هتل دکی ریزورت پوکت

هتل دکی ریزورت پوکت

امکان رسیدن به آرامشی عمیق در هتل دکی ریزورت پوکت برای مسافرین عزیز مهیا است. بازدیدکنندگان فاصله کوتاهی با ساحل پاتونگ دارند و می توانند با عبور از کنار ساحل ماسه ای لذت کافی را ببرند. این هتل شامل طیف گسترده ای از امکانات ارتباطی پیشرفته و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی است که اطمینان و راحتی را در طول سفر برای مسافرین عزیز فراهم می آورد و برای تعطیلات و مسافرت های حرفه ای انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

5 دلیل برای انتخاب هتل دکی ریزورت

  • قیمت باورنکردنی هتل دکی ریزورت پوکت!
  • سفارش های خود را آنلاین مدیریت کنید.
  • کارکنان انگلیسی صحبت می کنند.
  • رزرو امن و مطمئن است.
  • این هتل یکی از بهترین ها در سواحل پاتونگ است.
[caption id="attachment_1141" align="aligncenter" width="780"]هتل دکی ریزورت پوکت
هتل دکی ریزورت پوکت[/caption]

موقعیت مکانی هتل دکی ریزورت پوکت

هتل دکی ریزورت پوکت در منطقه ساحلی پاتونگ در خیابان بنگلای شهر پوکت واقع شده است. این هتل به فاصله 5 دقیقه پیاده از ساحل پاتونگ قرار دارد و 19.3 کیلومتر تا شهر پوکت و 45.1 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد. از جمله نزدیکترین مکان های قابل دسترسی هتل دکی ریزورت پوکت می توان به خیابان پیاده روی بنانا، استار باکس ساحل پاتونگ، مرکز خرید جانگ سیلون، بیمارستان پاتونگ، بازار تازه بانزن و ورزشگاه بوکس پاتونگ اشاره کرد.

اتاق های هتل دکی ریزورت پوکت

فضای داخلی هر اتاق، گرم و مطلوب بوده و بسیار مجهز و دارای کامل ترین لوازم آرایشی می باشند. هر اتاق امکانات زیادی دارد و دارای یک تلویزیون فلت و بالکن خصوصی است. اتاق های مدرن هتل دکی ریزورت پوکت با کف کاشی، دارای نورپردازی گرم است. هر اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی ایده آل و نیز یک سشوار و مینی بار می باشد. روم سرویس نیز ارائه می شود. اتاق های واقعاً خوب و راحت با دید بالکن عالی است. زمان نظافت و نگهداری اتاق، بسیار حرفه ای و کارکنان بسیار مؤدبانه برخورد می کنند، به طور کلی تمام کارکنان این هتل بسیار دوستانه و خوش رو هستند. زمان تحویل گرفتن اتاق ساعت 2 ظهر و زمان تحویل دادن اتاق ساعت 12 ظهر می باشد. این هتل، 5 طبقه و جمعاً 244 اتاق با شرایط و متراژهای مختلف 40،48 و 80 متری دارد.

[caption id="attachment_1142" align="aligncenter" width="780"]هتل دکی ریزورت پوکت
هتل دکی ریزورت پوکت[/caption]

استراحتگاه هتل دکی ریزورت پوکت

 برای افزایش کیفیت اقامت و استراحت خود می توانید از تعدادی از امکانات موجود شامل یک سالن آبگرم، مرکز تناسب اندام و یک مرکز کودکان استفاده کنید. هتل دکی ریزورت مانند ابریشم ظریف معروف تایلندی، راحتی و لوکس بودن را برای همه کسانی که از پاتونگ دیدن می کنند را ،تضمین می کند. استراحتگاه هتل دکی ریزورت پوکت دارای استخر بیرونی است که نوار کناری استخر با منظره خلیج پاتونگ همراه است. مهمانانی که در استراحتگاه هتل حضور دارند، می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و یا در آبگرم بمانند. از سوی دیگر، افرادی هم می توانند از محیط ساکت کتابخانه لذت ببرند و به مطالعه بپردازند. این هتل از نظر گردشگران درمیان هتل های تایلند رتبه مناسبی دریافت کرده است.

