هتل تایکون پلیس پاتایا

هتل تایکون پلیس پاتایا

اقامت در یک هتل خوب همانند هتل تایکون پلیس پاتایا از اولین نیازهای لازم جهت یک سفر خوب و پر فایده است. بنابر این باید بتوان در هر شهری که قصد سفر به آن را دارید، هتل مناسبی را جهت اقامت شناسایی کنید. در ادامه قصد داریم هتل رویال تایکون پلیس در شهر پاتایا را معرفی کنیم.

در هتل رویال تایکون پلیس Royal Tycoon Place مسافران می توانند با اطمینان کامل از اقامت خود در پاتایا، چه به منظور سیاحت و چه به منظور کسب و کار لذت ببرند.

تنها بعد از طی مسافت ۱۲۰ کیلومتر از فرودگاه می توانید به هتل رویال تایکون پلیس برسید. هتل تایکون پلیس پاتایا با موقعیت مکانی مناسبی که دارد گزینه خوبی برای کسانی است که می خواهند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند. می توان گفت هتل رویال تایکون پلیس تقریبا در مرکز شهر پاتایا قرار گرفته است. این مورد یکی از امتیازهای یک هتل خوب محسوب می شود. خیابان سنترال پاتایا خیابانی نزدیک به این هتل است. دو دیدنی جذاب در نزدیکی این هتل وجود دارد که میهمانان می توانند از آن ها دیدن کنند. پناهگاه حقیقت و دنیای زیر آب پاتایا. مراکز تفریحی و تجاری دیگری نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. این هتل یک کیلومتر با ساحل فاصله دارد.

[caption id="attachment_1337" align="aligncenter" width="780"]هتل تایکون پلیس پاتایا
 هتل تایکون پلیس پاتایا[/caption]

اگر بخواهید به خیابان دیدنی و مشهور والکینگ استریت هم سری بزنید باید حدود 1 کیلومتر و 200 متر را طی کنید. جالب اینجاست که مغازه هایی در نزدیکی این هتل وجود دارند که موتور کرایه می دهند که می توان با کرایه موتور از آن ها، چرخی در شهر زد. مرکز خرید اوت لت کمی بیشتر از ۲ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. اگر می خواهید برای خرید از هتل خارج شوید نیاز به طی مسافت طولانی نیست. از نگاه گردشگران این هتل از برترین هتل های تایلند میباشد.

هتل تایکون پلیس پاتایا سوئیت، اتاق های استاندارد و بسیارلوکس دارد. هر مسافری می تواند بسته به شرایط و نیازهای خود اتاقی مناسب خود در این هتل پیدا کند. هتل رویال تایکون پلیس ۵ طبقه است. یک نکته خیلی جذاب این هتل وجود تراس در تمام اتاق هاست که برای برخی میهمانان خیلی مهم است. از این بالکن ها می توان به خوبی برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه  به عنوان عصرانه در هوای پاتایا استفاده کرد.

[caption id="attachment_1336" align="aligncenter" width="780"]هتل تایکون پلیس پاتایا
هتل تایکون پلیس پاتایا[/caption]

هتل تایکون پلیس پاتایا امکانات زیادی هم در جهت رفاه مسافران و غنی تر شدن سفر آن ها در اختیارشان قرار می دهد. مهمانان این هتل رویال تایکون پلیس می توانند از امکانات هتل مانند سرویس شبانه روزی ۲۴ ساعته، Wi-Fi رایگان در تمام اتاق ها، امنیت ۲۴ ساعته، فروشگاه در دسترس و ... بهره ببرند. در برخی از اتاق ها که بالای ۳ نفره هستند می توان از مایکروویو و یخچالل نیز استفاده کرد.

