هتل اوزو پاتایا

هتل اوزو پاتایا

در سفر به پاتایا این شهر ساحلی کوچک که در کشور تایلند قرار دارد باید به فکر محلی برای اقامت باشید. هتل اوزو پاتایا محلی مناسب برای اقامت است که امکانات خوبی در اختیار مسافرانش قرار می دهد. اگر پاتایا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید باید بدانید هتل اوزو پاتایا می تواند استقبال خوبی از شما به عمل آورد. پاتایا که در ساحل شرقی کشور تایلند قرار گرفته است بیشتر از 5.5 میلیون توریست به صورت سالانه دارد که آن را به شهری توریستی و پر طرفدار تبدیل کرده است. بسیاری از افراد به دلیل تفریحات ساحلی به پاتایا سفر می کنند که هتل اوزو با نزدیک بودنش به ساحل، مکان مناسبی برای اقامت به شمار می آید و در بین هتل های پاتایا مکان خوبی برای استراحت توریست ها می باشد.

هتل اوزو پاتایا

هتل اوزو پاتایا که در مرکز این شهر قرار گرفته است هتلی سه ستاره می باشد و به خیایان سکند رود نزدیک است. هتل اوزو پاتایا به اندازه 900 متر تا ساحل فاصله دارد. اگر می خواهید پس از یک روز گشت و گذار شب را در محلی آرام و مناسب سپری کنید هتل اوزوز پاتایا بهترین گزینه است که امکانت خوبی نیز دارد. در این هتل می توانید از امکانات تفریحی که در اختیارتان قرار داده می شود نیز استفاده کنید و سفری به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. هتل اوزو به دلیل اینکه در مرکز شهر واقع شده می تواند بهترین انتخاب برای مسافرانی باشد که می خواهند اقامتی به یاد ماندنی داشته باشند. با اقامت در این هتل به قسمت های اصلی پاتایا دسترسی دارید و می توانید به راحتی به مراکز خرید و جاذبه های این شهر بروید. خدمات کامل و بی عیب و نقص هتل اوزو پاتایا باعث شده است مسافران زیادی آن را برای اقامت انتخاب کنند. از دید گردشگران این هتل از بهترین هتل های تایلند محسوب میشود.

[caption id="attachment_1324" align="aligncenter" width="780"]هتل اوزو پاتایا
 هتل اوزو پاتایا[/caption]

موقعیت هتل اوزو پاتایا

از هتل اوزو پاتایا به جاده بیچ رود و هم چنین خیابان واکینگ استریت که خیابان معروفی است به اندازه 1 کیلومتر فاصله وجود دارد. از این هتل پس از مسافت 1.5 کیلومتری می توانید به مرکز خرید سنترال فستیوال بروید و برای رفتن به پاساژ مایک نیز باید 950 متر بپیمایید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی 114 کیلومتر و تا مرکز شهر 650 متر می باشد. فاصله هتل تا خیابان پیاده روی پاتایا 900 متر، اسکله بالی چینگ های 1.5 کیلومتر و از خروجی بازار پاتایا 2.7 کیلومتر می باشد. وقتی در این هتل اقامت می کنید تنها چند دقیقه تا باغ سلطنتی پلازا فاصله خواهید داشت که می توانید با پیاده روی خود را به آنجا برسانید. جشنواره مرکزی پاتایا و خیابان مخصوص قدم زدن این شهر در نزدیکی هتل اوزو قرار دارند. همان طور که ذکر شده است هتل به بسیاری از مراکز دیدنی و امکانات شهر پاتایا نزدیک است و باعث می شود به هر چیزی که مسافران نیاز دارند دسترسی راحتی داشت که این یکی از امتیازهای این هتل می باشد.

[caption id="attachment_1325" align="aligncenter" width="780"]هتل اوزو پاتایا
 هتل اوزو پاتایا[/caption]

اتاق های هتل اوزو پاتایا

تعداد اتاق های هتل اوزو پاتایا 158 مورد می باشد که شامل اتاق اسلیپ 20 متری، سوئیت اوزو 40 متری و اتاق دریمز 20 متری می باشد که هر کدام امکانات درجه یکی دارند. امکانات اتاق ها شامل مینی بار، تلفن، تلویزیون محلی و ماهواره ای، چای ساز، حمام اختصاصی دارای دوش و سشوار، یخچال، لوازم آرایشی، مبلمان، صندوق امانات، قهوه جوش، اینترنت رایگان و بالکن است. در برخی اتاق های هتل برای معلولین نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. اتاق ها به صورت راحت و جادار هستند و هر کدام تخت دو نفره دارند. در اتاق ها سیستم تهویه مطبوع قرار داده شده است و نورپردازی آن ها به گونه ای است که اتاق ها بسیار زنده و روشن هستند و اقامتی دلپذیر فراهم می کنند. امکانات رفاهی اتاق ها باعث می شود مسافران در آن احساس راحتی داشته باشند و به دور از مشغله های ذهنی، چند روزی را به استراحت بپردازند و از تفریحاتشان در کنار خانواده لذت ببرند. این هتل درمیان هتل های تایلند رتبه مناسبی دریافت کرده است.

[caption id="attachment_1326" align="aligncenter" width="780"]هتل اوزو پاتایا
هتل اوزو پاتایا[/caption]

امکانات هتل اوزو پاتایا

در هتل اوزو پاتایا برای رفاه حال مسافران خدمات و امکانات خوبی در نظر گرفته شده است و انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را در رستوران های اختصاصی این هتل می توانید سفارش دهید. پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، استخر روباز، اسپا، پارکینگ رایگان، ایستگاه کامپیوتر، چک در، شاتل از هتل به فرودگاه با دریافت هزینه، باشگاه بدنسازی و ... از امکانات هتل اوزو پاتایا می باشد. استخر روباز هتل اوزو روی بام و در طبقه هشتم آن قرار گرفته است که برای شنا کردن می توانید از آن استفاده کنید و لحظات شادی داشته باشید. مغازه هایی نزدیک این هتل قرار دارند که موتور کرایه می دهند تا بتوانید در شهر موتورسواری داشته باشید و از آن لذت ببرید.

استقبال مسافران از هتل اوزو پاتایا

هتل اوزو پاتایا توانسته است با امکانات خوبی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد خود را در ذهن آن ها ثبت کند طوری که در سفرات بعدی شان به پاتایا نیر دوباره این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. هتل های زیادی در پاتایا وجود دارد و این امکانات و موقعیت هر هتل است که باعث می شود مسافران آن را انتخاب کنند که هتل اوزو توانسته است از این بابت موفق باشد.

[caption id="attachment_1327" align="aligncenter" width="780"]هتل اوزو پاتایا
هتل اوزو پاتایا[/caption]

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080