هتل تاورن بیچ پوکت

هتل تاورن بیچ پوکت

هتل تاورن بیچ پوکت (Thavorn Beach Village Resort & Spa) در یک خلیج خصوصی در نزدیکی ناکالای و پاتونگ (Kamala & Patong) با منظره ای بی نظیر از ساحل دریا واقع شده است که محلی فوق العاده برای گذراندن یک تعطیلات بی نظیر در پوکت می باشد. هتل تارون بیچ پوکت علاوه بر اینکه به‌وسیله باغ ها و جنگل های سرسبز گرمسیری احاطه شده است، باغ گیاهی مخصوص به خود را نیز دارد. هتل تارون بیچ پوکت ویژگی ها و امکانات اقامتی بسیار عالی را برای تجربه یک سفر به یادماندی و متفاوت در خود جای داده است. هتل تارون بیچ پوکت با داشتن خدمات شبانه روزی در کنار سواحل زیبای ناکالای و پاتونگ ، مکان های تفریحی عمومی مانند جزیره فی فی (Phi Phi) و Phang Nga Bay و تورهای گشت روزانه، می تواند برای کسانی که به دنبال سیاحت و لذت بردن از سفر هستند، بهترین انتخاب باشد.

[caption id="attachment_1253" align="aligncenter" width="780"]هتل تاورن بیچ پوکت
هتل تاورن بیچ پوکت[/caption]

ویژگی های هتل تارون بیچ پوکت

هتل تاورن بیچ پوکت در 20 هکتار از باغستان های گرمسیری پوکت واقع شده است و دارای 198 اتاق و سوئیت منحصربه‌فرد می باشد که برای تفریح و استراحت یک خانواده کوچک یا زوج بسیار مناسب است.

هر اتاق بزرگ و مدرن در استراحت گاه و هتل تارون بیچ پوکت با داشتن سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم (WiFi) و استخر شنا، منظره ای بکر و بی نظیر را از سواحل و جنگل های زیبای گرمسیری تایلند به نمایش می گذارد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

استراحت گاه و هتل تارون بیچ پوکت علاوه بر داشتن امکانات حمل و نقل و رفت و آمد مناسب دارای استخرهای شنا با امکانات کامل (سونا، جکوزی و ...)، انواع رستوران و کافی شاپ، سالن های ورزشی و بدن سازی، مراکز تناسب اندام، کلاس های آشپزی تایلندی، یوگا، ورزش ساحلی، ماساژ تایلندی، تجربه رستوران های خصوصی فوق العاده ساحلی و بسیاری ویژگی های عالی دیگر است که تجربه ای متفاوت را برای هر توریست خارجی به ارمغان می آورد؛ بنابراین اگر به دنبال تفریح و استراحتی فوق العاده در یک ساحل شنی سفید هستید، حتماً به استراحت گاه و هتل تارون بیچ پوکت فکر کنید!

[caption id="attachment_1254" align="aligncenter" width="780"]هتل تاورن بیچ پوکت
هتل تاورن بیچ پوکت[/caption]

امکانات هتل تارون بیچ پوکت

از جمله امکانات کلی هتل تاورن بیچ پوکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  رستوران ها
  •  کافی شاپ ها
  •  چشمه های آب گرم
  •  گیاهان دارویی
  •  اتاق جلسه
  •  استخر شنا
  •  خدمات نگهداری از کودکان
  •  وای فای رایگان اینترنت
  •  رزرو تور
  •  سرویس خشک شویی
  •  سرویس اتاق
  • پزشک اورژانس
  •  خدمات مبادله ارز
  •  اتاق تناسب اندام و سالن های ورزشی
[caption id="attachment_1255" align="aligncenter" width="780"]هتل تاورن بیچ پوکت
هتل تاورن بیچ پوکت[/caption]

امکانات اقامتی هتل تارون بیچ پوکت

هتل تاورن بیچ پوکت دارای 198 اتاق با امکانات کامل است که برای یک زوج و یا خانواده کوچک که به دنبال استراحت و تفریح هستند، آماده پذیرایی می باشند.

