هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت

هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت

هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت یکی از هتل های پنج ستاره باکیفیت و تمیز این شهر است. امکانات فرهنگی تفریحی ورزشی، دسترسی آسان به مراکز مختلف، فضای سبز زیبا، ساختمان و معماری مدرن، کارکنان مهمان نواز و همچنین نزدیکی به ساحل دریا از جمله دلایل اصلی مسافران برای انتخاب این هتل در تور پوکت است. برای گذراندن تعطیلات به یادماندنی و تجربه تفریحات شیرین این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم.

سفر به پوکت تایلند

سفر به تایلند یکی از سفرهای هیجان انگیز و پرطرفدار در میان تورهای خارجی می باشد. انتخاب هتل سوئیسول ریزورت پوکت برای اقامتی دلنشین بسیار مناسب میباشد. گردشگران تور تایلند از شهرها و مناطق مختلف این کشور بازدید می‌ کنند. پوکت یکی از شهرهای زیبا و با اهمیت در زمینه گردشگری تایلند است. این شهر دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی است که دوستداران طبیعت را برای گذراندن تعطیلاتی شاد و خاطره انگیز به سوی خود فرا می‌ خواند.  هتل های تایلند و اقامتگاه های مختلف این شهر به خدمت رسانی به گردشگران و مسافران می ‌پردازند که این هتل ها دارای امکانات و خدمات مختلفی می باشند.

هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت در میان سایر هتل ها از اهمیت خاصی برخوردار است و با ارائه خدمات با کیفیت و امکانات فراوان به پذیرایی از مهمانان عزیز می‌ پردازد. همه ما از اهمیت هتل و جایگاه اقامت در جریان مسافرت  آگاه هستیم. به همین دلیل هنگام مسافرت باید بهترین هتل ها را با توجه به بودجه سفر برای اقامت برگزینیم ،تا بتوانیم ضمن بازدید از مراکز مختلف و یا خرید در شهر مورد نظر استراحت مناسب و کافی داشته باشیم.

[caption id="attachment_1023" align="aligncenter" width="780"]هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت
هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت[/caption]

هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت

در کشور تایلند، در شهر پوکت واقع در جزیره پاتونگ و کنار ساحل زیبای کامالا، هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت قرار دارد. یکی از امتیازاتی که هتل سوئیسوتل ریزورت در مقایسه با هتل های دیگر دارد، قرار داشتن آن در جزیره پاتونگ است که به مروارید آندامان شناخته می شود. هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت یکی از هتل های پنج ستاره باکیفیت این شهر است. هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت دارای کارکنان آشنا به زبان های مختلف می باشد که درخواست های شما را طی اقامت ، آسان می کند.  امکانات و خدمات مختلف هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت به گونه ایست که مهمانان و مسافران همواره خوشنود هستند و مدیریت و کارکنان هتل تلاش در جلب رضایت آنان دارند.

ساحل اختصاصی هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت امکان پیاده ‌روی و لذت بردن از ساحل زیبای دریا را در تمامی ساعات حضور در هتل فراهم می نماید. استفاده از خدمات تفریحی ، ورزشی همچنین سرو غذاهای با کیفیت و کافی شاپ دنج و آرام این هتل اقامت خوشی را برای شما به همراه خواهد داشت.

[caption id="attachment_1024" align="aligncenter" width="780"]هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت
هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت[/caption]

دسترسی هتل سوئیسوتل ریزورت به مراکز مهم

یکی از دلایل انتخاب هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت، توسط مسافران دسترسی آسان و مناسب آن به مکان های مختلف است. هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت در نزدیکی فرودگاه بین المللی واقع شده است. فاصله هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت تا فرودگاه 24.6 کیلومتر می باشد که این مسافت با اتومبیل حدود 30 دقیقه به طول می انجامد.

 هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت در نزدیکی جاذبه های گردشگری محبوب شهر پوکت مانند آموزشگاه بوکس تایلندی، مرکز غواصی پوکت و جاده بنگلارود قرار گرفته است. از دیگر جاذبه های گردشگری زیبایی که در نزدیکی این هتل توریستی قرار دارد ،می توان به معبد چالونگ و پارک فانتاسی اشاره کرد که در حدود 7 کیلومتر از آن فاصله دارد. مرکز خرید جانگسیلون که یکی از مراکز خرید بااهمیت پوکت است ، در 8 کیلومتری هتل واقع شده است. فراموش نکنید فاصله این هتل با ساحل پاتونگ حدود چهار دقیقه است.

