هتل آلانو پاتونگ پوکت

هتل آلانو پاتونگ پوکت

هتل آلانو پاتونگ پوکت یکی از بهترین هتل‌ ها در شهر پوکت است. این هتل با امکانات خوب و خدمات برجسته‌ ای که همه روزه به مهمانان خود ارائه می‌ دهد به عنوان یکی از هتل‌ های سه ستاره شهر پوکت شناخته شده است. ما در این مطلب شما را با خدمات و امکانات ارائه شده توسط این هتل آشنا می‌ کنیم.

هتل آلانو پاتونگ پوکت

هتل آلانو پاتونگ پوکت در منطقهٔ پاتونگ، یک هتل 3 ستاره می‌ باشد که در سال 2012 ساخته شده و در شهر پوکت قرار دارد. شهر پوکت خود بزرگترین جزیره تایلند است این جزیره در جنوب تایلند و در ساحل غربی دریای آندامان قرار دارد. در سال‌ های اخیر ثروت عمده در این جزیره از راه گردشگری حاصل شد. شهر پوکت یک مقصد گردشگری بسیار خوب است.

نزدیکی هتل آلانو پاتونگ پوکت به مکان‌ های توریستی و جاذبه‌ های گردشگری شهر سبب محبوبیت این هتل شده است. در نزدیکی هتل آلانو سالن آموزش بوکس تایلندی قرار دارد که محبوبیت زیادی در بین قشر ورزشکار پیدا کرده است. هتل آلانو پاتونگ یک انتخاب زیرکانه برای مسافرانی است که به شهر پوکت سفر می‌ کنند زیرا این هتل حدوداً پنج دقیقه از خیابان معروف بنگلا فاصله دارد و فاصلهٔ آن تا ساحل پاتونگ تقریباً ده دقیقه است بنابراین برای کسانی که به ساحل علاقه زیادی دارند و ترجیح می‌ دهند که اقامتشان در کنار دریا باشد این هتل به شدت توصیه می‌ شود. نزدیکی هتل آلانو پاتونگ پوکت به ساحل آندامان مزیت بزرگی محسوب میشود و باعث شده تا درمیان هتل های تایلند نمره ی خوبی دریافت کند.

هتل آلانو پاتونگ پوکت در مرکز منطقه تجاری شهر واقع شده است منطقه‌ ای که همهٔ روزهای سال شلوغ است و توسط فروشگاه‌ ها، مغازه‌ ها و رستوران‌ ها احاطه شده است بنابراین برای کسانی که می‌ خواهند به راحتی در فروشگاه‌ ها بچرخند و به مراکز تجاری شهر نزدیک باشند این هتل پیشنهاد خوبی است. این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد که همین موقعیت دسترسی به جونگ سیلون و بانگلارود را آسان کرده است. به طور کلی در شهر پوکت چهار مرکز خرید اصلی وجود دارد که یکی از آنها جونگ سیلون است که برندهای مختلفی از محصولات در آن یافت می‌ شود. هتل آلانو خدمات فوق العاده و امکانات زیادی را برای مسافران در نظر گرفته است. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته است.

نام هتل: آلانو پاتونگ ALLANO PATONG

درجه هتل: سه ستاره

تعداد اتاق: 42

امکانات: رستوران، آسانسور، کافی شاپ، محلی برای کشیدن سیگار، بار در استخر

امکانات ورزشی و تفریحی: سونا، بیلیارد، استخر روباز

خدمات اینترنتی:  اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه)، کافی نت، اینترنت بیسیم رایگان در اتاق‌ ها، اینترنت بیسیم رایگان در اتاق‌ ها (شارژ جداگانه)، اینترنت کابلی رایگان در اتاق‌ ها.

