درباره سوئیس

درباره سوئیس

برای شرکت در تور سوئیس باید بدانید که این کشور از پر هزینه ترین مقصدهای توریستی دنیاست و باید سرمایه مورد نیاز برای داشتن یک سفر ایده آل را به همراه داشته باشید. اگر می خواهید به یک سرزمین لوکس و زیبا بروید سوئیس انتخاب مناسبی است، در ادامه مقاله با جذابیت های این کشور آشنا می شوید و اطلاعات بیشتری راجع به آن کسب می کنید.

[caption id="attachment_5945" align="aligncenter" width="780"]درباره سوئیس درباره سوئیس[/caption]

برای شرکت در تور سوئیس باید اطلاعاتی درباره سوئیس داشته باشید که در این بخش چند بعد از آن مورد بررسی قرار می گیرد. قدمت این سرزمین متعلق به صد و پنجاه هزار سال قبل است، هلوتی ها نیز از اولین قبایل ساکن در آن بودند که در جنگ با ارتش روم شکست خوردند. بخش اعظمی از مساحت کشور توسط کوه ها پوشیده شده و منطقه کوهستانی آلپ نیز نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند، سوئیس 41 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و پایتخت آن شهر برن است. از همسایه های مرزی آن می توان به آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش اشاره کرد. زبان های بسیاری در میان مردمان این کشور رایج است و هر منطقه به زبان خاصی صحبت می کنند از میان زبان های رایج می توان به آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانی اشاره کرد.

[caption id="attachment_5947" align="aligncenter" width="780"]درباره سوئیس درباره سوئیس[/caption]

برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص ابعاد مختلف این کشور باید بدانید که در امور سیاسی و نظامی کشورها کمتر دخالت می کند و در این بین نقش بی طرف را دارد. طبق آمار اعلام شده در سال های اخیر از نظر سن امید به زندگی نیز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است و کشوری بی نظیر برای زندگی و سفر محسوب می شود. معروف ترین پیست اسکی جام جهانی را نیز در خود جای داده است و به امور ورزشی و سلامت مردمانش توجه ویژه ای دارد. در ادامه راجع به آب و هوا و جاذبه های آن نیز اطلاعات جامعی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تور سوئیس

اگر قصد شرکت در تور سوئیس یا سفر به سوئیس با تور اروپا را دارید بهترین زمان برای شما روزهای ما بین ژوئن تا آگوست است، در این بازه زمانی دمای هوا به شکلی است که امکان شنا کردن در دریا و بهره گیری از تفریحات آبی نیز مهیا است، البته ناگفته نماند که در این روزها تعداد گردشگران کشور سوئیس افزایش می یابد و هم راستا با آن هزینه اقامت گاه ها نیز در بالاترین سطح خود قرار می گیرد. برای صرفه جویی در هزینه های تان می توانید روزهای سرد کشور را برای سفر انتخاب کنید که یکی از این بازه های زمانی ماه مارس تا می است. اگر تعطیلات رسمی یا فصل تابستان را برای شرکت در تور سوئیس انتخاب کنید ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری هستید اما مجموعه ما همچنان تلاش خود را در جهت کاهش هزینه ها هم زمان با حفظ کیفیت سفر به کار می گیرد.

[caption id="attachment_5948" align="aligncenter" width="780"]تور سوئیس تور سوئیس[/caption]

تور سوئیس و بازدید از زیباترین شهر این کشور

زوریخ از زیباترین شهرهای کشور سوئیس است که جاذبه های طبیعی بسیاری را در خود جای داده است، معروف ترین آن ها رودخانه و دریاچه ای است که از ذخایر طبیعی نشات گرفته و چشم اندازی زیبا به شهر بخشیده است. اگر در تور سوئیس شرکت کردید حتما از این شهر نیز دیدن کنید و چشم اندازی زیبا از کوه های آلپ را مشاهده نمایید. زوریخ به عنوان پایتخت شکلات جهان شناخته می شود و علاقمندان این خوراکی را به سمت خود می کشاند، بنابراین در سفر به سوئیس  چه انفرادی چه با تور اروپا چشیدن طعم شکلات هایش را نیز در الویت برنامه های تان قرار دهید.

[caption id="attachment_5946" align="aligncenter" width="780"]تور سوئیس و بازدید از زیباترین شهر این کشور تور سوئیس و بازدید از زیباترین شهر این کشور[/caption]

شرکت در تور سوئیس و آگاهی از آب و هوا

اگر از علاقمندان هستید تا درباره سوئیس بیشتر بدانید باید گفت که نمی توانید یک نوع آب و هوا را برای همه بخش های آن مطرح کنید چرا که هر منطقه آب و هوایی متفاوت دارد اما به طور کلی تابستان های سوئیس گرم و زمستان هایش سرد و پر برف است. به عنوان مثال در فصل پاییز شاهد هوایی تقریبا سرد هستید که در صورت عدم ابتلا به بیماری می توانید از نفس کشیدن در این هوا لذت ببرید و در کنار آن در هزینه های تان نیز صرفه جویی نمایید. فصل زمستان این کشور نیز دمایی معادل با 7 درجه زیر صفر دارد اما شب های کریسمس اش را نمی توان از دست داد. اگر این فصل را برای شرکت در تور سوئیس انتخاب کردید حتما لباس گرم به همراه داشته باشید.

