هتل سیتروس هایت پوکت

هتل سیتروس هایت پوکت

مدت هاست که کشور تایلند مقصد بسیاری از مسافرین به خصوص ایرانیان است.در میان تور هایی که به مناطق مختلف این کشور وارد می شوند، تور پوکت تایلند جایگاه متفاوتی دارد.. هتل سیتروس هایت پوکت را می توان از بهترین هتل های تایلند برشمرد.شاید دغدغه ی اصلی مسافران انتخاب بهترین هتل از میان هتل های پوکت باشد در ادامه دلایل قانع کننده ای بر صحت این ادعا ارائه می دهیم.

تایلند، بهشت گم شده:

جزیره ی پوکت در جنوب غربی تایلند، منطقه ای رویایی و زیباست که به عقیده ی بسیاری از گردشگران بهترین مکان برای گذراندن یک تعطیلات عالی است. با انتخاب هتل سیتروس هایت پوکت اقامتی دلنشین را تجربه کنید. سواحل پوکت پوشیده از شن های داغ و زیبا است که به طول چندین مایل کناره ی دریا را پوشانده اند.آبی زلال و بی کران دریا ، در تلاقی با خورشید و آسمان پاک، به همراه تلالو نور در آب دریا منظره ای مملو از آرامش می سازد.

درتور تایلند می توانید تفریحات بی نظیری مثل  تور های جنگل های گرمسیری ، فیل سواری ، موج سواری و قایق رانی، بانجی جامپینگ، و ... را تجربه کنید.

[caption id="attachment_1004" align="aligncenter" width="780"]هتل سیتروس هایت پوکت
 هتل سیتروس هایت پوکت[/caption]

 

جاذبه های گردشگری پوکت:

جزیره ی پوکت جاذبه های فراوانی دارد که اشاره به بخشی از آن ها خالی از لطف نیست.بازار قدیمی پوکت که در مرکز ایالت واقع شده سرشار از رنگ و جذابیت است.با انتخاب هتل سیتروس هایت پوکت از میان هتل های تایلند ،فرصت لذت بردن از این مکان زیبا را به خود می دهید.

اگر اهل سیرک و نمایش هستید بازدید از فانتاسی شو را از دست ندهید.هنر نمایی فیل ها در مکانی زیبا و پر از رنگ و نور توجه هر مسافری را به خود جلب می کند.

یکی از جاذبه هایی که در تایلند بسیار پر طرفدار است دیدن غروب و طلوع آفتاب از ساحل دریاست.تلاقی نور نارنجی خورشید و آبی دریا صحنه ی رویایی را پدید می آورد که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.یکی از مکان های بسیار زیبا برای مشاهده ای این تصویر رمانتیک دماغه ی ساحل جنوبی پوکت است. درمیان هتل های تایلند هتل سیتروس گزینه مناسبی است.

 

[caption id="attachment_1003" align="aligncenter" width="780"]هتل سیتروس هایت پوکت
هتل سیتروس هایت پوکت[/caption]

 

هتل های پوکت تایلند:

همه ی هتل های تایلند در این چند مورد اشتراک دارند. هتل سیتروس هایت پوکت از لحاظ جغرافیایی بسیار مناسب است. موقیت جغرافیای عالی، امکانات متنوع، کیفیت بسیار خوب لوازم و خدمات، رعایت نظافت و بهداشت کامل، کارمندان و مهمان داران مجرب و خوش برخورد. اما در این میان هتل سیتروس هایت پوکت ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر هتل های پوکت متمایز کرده است.

موقعیت جغرافیایی هتل سیتروس هایت پوکت:

هتل سیتروس هایت پوکت 15 دقیقه تا ساحل پاتونگ و جاذبه های معروف آن فاصله دارد. این به این معناست که در هتل سیتروس هایت پوکت و در ساحل دیوانه کننده ی پاتونگ تفریحات بسیاری به صورت شبانه روزی در دسترس است.تفریحات آبی متنوع و پاراگلایدر تنها بخشی از جاذبه های این ساحل زیباست.

همچنین هتل سیتروس هایت پوکت تا فرودگاه بین المللی 45 دقیقه فاصله دارد.

