هتل لونار پاتونگ پوکت

هتل لونار پاتونگ پوکت

در این مقاله به معرفی کامل هتل لونار پاتونگ پوکت یکی از هتل های جزیره پوکت خواهیم پرداخت، پوکت در سال های اخیر به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است و بسیاری از کسانی که علاقه مند به دریا، طبیعت ساحلی، ورزش های ساحلی و... هستند پوکت را به عنوان مقصد توریستی محبوب خود انتحاب می کنند، در پوکت می توانید از دیدن طبیعت دست نخورده، خوردن غذاهای محلی، خرید از مراکز خرید مناسب و بازدید از معبدهای قدیمی لذت ببرید. اقامت در هتل لونار پاتونگ پوکت، لذت سفر شما را می تواند دو چندان کند، هتل لونار پاتونگ پوکت یکی از هتل هایی است که با محیط آرام و دلنشین خود می تواند سفر خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

هتل های پوکت

به دلیل این که پوکت یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است و هر ساله تعداد زیادی گردشگر و مسافر به این جزیره سفر می کنند هتل لونار پاتونگ پوکت از لحاظ امکانات اقامتی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند، هتل های پوکت بسیار متعدد است و هر کدام با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی هستند، اکثر هتل های پوکت دارای امکانات متنوعی هستند و نیاز شما را در محل اقامت برطرف خواهند کرد. در رزرو هتل های پوکت حتما از قبل در مورد هتل مورد نظر خود تحقیق کنید به همین دلیل ما در این نوشته جهت آشنایی بیشتر شما به معرفی هتل لونار پاتونگ پوکت خواهیم پرداخت.

هتل لونار پاتونگ پوکت

هتل لونار پاتونگ پوکت The Lunar Patong)) از هتل های چهار ستاره پوکت محسوب می شود، این هتل دارای 125 واحد اقامتی می باشد و از هتل هایی است که دارای امکانات بسیار خوبی است، فاصله هتل لونار پوکت از ساحل شش دقیقه است و شما در کوتاهترین زمان ممکن می توانید خود را به ساحل برسانید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید. هتل پاتونگ پوکت یک استخر با منظرهٔ بسیار زیبا دارد که به کوه اشراف دارد.

رستوران های هتل لونار پاتونگ پوکت غذاهای بسیار متنوع و لذیذی را آماده می کنند و در اختیار مهمانان قرار می دهند. یکی از مراکز خرید مهم پوکت به اسم Banana در فاصله اندکی از هتل لونار پاتونگ پوکت واقع شده است و شما با پیاده روی  هم می توانید به مرکز خرید بروید،هتل لونار درمیان هتل های تایلند بعلت نزدیکی به مراکز خرید و دریا از مزیت های بسیاری برخوردار است.

نظافت روزانه اتاق ها به صورت منظم انجام می گیرد. بازار مواد غذایی نیز در نزدیکی هتل واقع شده است و با پنج دقیقه رانندگی شما  می توانید به آنجا برسید.

[caption id="attachment_1011" align="aligncenter" width="780"]هتل لونار پاتونگ پوکت
 هتل لونار پاتونگ پوکت[/caption]

امکانات هتل لونار پاتونگ پوکت

همان طور که گفته شد هتل لونار پاتونگ پوکت، امکانات مناسبی دارد که نیاز شما را در طول اقامت در این هتل برطرف خواهد کرد. این هتل مجهز به پارکینگ اختصاصی رایگان، لاندری، کافی شاپ و رستوران، خدمات ویژه معلولین، محلی برای نگه داری کودکان، اتاق مخصوص برای سیگار کشیدن، سالن کنفرانس و... است.