آب و هوای سوئیس در بهار و تابستان

همانطور که درباره سوئیس و آب و هوای آن گفتیم بهار و تابستان زمان مناسبی برای شرکت در تور سوئیس است، اگر فصل بهار را برای سفرتان انتخاب می کنید حتما چترتان را نیز به همراه داشته باشید چراکه در ماه می شاهد بارش باران نیز هستید و این بارش می تواند بسیار دلپذیر و به یاد ماندنی باشد. ناگفته نماند که در این فصل نیز قیمت ها چندان بالا نیست و امکان استفاده از هتل هایی با قیمت مناسب وجود دارد. تابستان بهترین زمان برای شرکت در تور سوئیس است و از ایام پر گردشگر این کشور به شمار می اید. در ادامه به برخی از جذابیت ها و ویژگی های این فصل اشاره می گردد:

  1. دریاچه زوریخ در این فصل دمای مناسبی دارد و امکان انجام تفریحات آبی فراهم است، از میان این تفریحات می توان به شنا و قایق سواری اشاره کرد. اگر در تور سوئیس شرکت کردید از این فرصت نیز بهره ببرید.
  2. فستیوال های فراوانی در این فصل برگزار می شود که فرصت شرکت در آن ها را نیز پیدا می کنید.
  3. باریدن باران نیز جلوه زیبایی به کشور و شهرهایی چون زوریخ می دهد.

جاذبه های گردشگری سوئیس

در ادامه نام مهم ترین جاذبه های گردشگری کشور سوئیس را ذکر می کنیم و راجع به هر کدام از آن ها توضیحاتی ارائه می دهیم. برای شرکت در تور سوئیس آگاهی از همه این موارد الزامی است.

تور سوئیس و بازدید از کلیسای فریمونستر

اگر در تور سوئیس شرکت کردید از کلیسای فریمونستر که در شهر زوریخ قرار دارد نیز بازدید کنید، این کلیسا به عنوان نماد شهر زوریخ شناخته می شود و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. قدمت کلیسای ذکر شده به قرن 13 تا 15 بازمی گردد و برای علاقمندان به تاریخ جذابیتی وصف ناشدنی دارد، اگر می خواهید درباره سوئیس و هدف ساخت این بنا بیشتر بدانید باید این طور ذکر کنیم که قرار بود به عنوان صومعه ای برای زنان مورد استفاده قرار گیرد. در طراحی و معماری آن از سبک رومی و گوتیک استفاده شده، و در کنار ستون باریکش می توان به نقاشی های شیشه ای آن نیز که از برترین جذابیت هایش به شمار می آید، اشاره کرد، مضمون نقاشی ها مربوط به حضرت مسیح و دوره های زندگی ایشان است که به زیبایی به تصویر کشیده شده اند.

[caption id="attachment_5949" align="aligncenter" width="780"]تور سوئیس و بازدید از کلیسای فریمونستر تور سوئیس و بازدید از کلیسای فریمونستر[/caption]

تور سوئیس و بازدید از میدان مونسترهف

این میدان نیز از برترین جذابیت های تور سوئیس است که توریست های بسیاری از آن دیدن می کنند، ناگفته نماند که در قدیم از این میدان برای فروش خوک استفاده می شده، موزه ملی کشور نیز در فاصله کمی از این میدان قرار دارد. ناگفته نماند که اطراف میدان پر از خانه ها و بناهای قدیمی است که باید بازدید از آن ها را نیز در برنامه خود قرار دهید.

[caption id="attachment_5950" align="aligncenter" width="780"]تور سوئیس و بازدید از میدان مونسترهف تور سوئیس و بازدید از میدان مونسترهف[/caption]

تور سوئیس و بازدید از آگوستینرگاسه

نمای خانه های چوبی موجود در منطقه آگوستینرگاسه بسیار زیبا و رنگارنگ است و قدمت آن ها به قرن 16 میلادی باز می گردد، اگر به تاریخ و دانستن اطلاعات بیشتری درباره سوئیس علاقه دارید بازدید از این منطقه قرون وسطایی را نیز در برنامه تور خود قرار دهید.

[caption id="attachment_5951" align="aligncenter" width="780"]تور سوئیس و بازدید از آگوستینرگاسه تور سوئیس و بازدید از آگوستینرگاسه[/caption]

تور سوئیس و بازدید از کلیسای سنت پیتر

ساعت نصب شده در کلیسای سنت پیتر با قطری حدود 28 فوت به عنوان بزرگ ترین ساعت کلیسا در اروپا شناخته می شود، با شرکت در تور سوئیس یا تور اروپا می توانید از این ساعت زیبا نیز دیدن کنید و تجربه ای خوب را برای خود رقم بزنید.

[caption id="attachment_5952" align="aligncenter" width="780"]تور سوئیس و بازدید از کلیسای سنت پیتر تور سوئیس و بازدید از کلیسای سنت پیتر[/caption]

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط سوئیس، تور سوئیس ، وقت سفارت سوئیس ، ویزای سوئیس، و تور اروپا 88851080-021.