[caption id="attachment_1002" align="aligncenter" width="780"]هتل سیتروس هایت پوکت
هتل سیتروس هایت پوکت[/caption]

 

امکانات رفاهی هتل سیتروس هایت پوکت:

همه ی هتل های پوکت دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند.اما آنچه هتل سیتروس هایت پوکت را از دیگر هتل ها متمایز کرده خدمات اضافی و فضای بسیار زیبا و راحت آن است.هتل سیتروس هایت پوکت دارای مرکز خرید شیک و زیبا و سرویس حمل و نقل رایگان به ساحل پاتونگ است.

همه ی اتاق ها و سالن های هتل سیتروس هایت پوکت مجهز به سیستم های الکترونیک و انواع وسایل رفاهی لوکس می باشد. بخشی از امکانات قابل توجه این هتل که میتواند سفری راحت و به دور از تنش را برای مهمانان خود تضمین کند در ادامه ذکر می شود.

دیزاین هتل سیتروس هایت پوکت:

در هتل سیتروس هایت پوکت به عنوان یک هتل 4 ستاره ،لابی ، راهرو ها، اتاق ها، رستوران ، بوفه ها و بار ها همه به شکلی طراحی شده اند تا با کمترین حجم بیشترین کاربرد را داشته باشند. به علاوه زیبایی و آرامش بخش بودن فضا در اصول دیزاین مناطق مختلف هتل گنجانده شده است.ابعاد اتاق ها کاملا مناسب با سطح نیاز کاربر و با امکانات بسیار عالی است. همه ی اتاق های هتل سیتروس هایت پوکت علاوه بر امکانات اولیه ی همه ی هتل های پوکت، دارای وسایل رفاهی پیشرفته، اینترنت پرسرعت ، سیستم تهویه ی مناسب، مینی بار، سرویس خوب شیک و راحت، پنجره های بزرگ با نور دهی کافی و امکانات بسیار دیگری است.

رستوران، بوفه و بار هتل سیتروس هایت پوکت:

رستوران هتل سیتروس هایت پوکت داری منوی متنوع شامل انواع غذا های محلی  و ایتالیایی، انواع فست فود و غذاهای شرق  آسیا است.باید بگوییم این رستوران برای انواع سلیقه ها انتخاب درستی است.

بار هتل با داشتن انواع نوشیدنی ها اوقات بسیار مفرحی را برای مهمانان خود رقم می زند.

کافی شاپ هتل سیتروس هایت پوکت در بام هتل واقع شده که دارای بالکن اختصاصی است. چشم انداز زیبای بام هتل وصف نشدنی است.همچنین طعم دسر ها و نوشیدنی ها که توسط ماهر ترین آشپزان تایلند تهیه می شوند باور نکردنی است.

[caption id="attachment_1001" align="aligncenter" width="780"]هتل سیتروس هایت پوکت
 هتل سیتروس هایت پوکت[/caption]

 

امکانات تفریحی هتل سیتروس هایت پوکت:

هتل سیتروس هایت پوکت دارای استخر رو باز و زیبایی است.فضای باز اطراف استخر مکان مناسبی را برای استراحت مهمانان فراهم آورده است. در حاشیه ی استخر امکاناتی از قبیل صندلی و میز در زیر آفتاب گیر و تخت های در زیر نور گرم آفتاب، مینی بار مجهز و بوفه ی عالی وجود دارد. همه ی این امکانات سبب شده این هتل به یکی از بهترین هتل های پوکت مبدل شود.

به علاوه در کنار استخر هتل سیتروس هایت پوکت ، دوش و وسایل بهداشتی برای نظافت به اندازه ی کافی وجود دارد.

تصور کنید در کنار یکی دوستان و افراد مورد علاقه ی خود در آب زلال استخریا ساحل مشغول نوشیدن هستید. و یا روی ماسه ها داغ دراز کشیده اید و نور آفتاب پوست بدنتان را نوازش می کند، قطعا لذت بخش خواهد بود.

همه ی مطالب بالا به علاوه ی 4 ستاره بودن هتل سیتروس هایت پوکت در تایلند دلایلی است که از انتخاب این هتل پشیمان نمی شوید.

[caption id="attachment_1000" align="aligncenter" width="780"]هتل سیتروس هایت پوکت
هتل سیتروس هایت پوکت[/caption]

    در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080