هتل نووتل ونتیج پوکت

هتل نووتل ونتیج پوکت

اگر قصد دارید در یکی از هتل های پوکت اقامت داشته باشید هتل نووتل ونتیج پوکت را انتخاب نمایید، این هتل امکانات رفاهی فراوانی را جهت آسایش خاطر مسافرینش فراهم کرده است. این هتل تنها چند دقیقه با ساحل فاصله دارد که این نکته می تواند از مزیت های اصلی آن محسوب شود.

رزرو هتل نووتل ونتیج پوکت

امکان رزرو هتل نووتل ونتیج پوکت نیز فراهم شده است و شما عزیزان می توانید قبل از شروع سفر اقدامات لازم در جهت رزرو را انجام دهید و خیالتان را از محل اقامت خود راحت کنید. خدمات و امکانات ارائه شده توسط هتل طبق استانداردهای جهانی ست و برای معماری و طراحی داخلی خود از سبک جنوب شرقی آسیا بهره گرفته است. ساختمان هتل حدود 303 اتاق را در خود جای داده است و ناگفته نماند که اتاق ها در 5 دسته جا گرفته اند که اتاق خانوادگی و سوئیت دولوکس نیز جزئی از آن ها می باشد. از دید گردشگران این هتل از بهترین هتل های تایلند بحساب میاید.

[caption id="attachment_1128" align="aligncenter" width="780"]هتل نووتل ونتیج
هتل نووتل ونتیج[/caption]

امکانات هتل نووتل ونتیج پوکت

در این بخش راجع به امکانات هتل نووتل ونتیج پوکت صحبت می کنیم و به آن ها اشاره ای خواهیم داشت. رستوران هتل نووتل ونتیج غذاهای متنوعی را ارائه می دهد که منوی آسیایی و بین المللی آن زبانزد است و در بین گردشگران طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر می خواهید یک وعده ی غذایی خوشمزه میل نمایید حتما به این رستوران مراجعه کنید، رستوران ذکر شده از ساعت 6 صبح تا 11 شب آماده خدمت رسانی است و در همه ی وعده ها نیز غذاهای ارائه شده در منو را سرو می کند. ناگفته نماند که طراحی داخلی این رستوران لوکس و گران قیمت است و این می تواند انتظارات اقامت کنندگان هتل را فراهم سازد.

[caption id="attachment_1129" align="aligncenter" width="780"]هتل نووتل ونتیج
هتل نووتل ونتیج[/caption]

اگر شما به یک سفر تجاری رفته اید و قصد اقامت در هتل نووتل ونتیج پوکت را دارید باید بدانید که گزینه ی مناسبی را انتخاب کرده اید چرا که کارشناس برنامه ریز فعال در هتل می توانند شما را در جهت برگزاری هر چه بهتر جلسات راهنمایی نمایند و در کنار آن اتاق جلسه و سالن ویژه سمینار نیز در هتل تعبیه شده است که امکان برگزاری جلسات و همایش های کاری را مهیا کرده است و این دو بخش از پیشرفته ترین امکانات روز دنیا بهره گرفته اند که می توانند میهمانان شما را به وجد آورند. از دگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. میز تور که می تواند برنامه مرتبط با تورهای داخلی را در اختیار شما قرار دهد و همه مسافرین را در این زمینه راهنمایی می کند.
  2. دسترسی به اینترنت پر سرعت در همه ی بخش های هتل از جمله لابی فراهم شده است.
  3. باغ های زیبایی در اطراف هتل وجود دارد که می توانید اوقات خوشی را در آن جا سپری نمایید.
  4. امکان اجاره اتومبیل و گردش در شهر با استفاده از آن نیز وجود دارد.
  5. پارکینگ اختصاصی که ملزم به پرداخت هزینه برای استفاده از آن نیستید.
  6. در فروشگاه های هتل سوغاتی هایی که می توانید برای عزیزانتان تهیه کنید ارائه شده است بنابراین نیازی به خارج شدن از محوطه هتل ندارید.
  7. امکاناتی خاص برای افرادی که معلول هستند و یا از بیماری خاصی رنج می برند فراهم شده است و نیازی به نگرانی در این خصوص نیز وجود ندارد.
  8. پرسنل به چند زبان زنده ی دنیا از جمله انگلیسی مسلط هستند و این امکان برقراری ارتباط با مسافرین را تسهیل می کند.

