هتل رویال پارادایس پوکت

هتل رویال پارادایس پوکت

اگر قصد سفر به یک کشور خارجی خوش آب و هوا را دارید، تایلند یکی از بهترین انتخاب های شماست که زیباترین هتل در شهر پوکت هتل رویال پارادایس پوکت است که یکی از معروفترین مجموعه هتل های تایلند میباشد. بی شک هتل رویال پارادایس پوکت یکی از زیباترین و در عین حال مدرن ترین هتل های جهان است که همه ساله مسافران زیادی فقط برای اقامت در این هتل به تایلند سفر می کنند.

هتل رویال پارادایس پوکت، مجموعه بسیار بزرگی از دسته هتل تایلند است که هر بخش از آن، زیبایی و امکانات فراوانی دارد. در این مقاله اطلاعات جامعی درباره ی امکانات و ویژگی های هتل رویال پارادایس پوکت ارائه خواهیم کرد.

[caption id="attachment_895" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پارادایس پوکت
هتل رویال پارادایس پوکت[/caption]

موقعیت مکانی رویال پارادایس پوکت

هتل رویال پارادایس پوکت که معمولا با آبگرم زیبا و تماشایی اش شناخته می شود، یکی از نزدیکترین مراکز رفاهی به ساحل پاتونگ است، به طوری که تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توان به این ساحل زیبا رسید. رویال پارادایس پوکت که در جزیره ی پوکت قرار دارد، یکی از مرفه ترین مراکز اقامتی این جزیره نامیده می شود که حتی به مکانی برای عکاسی حرفه ای بدل شده است.

پوکت که به عنوان ساحل شن های طلایی و نقره از آن یاد می شود، با حضور این هتل به مرکزی توریستی و محبوب بدل شده است که بسیاری از جهانگردان را به سوی خود می کشاند. همچنین فاصله پنج دقیقه ای هتل رویال پارادایس پوکت با مرکز خرید معروف Jungceylon بر این محبوبیت افزوده است.

آدرس هتل رویال پارادایس پوکت : Rat-U-Thit 200 Pee Road Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

فاصله هتل رویال پارادایس پوکت تا فرودگاه: 1 ساعت با اتومبیل

فاصله هتل تا مراکز خرید معروف: حدود 10 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل تا ساحل پاتونگ: حدود 5 دقیقه پیاده روی

[caption id="attachment_896" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پارادایس پوکت
هتل رویال پارادایس پوکت[/caption]

امکانات رفاهی هتل رویال پارادایس پوکت

یکی دیگر از مشخصه های اصلی هتل رویال پارادایس پوکت، ارائه امکانات رفاهی شگفت انگیز به مسافرانش است که زبانزد تمام جهانگردان تاریخ بوده است. هتل رویال پارادایس پوکت با انواع خدمات رفاهی خود، توانسته جزء 10 هتل برتر تایلند از نظر ارائه خدمات رفاهی قرار گیرد. برجسته ترین خدمات هتل رویال پارادایس پوکت عبارتند از:

  • منوی باز رستوران
  • کافی شاپ مجهز
  • وای فای پرسرعت رایگان
  • استخر روباز زیبا
  • ارائه انواع غذاهای بین المللی و غذاهای بومی کشورهای مختلف
  • سالن های ماساژ معروف تایلندی
  • سونا درمانی تایلندی
  • پارکینگ اختصاصی رایگان
[caption id="attachment_897" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پارادایس پوکت
هتل رویال پارادایس پوکت[/caption]

موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از امکانات فوق العاده هتل رویال پارادایس پوکت است که برای تمامی مسافران (مشتری یا توریست) ارائه می شود. در واقع این امکانات برای تمامی افرادی که وارد جزیره پوکت و محدوده این هتل می شوند، قابل دسترسی است.