در این هتل می توانید اقامتی با کیفیت بالا را در طی سفر خود تجربه کنید. این هتل دارای خشک شویی کاملا مجهز نیز می باشد. اتاق های این هتل تلویزیون ال سی دی/پلاسما، اینترنت وایرلس، تلفن و تهویه دارند که می تواند میهمانی که از یک روز طولانی خسته است شارژ مجدد کند. همچنین چای ساز و مینی بار از امکانات دیگری است که می توان در اتاق های این هتل پیدا کرد.

این هتل خدمه بسیار خوبی دارد که می تواند در موارد مختلف به میهمانان خدمت رسانی کنند. آن ها مانند یک خانواده برای حمایت و خدمت آماده هستند. همچنین این هتل از امکانات بسیار پیشرفته سمینارها و اتاق جلسات و کنفرانس برخوردار می باشد. از خدمات و امکانات دیگر این هتل می توان به استخر، ماساژ، صندوق امانات و پارکینگ رایگان نیز اشاره کرد.

[caption id="attachment_1335" align="aligncenter" width="780"]هتل تایکون پلیس پاتایا
هتل تایکون پلیس پاتایا[/caption]

غذاهایی که در این هتل سرو می شوند تنوع دارند. غذاهای استاندارد بین المللی وجود دارد. علاوه بر آن ها میهمانان می توانند بسته به سلیقه خود از غذاهای هندی و چینی نیز استفاده کنند.

هتل تایکون پلیس پاتایا سه ستاره است و قیمت مناسبی در میان هتل های پاتایا دارد. اگر می خواهید سفرتان مقرون به صرفه باشد و هتل خوبی هم سکونت داشته باشید، این هتل انتخاب مناسبی خواهد بود. هتل رویال تایکون پلیس هتلی ایده آل برای اقامت مسافرانی است که به دنبال رفاه و راحتی در پاتایا هستند. اگر مسافر تایلند هستید این هتل قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

امکانات هتل رویال تایکون پلیس

رستوران

پارکینگ

صندوق امانات

خشک شویی و خدمات اتو

تلویزیون کابلی/ماهواره ای

مینی بار رایگان

آسانسور

خدمات ۲۴ ساعته در اتاق

ترانسفر فرودگاهی (با شارژ)

نگهداری از کودک

جایگاه نگهداری از چمدان

صندلی مخصوص آفتاب گرفتن

خدمات ارزی

میز گردشگری

روزنامه رایگان

تلفن

شومینه

اتاق های هتل رویال تایکون پلیس

هتل تایکون پلیس پاتایا دارای ۴۷ اتاق می باشد. این اتاق ها به چهار دسته ی سوپریور، استودیو همچنین اتاق هایی از نوع جونیر سوئیت و استاندارد تقسیم می شوند. تمامی اتاق ها مبله و مدرن هستند. حمام اختصاصی با آب سرد و گرم دارند. همچنین تهویه دارند و خدمات نظافت در مورد آن ها صورت می گیرد.

امکانات ورزشی و تفریحی رویال تایکون پلیس

استخر روباز

ماساژ

خدمات اینترنت هتل رویال تایکون پلیس

اینترنت وای فای رایگان در لابی

اینترنت وای فای در اتاق ها

[caption id="attachment_1334" align="aligncenter" width="780"]هتل تایکون پلیس پاتایا
هتل تایکون پلیس پاتایا[/caption]

رستوران و کافه هتل رویال تایکون پلیس

در رستوران هتل تایکون پلیس پاتایا انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود. این رستوران در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام فعال است. انواع غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای مخصوص آسیایی بخصوص چینی را در این رستوران می توان سفارش داد. همچنین کافه هتل جهت لذت همنشینی میهمانان فعال است.

فاصله هتل رویال تایکون پلیس با مراکز اصلی شهر

رویال گاردن                             900 متر

خیابان واکینگ استریت            900 متر

مرکز خرید سنترال فستیوال    1400 متر

تیفانی شو                              3000 متر

آدرس هتل رویال تایکون

497/2 Moo 10, Soi 9, Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20150 Pattaya South, Thailand

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080