اتاق های هتل نووتل ونتیج پوکت

در این بخش راجع به امکانات و ویژگی های هتل نووتل ونتیج پوکت صحبت می کنیم. در ابتدا خوب است بدانید که دیوار اتاق ها دارای عایق صوتی هستند که این موضوع می تواند مزیت خوبی برای هتل محسوب شود. امکان تهیه چای و قهوه در داخل اتاق وجود دارد و می توانید نوشیدنی های خود را در بالکن اتاقتان میل کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به مواردی چون گاو صندوق، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، میز کار و تهویه اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل نووتل ونتیج پوکت

از برترین امکانات تفریحی هتل نووتل ونتیج پوکت استخر روباز آن است که حدود 2000 متر مربع وسعت دارد. مرکز سلامتی و ماساژ نیز خدمات مرتبط با ماساژ درمانی را ارائه می دهد که همه ی مسافرین می توانند از آن بهره مند شوند. در باشگاه ورزشی هتل نیز همه ی امکانات برای انجام ورزش های گوناگون و همچنین بدنسازی تعبیه شده است. اگر هنر آشپزی را دوست دارید در کلاس های آشپزی تایلندی شرکت کنید و طریقه پخت این نوع غذاها را یاد بگیرید. راه رفتن روی استخر نیز از تجربه های هیجان انگیز دیگری ست که با اقامت در هتل نووتل ونتیج پوکت تجربه می کنید.

[caption id="attachment_1131" align="aligncenter" width="780"]هتل نووتل ونتیج
هتل نووتل ونتیج[/caption]

 

فاصله هتل نووتل ونتیج پوکت از مناطق مهم شهر

هتل نووتل ونتیج پوکت فاصله ی زیادی تا فرودگاه ندارد و می توانید با یک رانندگی 45 دقیقه ای خود را به آنجا برسانید. مراکز خرید پاتونگ نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که این می تواند فرصت مناسبی برای علاقمندان به خرید باشد. خیابان بنگلا پوکت به تفریحات شبانه اش شهرت دارد که فاصله ی هتل نووتل ونتیج از این خیابان نیز زیاد نیست و با اقامت در این هتل می توانید طی مدت زمان کوتاهی خود را به این خیابان برسانید. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل ونتیج باعث شده تا درمیان هتل های تایلتد از بهترین ها بشمار آید.

امکانات هتل نووتل ونتیج پوکت برای کودکان

در هتل نووتل ونتیج پوکت امکانات و تفریحاتی هم برای کودکان تدارک دیده شده است که در این میان می توان به کلوب کودکان اشاره کرد، در این کلوب بازی های متنوعی را می یابید که برای کودکان رنج سنی 4 تا 8 سال مناسب هستند، در این مکان کودکان کنار یکدیگر جمع می شوند و به بازی های تیمی می پردازند، انجام بازی های تیمی می تواند موجب افزایش قدرت خلاقیت فرزندانتان شود. از دیگر مزیت های هتل نووتل ونتیج پوکت این است که خدمات مرتبط با نگهداری از کودک را نیز ارائه می دهد با استفاده از این خدمات دیگر نیازی نیست نگران آسایش فرزندانتان باشید و می توانید با خیال راحت او را به دست مسئول مربوطه بسپارید و به کارهایتان برسید.

[caption id="attachment_1132" align="aligncenter" width="780"]هتل نووتل ونتیج
هتل نووتل ونتیج[/caption]

 

[caption id="attachment_1133" align="aligncenter" width="780"]هتل نووتل ونتیج
هتل نووتل ونتیج[/caption]

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید 02188851080