[caption id="attachment_1256" align="aligncenter" width="780"]هتل تاورن بیچ پوکت
هتل تاورن بیچ پوکت[/caption]

ویژگی های تمام اتاق های هتل تارون بیچ پوکت

  • تهویه مطبوع
  •  تلویزیون
  •  تلفن
  •  سشوار
  •  گاوصندوق
  •  حمام
  •  امکانات پذیرایی ویژه
  •  وای فای رایگان اینترنت
[caption id="attachment_1257" align="aligncenter" width="780"]هتل تاورن بیچ پوکت
هتل تاورن بیچ پوکت[/caption]

کلبه ساحلی: کلبه های ساحلی هتل تاورن بیچ پوکت در اطراف باغ های سرسبز گرمسیری قرار گرفته و همچنین در فاصله کوتاهی از ساحل واقع شده اند. اندازه آن ها 32 متر مربع است و دارای یک تخت دو نفره و یا 2 تخت یک نفره می باشند و حداکثر ظرفیت اتاق، 3 بزرگ سال و کودک است.

اتاق هایی با جکوزی و منظره سواحل اقیانوس: این بخش از هتل تارون بیچ پوکت در قسمت تپه روبروی اقیانوس قرار گرفته، اتاق ها دارای بالکن خصوصی با حمام آبگرم هستند. این نوع اتاق با یک ماشین کابلی یا سرویس Tuk Tuk قابل دسترسی است. اندازه آن ها 40 متر مربع است و دارای یک تخت دو نفره و یا 2 تخت یک نفره می باشند و حداکثر ظرفیت اتاق، 3 بزرگ سال و کودک است.

حمام های استخردار: در اطراف باغ های سرسبز گرمسیری مجموعه ای از حمام های استخردار با منظره زیبای دریا و با اندازه 40 متر مربع وجود دارد که هر یک دارای یک تخت دو نفره و یا 2 تخت یک نفره نیز می باشند و حداکثر ظرفیت اتاق 3 بزرگ سال و کودک است.

دسترسی به چشمه های آب گرم: امکان دسترسی مستقیم به استخرهای آب گرم هتل تارون هر یک با اندازه 40 متر مربع وجود دارد و دارای یک تخت دو نفره و یا 2 تخت یک نفره می باشند و حداکثر ظرفیت اتاق 3 بزرگسال و کودک است.

کلبه های هتل تارون بیچ پوکت با منظره ساحلی: این کلبه ها فقط در چند قدمی از ساحل واقع شده اند و دارای منظره ای بسیار زیبا از اقیانوس هستند. اندازه این کلبه ها 32 متر مربع است و دارای یک تخت دو نفره و یا 2 تخت یک نفره می باشند و حداکثر ظرفیت اتاق 3 بزرگ سال و کودک است این هتل از دید گردشگران از برترین هتل های تایلند بشمار میاید.

رستوران ها و غذاخوری های هتل تارون بیچ پوکت

رستوران قدیمی سامی تایلندی:(Siam Thai) همان طور که از نام آن پیداست این رستوران غذاهای معتبر تایلندی را ارائه می دهد و در یک خانه و حیاطی عجیب و غریب ساخته شده با چوب درخت ساج همراه با نسیم خنک ساحل و در کنار خلیج ناکالای قرار دارد.

رستوران مریاز تراسی :(Marisa Terrace) در کنار استراحت گاه و هتل تارون بیچ پوکت می توانید هر روز صبح از صبحانه تایلندی لذت ببرید و برای ناهار و شام با انتخابی عالی از منوی غذاهای تایلندی و بین المللی رستوران مریاز تراسی استفاده کنید.

[caption id="attachment_1258" align="aligncenter" width="780"]هتل تاورن بیچ پوکت
هتل تاورن بیچ پوکت[/caption]

کافی شاپ :Thai Sala در هتل تاورن بیچ پوکت کافی شاپ های فراوانی وجود دارد. این کافی شاپ که جای بسیار مناسبی برای چای صبحگاهی یا بعد از ظهر باشد، می توانید از انتخاب نوشیدنی هایی نظیر قهوه، تنقلات و کیک ها لذت ببرید.

[caption id="attachment_1259" align="aligncenter" width="780"]هتل تاورن بیچ پوکت
 هتل تاورن بیچ پوکت[/caption]

فعالیت های متفرقه در محیط هتل تارون بیچ پوکت

علاوه بر امکانات تفریحی هتل تاورن بیچ پوکت زیبا و خاص شما می توانید از امکاناتی نظیر کلاس آشپزی تایلندی، نقاشی Batik و ماساژ تایلندی و کانال سلامتی چشمه های آب گرم با داشتن 10 اتاق درمان خصوصی با کارکنانی آموزش دیده و مجرب نیز بهره مند شوید.

 در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080