شهر: پوکت

کشور: تایلند

آدرس هتل: 182/4 Phangmuang sai kor Rd., Patong, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150

[caption id="attachment_1064" align="aligncenter" width="780"]هتل آلانو پاتونگ پوکت هتل آلانو پاتونگ پوکت[/caption]

هتل آلانو پاتونگ پوکت در کل 42 اتاق دارد که به این صورت تفکیک می‌ شوند:

-اتاق مخصوص عروس و داماد

-اتاق مخصوص مهمان

-اتاق دو تخته

-اتاق یک تخته

امکانات هتل آلانو پاتونگ پوکت

هتل آلانو پاتونگ پوکت طیف گسترده‌ ای از امکانات رفاهی و خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌ دهد تا اقامت در این هتل برای شما در کمال آسایش و راحتی باشد. ما در اینجا به برخی از امکانات این هتل اشاره می‌ کنیم تا بتوانید با معیارهای یک هتل خوب آشنا شوید. برخی از این معیارها مانند گشت درون شهری و برون شهری، فروشگاه، انتقال به فرودگاه، بوفه و صبحانه، اتاق مخصوص برای سیگار، سونا، جکوزی، استخر رو باز، ماساژ، میز تور، رستوران، بار و پارکینگ هستند. به طور کلی هتل آلانو پاتونگ پوکت بسیاری از معیارهای یک هتل استاندارد را دارد و افراد زیادی همه ساله این هتل را برای اقامت خود، انتخاب می‌ کنند.

[caption id="attachment_1065" align="aligncenter" width="780"]هتل آلانو پاتونگ پوکت هتل آلانو پاتونگ پوکت[/caption]

امکانات اتاق‌ های هتل آلانو پاتونگ پوکت

هتل آلانو پاتونگ پوکت در کل 42 اتاق منحصر به فرد دارد که در همهٔ این اتاق‌ ها معیارهای یک اتاق استاندارد رعایت شده است تا شما بتوانید اقامتی آرام در این مکان داشته باشید. تمام اتاق‌ ها در این هتل دارای بالکن هستند. در این هتل برای تمامی اتاق‌ ها تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است. همهٔ اتاق‌ ها دارای تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و حمام هستند. این هتل دارای امکانات بسیار پیشرفته برای سمینارها و اتاق‌ هایی مربوط به سمینار و جلسات خاص برای شما است. اینها فقط قسمت‌ هایی از امکانات اتاق‌ ها در هتل آلانو هستند. از دید گردشگران این هتل از بهترین هتل های تایلند محسوب میگردد.

[caption id="attachment_1066" align="aligncenter" width="780"]هتل آلانو پاتونگ پوکت هتل آلانو پاتونگ پوکت[/caption]

رستوران های هتل آلانو پاتونگ پوکت

در رستوران هتل آلانو پاتونگ پوکت انواع غذاها و طعم‌ های بین المللی را پیدا می‌ کنید. در این هتل کافی شاپ ها، بوفه‌ ها و سوپرمارکت‌ های زیادی وجود دارد که طیف وسیعی از خوراکی‌ ها در این مکان هستند. در رستوران‌ های این هتل آشپزهای ماهری فعالیت می‌ کنند که غذاهایی با کیفیت‌ های فوق العاده بالا را در همهٔ ساعات شبانه روز به شما ارائه می‌ دهند.

امکانات ورزشی هتل آلانو پاتونگ پوکت

برای کسانی که به تناسب اندام علاقه دارند و به دنبال راه‌ هایی برای فرار از خستگی هستند یا کسانی که بعد از یک روز سخت کاری نیاز به ماساژ و ریلکس کردن دارند، هتل آلانو پاتونگ پوکت بسیار توصیه می‌ شود. هتل آلانو امکانات تفریحی و ورزشی زیادی مانند ماساژ درمانی و ریلکسی، سونا، جکوزی، استخر روباز و وان آب داغ دارد که می‌ توانید خود را با این امکانات سرگرم کنید. شما در این هتل می توانید بعد از یک روز پرمشغله و کاری درخواست یک ماساژ عالی و خاص را داشته باشید و این هتل برای شما آن را فراهم کرده است.

[caption id="attachment_1073" align="aligncenter" width="780"]هتل آلانو پاتونگ پوکت هتل آلانو پاتونگ پوکت[/caption]

سایر خدمات هتل آلانو

هتل آلانو پاتونگ پوکت علاوه بر امکانات گفته شده در بالا امکانات دیگری نیز دارد مانند دسترسی به اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و اجاره موتور...

بنابراین اگر به دنبال مکانی امن و آرام برای اقامت خود در یک سفر تفریحی و یا کاری به این شهر هستید، این هتل پذیرای شما است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080