امکانات اتاق های هتل

هتل رویال پارادایس پوکت با 350 اتاق مجهز و زیبا، درجه 4 ستاره را برای خود کسب کرده است که از هر لحاظ، یکی از بهترین درجات هتل ها به شمار می رود. امکاناتی که این هتل در اختیار مشتریان خود قرار می دهد نیز عبارتند از:

  • رستوران مجهز با انواع غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی و...
  • کافی شاپ با منوی باز و دلپذیرترین نوشیدنی های تایلندی
  • وای فای رایگان در لابی و اتاق های رویال پارادیس پوکت
  • استخر روباز مجهز و زیبا به همراه سونا و ماساژ تایلندی
  • 4 پارکینگ اختصاصی برای مشتریان به صورت رایگان
  • اتاق های مجلل و مبله با آخرین الگوی معماری روز جهان
  • به کارگیری عناصر طبیعی در طراحی داخلی اتاق های هتل
  • استراحتگاه های آرامش بخش به همراه صدای زیبای پرندگان

رستوران های رویال پارادایس

رستوران های هتل رویال پارادایس پوکت بسیار مجهز و معروف هستند. در کافه معروف کوکونات می توانید انواع غذاهای بین المللی از کشورهای معروف در دنیای آشپزی ، را میل کنید. در رستوران رویال کیچن این هتل ، نیز غذاهای بومی کشورهای مختلف به بهترین نحو سرو خواهند شد.

[caption id="attachment_898" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پارادایس پوکت
هتل رویال پارادایس پوکت[/caption]

با ورود به اتاق های مجلل هتل رویال پارادایس پوکت مدرنیته را همراه با طبیعت حس خواهید کرد. عناصر طبیعی به کار رفته در دکوراسیون داخلی اتاق های رویال پارادایس پوکت به همراه معماری مدرن آن، دریچه ای آرامبخش را به روی شما باز خواهد کرد. در بعضی از اتاق های این هتل، عناصر آرامبخش به گونه ای استفاده شده است که هیچ وقت دچار استرس و تنش نخواهید شد.

امکانات ورزشی رویال پارادایس

امکانات ورزشی هتل رویال پارادایس پوکت نیز از زبانزدهای جهان است. هتل رویال پارادایس پوکت با دارا بودن سالن بدنسازی مجهز و استخر روباز، می تواند تجربه لذت بخشی را برای مسافران ایجاد کند. همچنین جکوزی مجهز این هتل، می تواند هم برای آرامش و هم برای درمان انواع دردها کارایی بسیار داشته باشد.

آبگرم رویال پارادایس

یکی دیگر از مهمترین امکانات هتل رویال پارادایس پوکت، آبگرم درمانی آن است که بسیاری از مسافران این هتل، به خاطر این موضوع به پاتونگ سفر کرده اند. در واقع آبگرم رویال پارادایس یکی از معروفترین آبگرم های تایلند است که تقریبا همه ساکنان کشور تایلند از آن استفاده کرده اند.

[caption id="attachment_900" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پارادایس پوکت
هتل رویال پارادایس پوکت[/caption]

امکانات موجود در اتاق های هتل رویال پارادایس پوکت نیز از همه لحاظ دارای کیفیت بالایی است. تلوزیون ال سی دی، سشوار، تلفن، حمام مجهز، مینی بار، روم سرویس شبانه روزی، یخچال، بالکن دلپذیر، سیستم تهویه مطبوع و گاو صندوق از بارزترین امکانات اتاق های این هتل به شمار می روند.

سفر به تایلند یکی از زیباترین تجربه های تمام جهانگردان است که با هتل رویال پارادایس پوکت کامل می شود. منظره های پانورامای سواحل پاتونگ به همراه زیبایی هایی که این هتل به منطقه افزوده است باعث شده تا مخاطبان زیادی از گوشه و کنار جهان به سمت این هتل فوق العاده سرازیر شوند. تجربه ناهار خوری در یکی از 4 رستوران این هتل شما را به یک آرامش خاصی خواهد رساند. این هتل از جذاب ترین هتل های تایلند برای گردشگران بشمار میاید.

[caption id="attachment_905" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پارادایس پوکت
هتل رویال پارادایس پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_906" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پارادایس پوکت
هتل رویال پارادایس پوکت[/caption]

اگر قصد سفر به تایلند را دارید، حتما به هتل رویال پارادایس تایلند سری بزنید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید.02188851080