[caption id="attachment_1143" align="aligncenter" width="780"]هتل دکی ریزورت پوکت
هتل دکی ریزورت پوکت[/caption]

استراحتگاه هتل دکی ریزورت پوکت همچنین دارای یک میز تور، مرکزی جهت خرید سوغاتی و دارای یک اتاق بازی است. پارکینگ به صورت عمومی و رایگان در دسترس است و وای فای نیز رایگان است. استراحتگاه هتل از اماکن مورد علاقه مهمانان می باشد و مهمانان در این فضا شادتر از سایر اماکن هتل می باشند. زوج های جوانی که این هتل را جهت اقامت انتخاب می کنند، به دلیل موقعیت مناسب مکانی هتل دکی ریزورت پوکت، مورد پسند سفرهای دونفره آن ها قرار می گیرد.

[caption id="attachment_1147" align="aligncenter" width="780"]هتل دکی ریزورت پوکت
هتل دکی ریزورت پوکت[/caption]

غذا و بار هتل دکی ریزورت پوکت

در هتل دکی ریزورت پوکت غذاهای مخصوص محلی و بین المللی سرو می شود و آشپزخانه هتل یک بار کامل را دارد. در لابی هتل، غذاهای سبک و انواع مختلفی از قهوه و چای در محیطی دنج به همراه استفاده از اینترنت رایگان فراهم است. در هتل، اسنک بار و رستوران با منوی غذا موجود است. صبحانه از ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می شود و منو به صورت بوفه می باشد. نوشیدنی چای، قهوه و آبمیوه در زمان صبحانه سرو می شود. این هتل دارای 5 رستوران و بار می باشد و قیمت غذا و بوفه بسیار مناسب است.

[caption id="attachment_1144" align="aligncenter" width="780"]هتل دکی ریزورت پوکت
هتل دکی ریزورت پوکت[/caption]

خدمات نظافت هتل دکی ریزورت پوکت

در هتل دکی ریزورت پوکت، تمیز کردن اتاق به صورت روزانه انجام می گیرد. خدماتی چون اتوشویی و خشک شویی لباس همراه با شارژ اضافی می باشد.

سایر خدمات هتل دکی ریزورت پوکت

در هتل دکی ریزورت پوکت، خدمات نگهداری از کودکان نیز ارائه می شود که به عنوان شارژ اضافی لحاظ می شود. امکان پذیرش حیوانات خانگی در این هتل وجود ندارد. هم چنین شاتل فرودگاه و سرویس شاتل همراه با شارژ اضافی صورت می گیرد. در این هتل امکان پذیرایی از مهمانان معلول نیز وجود دارد. هم چنین اتاق هایی برای استفاده مهمانانی که به دود سیگار حساس هستند، وجود دارد و در این اتاق ها کشیدن سیگار ممنوع می باشد. در صورت استفاده از دستگاه دورنگار و فتوکپی نیز با شارژ اضافه همراه است. امکان برقراری مهمانی و قرار ملاقات در هتل همراه با شارژ اضافی میسر می باشد.

نکات قابل توجه

  • لطفاً اطلاع داشته باشید که مهمانان غیر مجاز اجازه حضور در اتاق مهمان را فقط زمانی دارند که هزینه اضافی برای مهمان اضافی به هتل دکی ریزورت پوکت پرداخت شده باشد.
  • لطفاً توجه داشته باشید که در صورت خروج زود هنگام، هتل حق دارد هزینه کل رزرو را بگیرد.
  • لطفاً توجه داشته باشید که نام دارنده کارت اعتباری باید همان نام مهمان باشد و کارت اعتباری باید پس از ورود به هتل ارائه شود.
  • لطفاً در طول فرآیند رزرو تمام جزئیات، از جمله نام های مهمان را به زبان انگلیسی ارسال کنید.

در نظرسنجی که از مهمانان صورت گرفته امکانات محبوب هتل دکی ریزورت پوکت شامل وای فای رایگان، استخر روباز، استخر سربسته، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان و بار هتل می باشد و زوج های جوان امکانات مناسبی را جهت گذران اوقات فراغت دونفره در این هتل ارزیابی کرده اند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080