هتل سیوالای سیتی پاتایا

هتل سیوالای سیتی پاتایا

در این مقاله قصد داریم که به معرفی هتل سیوالای سیتی پاتایا یکی از هتل مهم پاتایا بپردازیم، در سال های اخیر شاهد افزایش سفرهای توریستی از سوی کشورهای مختلف از جمله ایران به پاتایا بودیم. پاتایا به سبب زیبایی ها و ویژگی های خاصی که دارد بسیار مورد توجه گردشگران بوده است. پاتایا به دلیل حضور فراوان گردشگر در زمینه داشتن واحدهای اقامتی ، توسعه خوبی پیدا کرده است و در این شهر ساحلی می توان انواع هتل های دلخواه را انتخاب کرد، هتل سیوالای سیتی پاتایا از جمله هتل های معروف پاتایا است که همیشه استقبال خوبی از آن به عمل می آید، این هتل از آن دسته از هتل های پاتایا محسوب می شود که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

هتل های پاتایا

شهر ساحلی و کوچک پاتایا در در قسمت شرقی ساحل خلیج تایلند واقع شده است، این شهر از مهم ترین شهرهای توریستی تایلند محسوب می شود و سالیانه بالغ بر پنج میلیون نفر از آن بازدید می کنند. این شهر از جاذبه های گردشگری و تفریحی فروانی همچون جزیره مرجان، آکواریوم و دنیای زیر آب، کوه بودا، باغ وحش ببرها، باغ استوایی، موزه ریپلی، تور گیبون، مینی سیام و... برخوردار است. در کنار این جاذبه های گردشگری اقامت در هتل های پاتایا می تواند سفر شما را بسیار لذت بخش کند، بسیاری از هتل های پاتایا در محیطی بناشده اند که در آن آرامش بیش از هر چیز خودنمایی می کند. یکی از بهترین هتل های شهر ساحلی پاتایا هتل سیوالای سیتی پاتایا می باشد که محیط مناسبی برای شما به منظور رفع خستگی های گشت و گذار در پاتایا خواهد بود در ادامه به معرفی هتل سیوالای سیتی پاتایا خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_1290" align="aligncenter" width="780"]هتل سیوالای سیتی پاتایا
هتل سیوالای سیتی پاتایا[/caption]

هتل سیوالای سیتی پاتایا

هتل سیوالای سیتی پلیس که نام لاتین آن SIWALAI CITY PLACE می باشد در قسمت جنوبی شهر ساحلی پاتایا واقع شده است، ویژگی مهم و برجسته هتل سیوالای سیتی پاتایا این است که در مناسب ترین مکان شهر پاتایا واقع شده است. موقعیت هتل به گونه ای است که از آن به آسانی می توان به مراکز خرید، تجاری، گردشگری و تفریحی پاتایا دسترسی داشت. جاده معروف بیج رود و خیابان والکینگ استریت در فاصله حدود یک کیلومتری از هتل سیوالای سیتی پاتایا قرار دارد، TUKCOM PATTAYA که از مهم ترین مراکز تجاری پاتایا محسوب می شود در فاصله 450 متری هتل سیوالای سیتی پاتایا واقع شده است و شما در کم ترین زمان ممکن و فقط با چند دقیقه پیاده روی می توانید به آن برسید. موقعیت خوب و مناسب این هتل از لحاظ دسترسی موجب شده است که از آن استقبال خوبی به عمل بیاید. هتل سیوالای سیتی پاتایا از هتل های سه ستاره پاتایا است که از امکانات بسیار مناسبی هم برخوردار است. این هتل از دید گردشگران برترین هتل های تایلند محسوب میشود.

[caption id="attachment_1291" align="aligncenter" width="780"]هتل سیوالای سیتی پاتایا
هتل سیوالای سیتی پاتایا[/caption]

امکانات هتل سیوالای سیتی پاتایا

هتل 3 ستاره سیوالای سیتی پاتایا از تمامی امکانات برخوردار است که نیاز شما را در طول اقامت در این شهر برطرف خواهد کرد ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، اتاق جلسات، آسانسور، خدمات مخصوص معلولین، خدمات نگه داری کودک از جمله خدمات این هتل است. در همه جای هتل می توانید به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی داشته باشید. هتل سیوالای سیتی پاتایا همچنین از امکانات تفریحی و ورزشی خوبی هم برخوردا است. اگر علاقه مند به بدنسازی و تناسب اندام هستید، می توانید به باشگاه بدنسازی این هتل بروید. خدمات ماساژ نیز برای علاقه مندان به ماساژ تایلندی وجود دارد. کسانی که علاقه مند به استخر، جکوزی و سونا هستند می توانند از این امکانات هتل سیوالای سیتی پاتایا استفاده کنند، علاوه بر آن این هتل زمین بازی مخصوص کودکان و بزرگسالان دارد از ساحل اختصاصی و پارک آبی آن نیز می توانید استفاده کنید، حضور در هتل سیوالای سیتی پاتایا برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

[caption id="attachment_1292" align="aligncenter" width="780"]هتل سیوالای سیتی پاتایا
هتل سیوالای سیتی پاتایا[/caption]

اتاق های هتل سیوالای سیتی پاتایا

اتاق های هتل سیوالای سیتی پاتایا نیز از امکانات خوبی برخوردار هستند در مجموع این هتل از 119 اتاق تشکیل شده است که به صورت اتاق های استاندارد و اتاق های گوشه تفکیک می شوند. اتاق های هتل سیوالای سیتی پاتایا اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و استاندارد هستند. تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند و با حضور در بالکن ها می توانید از منظره هتل لذت ببرید. از جمله مهم ترین امکانات این هتل می توانیم به تلویزیون ال سی دی، تهویه بسیار مطبوع، تلفن، حمام، یخچال، خدمات اتاق 24 ساعته، سیستم امنیتی از جمله گاو صندوق و ... اشاره کنیم. اتاق های این هتل در محیطی بسیار آرام قرار دارند و بعد از گشت و گذار در پاتایا ، استراحت در آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. این هتل درمیان هتل های تایلند از رتبه مناسبی برخوردار است.

[caption id="attachment_1293" align="aligncenter" width="780"]هتل سیوالای سیتی پاتایا
هتل سیوالای سیتی پاتایا[/caption]

نکات لازم درباره هتل سیوالای سیتی پاتایا

  • مغازه هایی در نزدیک هتل سیوالای سیتی پاتایا هستند که برای مسافرین موتور کرایه می دهند و شما می توانید با کرایه موتور به گشت و گذار در شهر بپردازید.
  • فاصله هتل سیوالای سیتی پاتایا از مرکز شهر در حدود یک کیلومتر می باشد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی پاتایا 125 کیلومتر است.
  • در رستوران هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا می توانید انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو کنید.
  • آدرس هتل و شماره تماس:

 20/742 M.10 Nongprue, Banglamung, Chon Buri 20260, Thailand

 +66 38 421 989

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080