم هتل پیادا رزیدنس پاتایا این است که به مراکز خرید، تجاری، تفریحی و گردشگری پاتایا بسیار نزدیک است. این هتل همچنین در کنار جامتین لنگرگاه معروف پاتایا قرار دارد. در نزدیکی این هتل خیابان واکینک واقع شده است که مملو از رستوران و کافه است و شما می توانید از بودن در آن ها لذت ببرید. واکینگ استریت فقط دو کیلومتر با خیابان معروف واکینک فاصله دارد. از هتل پیادا رزیدنس پاتایا دسترسی به ساحل نیز نزدیک و شما با یک ربع پیاده روی می توانید به ساحل برسید. هتل های نوانا رزیدنس، مانند ریزورت، مارفو کافه، کن هوز، سیوالای سیتی پلیس در نزدیکی این هتل قرار دارند. این هتل از دید گردشگران از برترین هتل های تایلند میباشد.

[caption id="attachment_1316" align="aligncenter" width="780"]هتل پیادا رزیدنس پاتایا
هتل پیادا رزیدنس پاتایا[/caption]

امکانات هتل پیادا رزیدنس پاتایا

هتل پیادا رزیدنس پاتایا که از هتل های سه ستاره پاتایا محسوب می شود از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که نیاز شما را در مدت زمان اقامت در پاتایا برطرف خواهد کرد. پذیرش در هتل پیادا 24 ساعته است. هتل مجهز به آسانسور برای تمامی طبقات است. همچنین شما می توانید از صندوق امانات هتل که رایگان است، استفاده کنید. برای کسانی که احیانا نیازمند برگزاری جلسه در طول سفر هستند، اتاق جلسات نیز وجود دارد. در این هتل خدمات نگه داری کودک نیز وجود دارد و اگر در سفر به پاتایا کودکان شما نیز همراهتان باشد از این بابت نگرانی نخواهید داشت. در تمامی قسمت های هتل می توانید به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی داشته باشید. استخر و سونای هتل پیادا رزیدنس پاتایا آماده پذیرایی از مسافران ساکن در هتل است.

[caption id="attachment_1315" align="aligncenter" width="780"]هتل پیادا رزیدنس پاتایا
هتل پیادا رزیدنس پاتایا[/caption]

اتاق های هتل پیادا رزیدنس پاتایا

اتاق های هتل پیادا رزیدنس پاتایا محیط بسیار آرام بخشی را برای شما فراهم می کنند که می توانید پس از گشت و گذار در پاتایا مشغول استراحت شوید. هتل پیادا رزیدنس پاتایا در مجموع 75 اتاق دارد که اگر بخواهیم آن ها را تفکیک کنیم، می توانیم از اتاق های استودیو 28 متری، اتاق های دلوکس 42 متری، مینی سوئیت 56 متری نام ببریم از جمله مهم ترین امکانات اتاق های این هتل می توانیم به تلویزیون، یخچال، حمام، تهویه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان، تلفن، خدمات نظافت در طول 24 ساعت و... اشاره کنیم.

[caption id="attachment_1313" align="aligncenter" width="780"]هتل پیادا رزیدنس پاتایا
 هتل پیادا رزیدنس پاتایا[/caption]

نکات لازم درباره هتل پیادا رزیدنس پاتایا

هر چند موارد مورد نیاز و کامل در مورد هتل پیادا رزیدنس پاتایا گفته شد در ادامه به چند نکته دیگر نیز در مورد این هتل اشاره خواهیم کرد.

  • مغازه های نزدیک هتل برای مسافرین، موتور اجاره می دهند که می توانید با موتورها به گشت و گذار در شهر بپردازید.
  • هتل پیادا رزیدنس پاتایا در حدود سه کیلومتر از مرکز شهر پاتایا فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی نیز در حدود 121 کیلومتر است.
  • این هتل رستورانی دارد که در آن می توانید غذاهی محلی و لذیذ را سرو کنید.
  • هتل پیادا رزیدنس مجهز به کافه ای است که حضور در آن لذت بخش خواهد بود.
  • ورود سگ و سایر حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

از دید گردشگران هتل پیادا از برترین هتل های تایلند بحساب میاید.

Address: 390 /23 M.10 Pattaya 3Rd., South Pattaya, Pattaya 20150, Thailand
Phone: +66 38 713 316
 
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080