هتل آماری پوکت

هتل آماری پوکت

هتل آماری پوکت از برترین هتل های کشور تایلند است که در این مقاله راجع به امکانات و ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد. پوکت یک جزیره زیباست که در کشور تایلند واقع شده و یکی از بهترین مقاصد گردشگری به شمار می آید، هنگام سفر به آن جا می توانید در هتل آماری اقامت کنید.

[caption id="attachment_1108" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری پوکت
هتل آماری پوکت[/caption]

هتل آماری پوکت

با اقامت در هتل آماری پوکت می توانید در کم تر از یک دقیقه خود را به ساحل پاتونگ برسانید، اتاق های این هتل چشم اندازی رو به دریای آندامان دارند و اقامت کنندگان می توانند از مزایای ساحل خصوصی برخوردار شوند. فاصله هتل ذکر شده از فرودگاه بین المللی شهر، حدود 55 دقیقه است که این مسیر را می توانید با کرایه یک اتومبیل و یا با بهره گیری از تاکسی سرویس ها طی کنید. از دید گردشگران درمیان هتل های تایلند، هتل آماری مکان مناسبی برای اقامت در پوکت هست.

هتل آماری پوکت در بخش جنوبی شهر واقع شده و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافرین قرار داده است. برای رفتن به ساحل کاتا می توانید از خدمات رایگان تاکسی سرویس های فعال در این هتل استفاده نمایید و در این خصوص هزینه ای از شما دریافت نمی شود. در ادامه بیشتر راجع به امکانات این هتل اطلاعات کسب می کنید، پس با ما همراه باشید. ناگفته نماند که در ساختمان این هتل حدود 380 اتاق جای گرفته است.

[caption id="attachment_1109" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری پوکت
هتل آماری پوکت[/caption]

امکانات هتل آماری پوکت

هتل آماری پوکت دارای امکانات بسیاری است که با اقامت در آن می توانید از همه خدمات در نظر گرفته شده استفاده نمایید و روزهای خوشی را سپری کنید. برخی از امکانات این هتل 4 ستاره پوکت عبارت است از: رستوران های متنوع که غذاهای ایتالیایی، تایلندی و دریایی سرو می کنند و مسافران بسته به طبع غذایی خود می توانند یکی از آن ها را برگزینند، آسانسور، خدمات خشکشویی که می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از آن بهره مند شوید، همچنین برای آسایش خاطر مسافرین چند فروشگاه در بخش داخلی هتل تعبیه شده است که در این راستا امکان خریداری ملزومات فراهم شده است.

اگر می خواهید کودکتان را همراه خود به سفر ببرید نگران نباشید چون خدمات مربوط به نگهداری فرزند نیز در هتل آماری پوکت ارائه می گردد و می توانید با خیال راحت به کارهای خود برسید. کسانی که به فضای باز علاقه دارند می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران روباز این هتل میل نمایند و حین خوردن غذا از هوای پاک منطقه نیز لذت ببرند. در ادامه به برخی دیگر از امکانات هتل آماری که در لیست بهترین هتل های تایلند قرار دارد اشاره می شود:

  1. وسایل و کالاهای گران قیمت مسافرین در صندوق امانات ویژه نگهداری می شود که این موضوع موجب افزایش رضایت خاطر مسافرین نیز می گردد.
  2. پارکینگ ، که در صورت اجازه اتومبیل نیز می توانید از این آیتم به صورت رایگان بهره مند شوید.
  3. مینی بار رایگان در محوطه هتل
  4. تاکسی سرویس رایگان برای جابجایی در سطح شهر
  5. لابی برای برگزاری دورهمی و یا منتظر ماندن، البته ناگفته نماند که امکانات پذیرایی نیز در این بخش فراهم شده است.
  6. اینترنت پر سرعت رایگان در همه بخش های هتل از جمله لابی.
[caption id="attachment_1110" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری پوکت
هتل آماری پوکت[/caption]

