هتل سرنتی ریزورت پوکت

هتل سرنتی ریزورت پوکت

هتل سرنتی ریزورت پوکت از اقامتگاهای مناسب در کشور تایلند می باشد. در سفر به شهر پوکت پیشنهاد می کنیم در این هتل اقامت کنید و از خدمات و امکانات متنوع آن نیز بهره مند شوید. در ادامه به این امکانات خواهیم پرداخت.

اقامت در هتل سرنتی ریزورت پوکت

در میان هتل های شناخته شده تایلند و مخصوصاً شهر زیبای پوکت می توان به هتل سرنتی ریزورت پوکت اشاره کرد. این هتل که دارای موقعیت مکانی مناسب و ایده آلی است می تواند اقامتگاهی مناسب برای توریست و گردشگران داخلی و خارجی این کشور محسوب شود. توریست و گردشگران بسیاری با قصد سفر به پوکت عازم تایلند می شوند و چند شب و چند روز را در این شهر سپری می کنند.

مکان های دیدنی و گردشگری بی نظیری در پوکت وجود دارند که می توانند برای هر فرد خارجی جذابیت خاصی داشته باشند. با سفر به شهر زیبا و دیدنی پوکت نیازمند اقامت در محلی مناسب خواهید بود که ما به شما عزیزان هتل سرنتی ریزورت پوکت را پیشنهاد می کنیم. امکانات و خدمات مختلفی در این هتل برای رفاه حال مراجعه و اقامت کنندگان فراهم شده است که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_1281" align="aligncenter" width="780"]هتل سرنتی ریزورت پوکت
 هتل سرنتی ریزورت پوکت[/caption]

ویژگی های کلی هتل سرنتی ریزورت پوکت

هتل سرنتی ریزورت پوکت اقامتگاهی مناسب محسوب می شود که می تواند برای بسیاری از توریست ها در لیست انتخاب هتل های کشور تایلند برای اقامت جای گیرد. جالب است بدانید که دریای آندمان به این هتل نمایی زیبا و منحصر به فرد بخشیده است. این هتل دارای موقعیت مکانی ساحلی است که می توان آن را در محدوده ساحلی به نام راوای مشاهده کرد. اتاق های مختلفی در این هتل وجود دارند که از ویو و نمایی منحصر به فرد نیز برخوردارند.

اقامت کنندگان در این اتاق می توانند از تماشای نمای زیبای آن که به سمت دریا و باغ های این هتل است، بهره مند شوند. سفر به جزیره با قایق اختصاصی از مواردی است که افراد می توانند از آن بهره مند شوند. تلویزیون تخت به همراه پخش کننده دی وی دی از امکانات دیگر این هتل محسوب می شوند. دو ساحل پاتونگ و چالونگ در اطراف این هتل قرار دارند که افراد می توانند برای پیاده روی به آن ها مراجعه کنند.

امکانات هتل سرنتی ریزورت پوکت

هتل سرنتی ریزورت پوکت از امکانات مختلفی برخوردار است که در این بخش به بیان آن ها خواهیم پرداخت. از مهم ترین امکانات این هتل می توان به نگهداری کودک اشاره کرد. مسافرانی که به همراه خود کودک خردسال دارند می توانند بدون دغدغه نگهداری فرزندشان او را به مسئولین در این هتل بسپارند و خود به کارهای مربوط به سفر خود بپردازند.

ترانسفر یا تشریفات فرودگاهی از دیگر امکانات هتل سرنتی ریزورت پوکت در شهر پوکت محسوب می شود. در کنار این امکانات می توان به پارکینگ، رستوران با غذاهای مدیترانه ای و تایلندی، فروشگاه و همچنین آسانسور اشاره کرد. البته امکانات دیگری همچون خشکشویی و همچنین صندوق امانات نیز در این هتل در نظر گرفته شده اند که اقامت کنندگان می توانند از آن ها بنا بر نیاز خود بهره مند شوند.

[caption id="attachment_1282" align="aligncenter" width="780"]هتل سرنتی ریزورت پوکت
هتل سرنتی ریزورت پوکت[/caption]

خدمات هتل سرنتی ریزورت پوکت

هر هتلی از امکانات و خدمات مختلفی برخوردار است، که برای رفاه حال اقامت کنندگان در نظر گرفته می شوند. در بخش قبلی در رابطه با چند مورد از امکانات هتل سرنتی ریزورت پوکت اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم در این بخش به معرفی چند مورد از خدمات این هتل خواهیم پرداخت. اگر در سفر به تایلند قصد اقامت در هتل سرنتی ریزورت را داشتید دیگر نگران سرویس دهی اتاق ها نباشید.

اتاق های این هتل به صورت مرتب و منظم سرویس دهی می شوند و این از خدمات این هتل محسوب می شود. مسئولین و کارمندان این هتل منضبط و خوش برخورد می باشند و افراد در صورت هر گونه سؤال و پرسشی می توانند به آن ها مراجعه کنند. از خدمات دیگر این هتل می توان به مینی بار اشاره کرد. البته استفاده از این مینی بار کاملا رایگان می باشد. تلویزیون های کابلی و همچنین ماهواره نیز در این هتل برای رضایت مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده اند.

[caption id="attachment_1283" align="aligncenter" width="780"]هتل سرنتی ریزورت پوکت
هتل سرنتی ریزورت پوکت[/caption]

امکانات ورزشی هتل سرنتی ریزورت پوکت

امکانات و خدمات مختلفی در هتل سرنتی ریزورت پوکت وجود دارند که هر کدام می توانند نیاز اقامت کنندگان در این هتل را برآورده سازند؛ اما در این بخش به توضیحاتی در رابطه با امکانات ورزشی هتل سرنتی ریزورت پوکت خواهیم پرداخت. پس اگر اهل ورزش هستید و قصد اقامت در این هتل را دارید ،این امکانات می توانند برای شما ایده آل و مناسب باشند.

 باشگاه های مختلف ورزشی در این هتل برنامه ریزی شده اند که از مهم ترین آن ها می توان به باشگاه یوگا و البته بدن سازی اشاره کرد. در کنار این باشگاه ها می توان به استخر سرباز این هتل اشاره کرد. در این هتل امکان اجاره دوچرخه نیز برای اقامت کنندگان فراهم شده است. پیاده روی یا دوچرخه سواری در کنار سواحل اطراف این هتل از لذت خاصی برخوردار است.

[caption id="attachment_1284" align="aligncenter" width="780"]هتل سرنتی ریزورت پوکت
 هتل سرنتی ریزورت پوکت[/caption]

خدمات اینترنت در هتل سرنتی ریزورت پوکت

در کنار خدمات و امکانات متنوع هتل سرنتی ریزورت پوکت می توان به خدمات اینترنتی این هتل اشاره کرد. در واقع خدمات اینترنت در این هتل برای کسانی که به منظور کار و تجارت وارد تایلند و پوکت شده اند و در این هتل اقامت کرده اند، می تواند از بهترین خدمات شناخته شود. اتصال به اینترنت در تمامی بخش های این هتل فراهم شده است.

شما عزیزان با اقامت در این هتل می توانید از اینترنت بی سیم در اتاق و لابی بهره مند شوید و به کارهای مربوط به سفر خود بپردازید. در این بحث سعی کردیم اطلاعات کلی در رابطه با هتل سرنتی ریزورت در پوکت برای شما بازگو کنیم امیدواریم مورد رضایت خوانندگان عزیز قرار گرفته باشد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080