[caption id="attachment_1025" align="aligncenter" width="780"]هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت
 هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت[/caption]

ساختمان هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت

هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت به عنوان یکی از هتل های پنج ستاره پوکت دارای 383 اتاق است که با رنگ های گرم و جذاب رنگ آمیزی شده است. کف پوش های اتاق ها چوبی بوده که  پولیش شده نیز هستند که با قرارگیری در دکوراسیون باشکوه و مبلمان مدرن ظاهر زیبا و چشم نوازی به هتل بخشیده است. هر اتاق دارای یک بالکن اختصاصی، یخچال و تلویزیون می باشد که اوقات استراحت مهمانان به خوشی سپری گردد. این هتل دارای ۱۸۰ سوئیت تک ‌خواب و دو نفره و سوئیت‌ های دو خوابه دو نفره، سه ‌نفره و چهار نفره است. فضای سبز، باغچه ها و آبنماهای زیبا با طرح های مختلف در جای جای هتل خودنمایی می کنند و میهمانان برای گذراندن زمان های حضور در هتل از این چشم اندازهای زیبا لذت می برند.

[caption id="attachment_1026" align="aligncenter" width="780"]هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت
هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت[/caption]

امکانات هتل سوئیسوتل ریزورت

هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت از امکانات رفاهی از قبیل اینترنت، یخچال و فریزر، ساحل اختصاصی، وان حمام، مینی بار، تلویزیون، غذاهای بین المللی در کافه و چشمه آب معدنی برخوردار است . امکانات تفریحی هتل سوئیسوتل ریزورت پاتونگ شامل آبگرم، استخر در فضای باز، باشگاه تناسب اندام، بیلیارد، سالن ورزشی، جکوزی، اجاره خودرو و پذیرش شبانه روزی و اتاق بازی، دستگاه خود پرداز، آرایشگاه و اینترنت رایگان و ... می باشد.

فروشگاه مستقر در هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت برای خرید مایحتاج مسافران انواع کالاهای مورد نظر مسافران را تأمین می کند. فضای سبز و آبنماهای زیبای هتل چشم اندازی کم نظیر برای مهمانان فراهم می نماید. مسافران می توانند اشیاء قیمتی و پول خود را در قسمت صندوق امانات هتل نگهداری کنند و با خیال راحت از هتل خارج شوند. از دیگر امکانات هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت اتاق ماساژ است که می توانید با سرگرم کردن فرزندانتان در قسمت بازی های رایانه ای و یا قسمت های تفریحی، به اتاق ماساژ رفته و از آن لذت ببرید. از نگاه گردشگران هتل سوئیسوتل از برترین هتل های تایلند بشمار میرود.

بر اساس شرایط و قوانین هتل سوئیسوتل ریزورت، ساعت پذیرش مهمان از ۳ بعدازظهر و ساعت تخلیه ۱۲ ظهر می باشد. همچنین ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

[caption id="attachment_1027" align="aligncenter" width="780"]هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت
 هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت[/caption]

اقامت در امکانات هتل سوئیسوتل ریزورت

در این مقاله به معرفی هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت پرداختیم. مسافران تور تایلند می‌ توانند پس از بررسی وضعیت اتاق های هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت، آن را برای اقامت خود انتخاب نمایند. اگر به صورت شخصی سفر می کنید نیز می ‌توانید مستقیماً اتاقی در هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت  را رزرو نموده و برای اقامت در سفر از آن استفاده نمایید. همانگونه که گفته شد این هتل در نزدیکی فرودگاه قرار دارد و به ارائه خدمات جا به ‌جایی و ترانسفر فرودگاهی مسافران می پردازد. امکانات و خدمات هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت نیز بسیار شایسته و مناسب می باشد و شما می توانید برای گذراندن تفریحات خانوادگی در این هتل اقامت کنید. شرایط و امکانات در این هتل به گونه‌ ای است که حتی در روزهایی که خسته از گشت و گذار هستید و تمایل به وقت گذرانی در خارج از فضای هتل ندارید ، می توانید برای ساعات متمادی به سرگرمی ‌های مختلف پرداخته و تفریحات بسیاری لذت ببرید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080