هتل دیوانا پلازا پوکت

هتل دیوانا پلازا پوکت

در یک سفر با هر هدفی، برای اقامت در یک هتل خوب باید برنامه ریزی کرد. در سفر به پوکت، هتل دیوانا پلازا پوکت هتل پیشنهادی ما برای رفاه حال شما عزیزان است. انسان همواره در حال سفر کردن به جاهای دور و ناشناخته بوده است و با این کار روح و روان خود را از امور روزمره فارغ نموده و آن را جلا داده است. سیر و سیاهت در دل طبیعت، دریاها، جنگل ها، آرامش را به انسان منتقل می کند و او را برای ادامه زندگی مصمم می گرداند. دیدن آثار به جا مانده از گذشته نظیر شهرها و روستاها، معابد و کلیساها، آسیاب های بادی، کشتی های چوبی و قدیمی که همگی ساخته دست بشر هستند، اندیشه او را به خلاقیت و ابتکار جدید وا داشته است. اقامت در هتل دیوانا پلازا پوکت تمام این موقعیت ها را فراهم می گردد و میتوان این هتل را از برترین هتل های تایلند برشمارد.

[caption id="attachment_927" align="aligncenter" width="780"]هتل دیوانا پلازا پوکت
هتل دیوانا پلازا پوکت[/caption]

جزیرهٔ توریستی پوکت را بهتر بشناسیم

کشور تایلند همواره در سال های اخیر  مقصد مسافران بسیاری از انواع کشور ها  و همچنین  ایرانی های بسیاری بوده است. از بین دیدنی ها و جاذبه های گردشگری تایلند، پوکت جایگاه متفاوتی دارد. اقامت در هتل دیوانا پلازا پوکت را به شما پیشنهاد میکنیم. یکی از بهترین و جذاب ترین جزیره های دنیا برای مسافرت جزیرهٔ زیبای افسانه ای پوکت در کشور تایلند است. شن های سفید که چندین کیلومتر در کنار دریا گسترده شده اند. درختان نخل و نارگیل ، آب های درخشان و زلال و گرم که پر از جاذبه های زیر آبی است و بهشتی مناسب غواصی و شهری سرزنده همه و همه در جزیرهٔ پوکت دست به دست هم داده اند تا مکانی هیجان انگیز و ایده آل برای مسافران تجاری و تفریحی ایجاد کنند.

در پوکت علاوه بر بازدید از دیدنی های بزرگ ‌ترین جزیرهٔ تایلند می توان با قایق های تندرو به بسیاری از جزایر کوچک اطراف نیز سفر کرد. این جزیره دارای بیش از 30 ساحل جذاب و دیدنی است. کسانی که به دنبال جایی به جز ساحل هستند، می توانند تورهای جنگل های سرسبز گرمسیری، جنگل های گسترده نارگیل، شالیزارها و سواری بر روی فیل را تجربه کنند.

[caption id="attachment_929" align="aligncenter" width="780"]هتل دیوانا پلازا پوکت
هتل دیوانا پلازا پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_944" align="aligncenter" width="780"]هتل دیوانا پلازا پوکت
هتل دیوانا پلازا پوکت[/caption]

آب وهوای پوکت چگونه است؟

آب و هوای پوکت در تمام سال گرم و مرطوب است. هتل دیوانا پلازا پوکت بخاطر موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد ازنظر گردشگران دارای مزیت و برتری است. ماهای بهمن تا اردیبهشت معمولاً هوا گرم تر است و بارش باران نیز کم می شود تقریباً همهٔ روزها آفتابی است، باید بدانید تمام فصل های سال برای سفر به پوکت مناسب است چون دمای هوا در طول سال تقریباً یکنواخت است و تنها چند درجه در ماهای خنک جا به جا می شود. هتل دیوانا پلازا پوکت از برترین هتل های تایلند بحساب میاید.

[caption id="attachment_945" align="aligncenter" width="780"]هتل دیوانا پلازا پوکت
هتل دیوانا پلازا پوکت[/caption]

جاذبه های گردشگری پوکت

برای اقامت در پوکت یکی از هتل های مناسب هتل دیوانا پلازا پوکت است. در پوکت بیش از هر چیزی باید از طبیعت زیبای جزیره لذت برد. بازارها و مراکز بزرگ خریدی در پوکت هستند که تمامی نیازهای شما را بر طرف می کنند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080