امکانات ورزشی و تفریحی هتل آماری پوکت

امکانات ورزشی و تفریحی نیز بخش مهمی از ویژگی های هتل آماری پوکت هستند که در این جا به بخشی از این امکانات اشاره خواهیم داشت. این هتل مرکزی معتبر برای بهره مندی از درمان های زیبایی یا به عبارتی بهتر ماساژ درمانی است، اگر فصل تابستان را برای سفر به پوکت انتخاب کرده باشید می توانید از این امکانات در فضای باز استفاده نمایید. استخر آب گرم از مزیت های اصلی هتل آماری پوکت است که حتما باید آن را تجربه کنید. سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی نیز از دیگر امکانات تعبیه شده در هتل است. امکاناتی مخصوص کودکان نیز وجود دارد که  شامل مواردی است که در روبرو مطرح می شود: استخر روباز ویژه کودکان، پارک آبی، زمین بازی ویژه کودکان، کلاب کودکان، ورزش های آبی و ...

[caption id="attachment_1111" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری پوکت
هتل آماری پوکت[/caption]

اتاق های هتل آماری پوکت

اتاق های هتل آماری پوکت نیز از امکانات بسیاری برخوردارند که در ادامه به شرح برخی از آن ها می پردازیم:

  1. بالکن که می توانید میان وعده ها و یا نوشیدنی های خود را در آن جا میل نمایید.
  2. اینترنت پرسرعت که به صورت رایگان ارائه می شود.
  3. تهویه مطبوع برای پاک ماندن هوای اتاق
  4. روم سرویس شبانه روزی که  موجب آسایش خاطر مسافرین در تمام ساعات شبانه روز می شود.
  5. یخچال که با خوراکی های درخواستی شما پر شده است.
  6. خدمات مربوط به نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود، که این مورد باعث می شود محیط اطراف شما همیشه تمیز باشد.
  7. تلفن
  8. تلویزیون با کانال های ماهواره ای که می تواند بخشی از تایم آزاد مسافرین را پر کند.
  9. حمام و سرویس بهداشتی

امکاناتی چون سشوار و مینی بار نیز در داخل اتاق ها تعبیه شده است.

دسته بندی اتاق های هتل آماری پوکت

در این بخش اطلاعاتی درمورد دسته بندی اتاق های هتل آماری پوکت در اختیارتان میگذاریم. اتاق ها به 5 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که می توانید از میان آن ها بهترین را برگزینید، 5 دسته ذکر شده عبارتند از: اتاق های دو تخته، سوئیت ها، اتاق هایی با چشم انداز ساحل، اتاق های دو لوکس و اتاق های خانوادگی که برای خانواده هایی با جمعیت زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. ناگفته نماند که سوئیت ها هر کدام دارای دو بخش سالن پذیرایی و آشپزخانه نیز هستند.

کمی بیشتر راجع به امکانات و ویژگی های هتل آماری پوکت بدانید

امکانات هتل آماری پوکت بسیارند که در این بخش به تعدادی دیگر از آن ها می پردازیم. بیلیارد و زمین تنیس از امکاناتی است که می تواند لحظات شیرینی را برای مسافرین رقم بزند، ناگفته نماند که امکانات بازی تنیس روی میز نیز در بخش داخلی هتل فراهم شده است که می توانید از آن بهره مند شوید. کارکنان نیز یه چند زبان مختلف صحبت می کنند که این امکان،  برقراری ارتباط با مسافرین را آسان می سازد.

[caption id="attachment_1113" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری پوکت
هتل آماری پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_1112" align="aligncenter" width="780"]هتل آماری پوکت
هتل آماری پوکت[/caption]

در پایان پیشنهاد می کنیم که اگر به تایلند سفر کردید هتل آماری پوکت را برای اقامت خود برگزینید و از لحظات خود لذت ببرید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080