هتل دواری رزیدنس پوکت

هتل دواری رزیدنس پوکت

جزیره پوکت که در تایلند قرار دارد، به خاطر اقلیم استوایی، وجود جزایر و موقعیت جغرافیایی عالی خود، 1 منطقه توریستی به شمار می رود. در این شهر هتل های بسیار عالی، مانند هتل دواری رزیدنس پوکت وجود دارند که برای مسافران خدمات بی نظیر ارائه می دهند. خدمات بی نظیر اقامتی رویایی در هتل د واری رزیدنس پوکت، در کنار جاذبه های گردشگری زیاد، باعث رونق این منطقه شده است.

جزیره پوکت

این جزیره افسانه ای، در کنار 31 جزیره کوچک و بزرگ دیگر، در دریای آندمان قرارگرفته است. این جزیره جمعیتی حدود نیم میلیون دارد که در فصول گردشگری این جمعیت 2 برابر می شود. جزیره پوکت به علت نزدیکی به خط استوا، دارای آب و هوای استوایی است، اما وجود باران های موسمی در این جزیره همیشگی است. بارندگی و شرجی بودن هوا، باعث شده است این جزیره به یکی از مناطق مهم گردشگری تایلند تبدیل شود که سالانه شاهد حضور گردشگران زیادی از منطقه های غرب اروپا می باشد که برای تعطیلات و گردش به این جزیره استوایی سفر می کنند.

[caption id="attachment_1049" align="aligncenter" width="780"]هتل دواری رزیدنس پوکت
هتل دواری رزیدنس پوکت[/caption]

 

جاذبه های گردشگری پوکت

وجود سواحل زیادی که در جزیره پوکت قرار دارد از قبیل سواحل پاتونگ و کارون، باعث شده است خوش گذرانی در پوکت، تبدیل به یک سفر بیاد ماندنی شود. بازارهای صنایع دستی، بازارهای شناور، معبدهای بودایی مختلف از جمله معبد چالونگ، باغ وحشی مملو از حیوانات مختلف، غار شگفت انگیز در جزیره کوه فی فی، صنایع دستی تایلند، آکواریوم گرمسیری، برنامه های ساحلی، پارک های تفریحی، خلیج فانگ نا و بسیاری از موارد دیگر، باعث شده است سفر به پوکت نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان نیز بسیار لذت بخش شود. برای مثال در باغ وحش پوکت می توانید میمون های بازیگوش بسیاری را ببینید که صمیمیت زیادی با انسان ها دارند، فیل سواری و رقص گروهی فیل ها، نوشیدنی های عالی با میوه های طبیعی، باعث می شود بازدید از این منطقه مخصوصا برای کودکان، خسته کننده نباشد. از آنجایی که با یک سفر 1 روزه نمی توانید بازدید از جاذبه های پوکت را به اتمام برسانید، باید راجع به هتل ها و محل های اقامت پوکت، مانند هتل دواری رزیدنس پوکت ، نیز اطلاعاتی کسب کنید.

[caption id="attachment_1050" align="aligncenter" width="780"]هتل دواری رزیدنس پوکت
هتل دواری رزیدنس پوکت[/caption]

 

هتل های پوکت

جزیره پوکت دارای هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره بیشماری است که هر کدام خدمات بسیار عالی برای مسافران فراهم کرده اند. از جمله مواردی که برای اقامت باید در نظر گرفت، موقعیت جغرافیایی هتل، نزدیکی آن به مراکز تفریحی، امکانات، هزینه و غیره می باشد؛ از اینرو ما به شما اقامت در هتل دواری رزیدنس پوکت را پیشنهاد می دهیم که تمام نکات ذکر شده را در بر دارد.

[caption id="attachment_1051" align="aligncenter" width="780"]هتل دواری رزیدنس پوکت
هتل دواری رزیدنس پوکت[/caption]

 

هتل دواری رزیدنس پوکت

اگر به دنبال هتلی بی نظیر هستید تا سفر خود را بیاد ماندنی کنید، اقامتی عالی در هتل دواری رزیدنس پوکت را از دست ندهید. هتل دواری رزیدنس پوکت در نزدیکی ساحل قرار دارد و این یکی از مزیت های اصلی این هتل است؛ چرا که شما می توانید در هر ساعتی از شب یا روز خود را به راحتی به ساحل برسانید.