در هتل لونار پاتونگ پوکت می توانید از سونا، جکوزی و استخر روباز استفاده کنید. همچنین این هتل مجهز به اتاق بازی است که برای کودکان شما می تواند لذت بخش باشد. در هتل لونار پاتونگ اگر قصد دارید خودتان در جزیره پوکت به گشت و گذار مشغول شوید، امکان اجاره خودرو نیز وجود دارد، در تمامی نقاط هتل لونار پاتونگ می توانید به اینترنت بی سیم دسترسی داشته باشید و از این لحاظ نگرانی نداشته باشید. با پرداخت هزینه ی اندکی می توانید از شاتل فرودگاه استفاده کنید همچنین در صورت لزوم از خدمات خشکشویی و اتوکشی هتل نیز می توانید بهره ببرید محیط هتل لونار پاتونگ پوکت بسیار فضای آرامی دارد و قطعا موجب رضایت شما خواهد شد.

[caption id="attachment_1012" align="aligncenter" width="780"]هتل لونار پاتونگ پوکت
 هتل لونار پاتونگ پوکت[/caption]

امکانات اتاق های هتل لونار پاتونگ پوکت

هتل لونار پاتونک پوکت دارای 125 واحد اقامتی است، اتاق های هتل لونار پاتونگ به صورت دو تخته، دو لوکس، سوئیت، اتاق خانوادگی و استاندارد می باشد. اتاق ها از امکانات مناسبی برخوردار هستند که نیاز شما را برطرف خواهند کرد از جمله مهم ترین امکانات اتاق های هتل لونار پاتونگ پوکت می توانیم به حمام، سرویس بهداشتی، تلفن، تلویزیون، سشوار، سیستم تهویه مناسب، نظافت 24 ساعته، یخچال، صندوق امانات و ... اشاره کنیم. اتاق ها همچنین به وای فای مجهز هستند. البته امکانات اتاق های هتل لونار پاتونگ پوکت متنوع و متفاوت است اتاق های لوکس و گران معمولا نسبت به اتاق های معمولی از امکانات بهتری برخوردار هستند که شما می توانید با توجه علاقه و میزان هزینه خود آن ها را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_1013" align="aligncenter" width="780"]هتل لونار پاتونگ پوکت
هتل لونار پاتونگ پوکت[/caption]

قوانین هتل لونار پاتونگ پوکت

همهٔ هتل ها معمولا قوانین خاص خود را دارند که مسافرین ملزم به رعایت آن ها هستند، هتل لونار پاتونگ پوکت نیز دارای قوانینی هست که مسافران متعهد می شوند که خود را ملزم به رعایت آن کنند. اگر شما هتل لونار پاتونگ پوکت را رزور کرده اید در روز تحویل ساعت 14 اتاق را به شما تحویل خواهند داد و زمانی که اتاق را تخلیه می کنید در واقع می خواهید تحویل دهید زمان تحویل اتاق ساعت 12 خواهد بود.

از مهم ترین قوانین هتل لونار پاتونگ پوکت این است که مهمانان اجازه وارد کردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل لونار پاتونگ ندارند و قوانین هتل های پوکت در این زمینه سفت و سخت اجرا می شود و جایی برای چانه زدن وجود ندارد. کشیدن سیگار در هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است که می توانند در زمان های دلخواه در آن اتاق حضور داشته باشند. این هتل از برترین هتل های تایلند بحساب میاید.

[caption id="attachment_1014" align="aligncenter" width="780"]هتل لونار پاتونگ پوکت
 هتل لونار پاتونگ پوکت[/caption]

اطلاعاتی درباره هتل لونار پاتونگ پوکت

در هتل لونار پاتونگ پوکت کارکنان به دو زبان انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند، فاصله هتل لونار پاتونگ از فرودگاه بین المللی پوکت در حدود 23 کیلومتر است.

آدرس هتل لونار پاتونگ پوکت:

31/1 Rat-Uthit 200 Pee Road, Patong Beach, Phuket Thailand, 83150 Patong Beach, Thailand

شماره تماس هتل لونار پاتونگ پوکت:

+6676380500

ایمیل هتل لونار پاتونگ پوکت:

info@thelunarpatong.com

سایت هتل لونار پاتونگ پوکت:

www.thelunarpatong.com

[caption id="attachment_1015" align="aligncenter" width="780"]هتل لونار پاتونگ پوکت
هتل لونار پاتونگ پوکت[/caption]

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080