هتل دواری رزیدنس پوکت، از نظر گردشگران از بهترین هتل های تایلند بشمار میاید. چیزی حدودی 38 کیلومتر با فرودگاه پاتایای پوکت فاصله دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این هتل، نزدیک آن به مرکز خرید است. شما می توانید به راحتی با طی یک مسافت 700 متری، هر چیزی که نیاز دارید را از این مرکز خرید تهیه کنید و برای خانواده های خود سوغاتی تهیه کنید. در ضمن مرکزی تفریحی پاتونگ را فراموش نکنید. یکی دیگر از مزیت های هتل دواری رزیدنس پوکت نزدیک آن به مرکز تفریحی پاتونگ است که با یک پیاده روی کوتاه و لذت بردن از محیط اطراف می توانید خود را به آنجا برسانید.

[caption id="attachment_1052" align="aligncenter" width="780"]هتل دواری رزیدنس پوکت
هتل دواری رزیدنس پوکت[/caption]

 

امکانات هتل دواری رزیدنس پوکت

هتل دواری رزیدنس پوکت برای مسافران و گردشگران امکانات بسیاری فراهم کرده است. این هتل 3 ستاره، دارای یکی استخر روباز عالی می باشد که می توانید در هر ساعتی که بخواهید در آن به شنا بپردازید. امکانات دیگری نظیر ماساژ، سولاریوم، سونا بخار، سونا خشک و استخر کودک نیز برای مسافران فراهم شده است. این هتل سلامت شما را نیز فراموش نکرده است، بنابراین امکاناتی نظیر یک مرکز بدنسازی نیز برای شما فراهم کرده است تا به راحتی در آنجا به ورزش بپردازید.

وجود کارکان رسپشن مجرب به طور 24  ساعته به شما کمک می کند تا در هر ساعتی از خدمات آن ها بهره مند شوید. این کارکنان هر نوع اطلاعاتی که بخواهید راجع به تورهای گردشگری بی شماری که در پوکت قرار دارند به شما می دهند، پس نیازی نیست نگران باشید. وجود اینترنت رایگان در تمام هتل، یکی دیگر از امکانات هتل دواری رزیدنس پوکت می باشد. این هتل همچنین خدمات سرویس های رفت و برگشتی به مناطق مهم جزیره پوکت نیز در اختیار مسافران قرار می دهد. وجود رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، محل کشیدن سیگار، فروشگاه و غیره از جمله مواردی هستند که هتل د واری رزیدنس پوکت فراهم کرده است. دواری رزیدنس پوکت از هتل های بینظیر در میان هتل های تایلند بحساب میاید.

[caption id="attachment_1053" align="aligncenter" width="780"]هتل دواری رزیدنس پوکت
هتل دواری رزیدنس پوکت[/caption]

 

اتاق های هتل دواری رزیدنس پوکت

هتل دواری رزیدنس پوکت دارای اتاق های زیادی می باشد که دارای امکانات بسیار مناسبی هستند. اتاق های هتل دواری رزیدنس پوکت دارای سیستم تهویه عالی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب هستند. آشپزخانه ای مجهز به یخچال، مایکروویو و فضای ناهار خوری، از جمله مزیت هایی است که این هتل برای راحتی گردشگران تدارک دیده است. خدمت رسانی به اتاق ها به صورت 24 ساعته انجام می شود و می توان از امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی تمیز با تجهیزات کامل، تلویزیون، مبلمان، تخت و خط تلفن نیز بهره برد.

[caption id="attachment_1054" align="aligncenter" width="780"]هتل دواری رزیدنس پوکت
هتل دواری رزیدنس پوکت[/caption]

اگر قصد سفر به جزیره پوکت را دارید، هتل دواری رزیدنس پوکت می تواند محلی اقامتی عالی برای شما فراهم کند تا سفری خوش و بیاد ماندنی داشته باشید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080