هتل حیات پالاس پوکت

هتل حیات پالاس پوکت

هتل حیات پالاس پوکت در کشور تایلند هتلی 4 ستاره می باشد که در ساحل پاتونگ در شهر پوکت واقع شده است . هتل حیات پالاس پوکت از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار است به طوری که فاصله این هتل از جاده بنگلارود 1.5 کیلومتر، تا مرکز خرید جانگسیلون 1.8 کیلومتر، و تا فرودگاه بین المللی پوکت 22 کیلومتر مسافت دارد . در اتاق های این هتل تمام وسایلی که برای رفاه مسافرین نیاز است فراهم شده و وای فای رایگان در تمام محدوده هتل در دسترس است. از امکانات این هتل 4 ستاره نیز می توان به مواردی مانند رستوران، پارکینگ ، تاکسی سرویس، تلویرزیون کابلی، فروشگاه ، صندوق امانات، فضای سبز، ورود حیوانات، نگهداری بچه، مینی بار و... را نام برد. کارکنان این هتل به دو زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند.

[caption id="attachment_971" align="aligncenter" width="780"]هتل حیات پالاس پوکت
هتل حیات پالاس پوکت[/caption]

مناظر هتل حیات پالاس پوکت

هتل حیات پالاس پوکت در ساحل پاتونگ شهر پوکت واقع شده است و ویو پنجره های آن به سمت ساحل زیبایی های آن را به نمایش می گذارد. این هتل با داشتن تراس هایی رو به ساحل و داشتن پنجره هایی بزرگ و اتاق هایی نور گیر برای افرادی که خواهان آرامش و زیبایی هستند مکان بسیار مناسبی می باشد. این هتل همچنین دارای استخری در فضای باز می باشد که برای استفاده میهمانان هتل در نظر گرفته شده و فضای آن به زیبایی طراحی شده است. این استخر روباز در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد. این هتل یکی از برترین هتل های تایلند بحساب میاید. محوطه فضای سبز هتل حیات پالاس پوکت توسط گیاهان و درختان زیادی آراسته شده و فضایی برای آفتاب گرفتن در آن طراحی شده است .

فضای داخلی هتل حیات پالاس پوکت

هتل حیات پالاس پوکت زیبا دارای 500 اتاق می باشد که دارای طراحی داخلی بی نظیری می باشند و توسط طراحان توانمندی طراحی شده اند. اتاق های این هتل نورگیر بوده و به سمت ساحل پاتونگ قرار دارند. تمامی اتاق های هتل حیات پالاس پوکت مجهز به تلویزیون ال سی دی هستند و طراحی داخلی خاصی دارند. تعدادی از اتاق های هتل دارای اتاق نشیمن نیز می باشند. همچنین تمامی اتاق ها دارای مبلمانی زیبا و راحت هستند. این اتاق ها تمامی امکانات بهداشتی را دارا بوده و سیستم تهویه مطبوع در تمامی آن ها برقرار است .

[caption id="attachment_972" align="aligncenter" width="780"]هتل حیات پالاس پوکت
هتل حیات پالاس پوکت[/caption]

خدمات هتل حیات پالاس پوکت

هتل حیات پالاس پوکت در بخش خدمات نیز فعالیت های قابل توجهی داشته و برای میهمانان خود شرایط مناسبی را برای راحت بودن ایجاد می کند. از جمله خدماتی که توسط هتل حیات پالاس پوکت ارائه می شود می توان به روم سرویس، میز پاسخگویی 24 ساعته، سالن کنفرانس برای کنفرانس های شرکتی ، خدمات اتوکشی، خدماتی مانند نگهداری از کودکان میهمانان هتل، تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان ها، اجاره ماشین، خشکشویی، صندوق امانات و همچنین واکس و پولیش کفش اشاره کرد . همچنین در این هتل شاتل فرودگاه به صورت رایگان ارائه می شود .

امکانات و خدمات ورزشی بسیاری نیز در هتل حیات پالاس پوکت ارائه می شود. کسانی که در این هتل اقامت دارند می توانند از سالن بدنسازی این هتل استفاده کنند. در این هتل خدمات ماساژ و اسپا نیز به کسانی که علاقه داشته باشند ارائه می شود. همچنین افراد می توانند در این هتل دوچرخه اجاره کنند. از دیگر خدمات این هتل نیز استخر روباز می باشد که افراد می توانند در تمام طول سال از آن استفاده کنند .

[caption id="attachment_973" align="aligncenter" width="780"]هتل حیات پالاس پوکت
هتل حیات پالاس پوکت[/caption]

امکانات عمومی هتل حیات پالاس پوکت

هتل حیات پالاس پوکت تایلند یکی از هتل هایی است که دارای امکانات فراوانی برای میهمانان خود می باشد و در میان هتل های تایلند انتخاب مناسبی بشمار میاید. مشتری مداری را به عنوان یکی از اصول اولیه خود قرار داده است . علاوه بر امکاناتی که برای هر اتاق مهمان به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است و همچنین امکانات فضای باز و امکانات ورزشی و خدماتی این هتل، امکاناتی عمومی نیز برای راحتی بیشتر افرادی که در این هتل اقامت دارند در نظر گرفته شده است. در تمامی نقاط این هتل اینترنت به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد.

هتل حیات پالاس پوکت دارای امکانات مخصوص برای افراد معلول نیز می باشد و برای آن ها سرویس ویژه در نظر گرفته است. کشیدن سیگار در این هتل ممنوع می باشد اما مکانی خاص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است که سیگار کشیدن در آن مجاز می باشد. این هتل همچنین دارای گاوصندوق نیز هست که افراد می توانند از آن استفاده کنند. تمامی طبقات این هتل دارای آسانسور می باشد و هوای درون ساختمان توسط سیستم تهویه مرکزی همواره مطبوع نگه داشته می شود.

هتل حیات پالاس پوکت همچنین سرویس هایی را برای بازدید از مناطق گردشگری شهر مانند مرکز خرید جانگسیلون و جاده بنگلارود برای میهمانان خود در نظر گرفته است که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند.

[caption id="attachment_974" align="aligncenter" width="780"]هتل حیات پالاس پوکت
 هتل حیات پالاس پوکت[/caption]

تنوع اتاق ها در هتل حیات پالاس پوکت

افرادی که در هتل حیات پالاس پوکت ساکن می شوند بسته به هدف خود از این مسافرت و اقامت و همچنین بسته به سلیقه خود می توانند اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنند. اتاق های هتل حیات پالاس پوکت دارای دکوراسیون و اندازه های گوناگون هستند. اتاق های خانوادگی این هتل برای کسانی که به مسافرت های تفریحی خانوادگی آمده اند بسیار مناسب می باشد . انواع دیگر اتاق های هتل حیات پالاس پوکت ؛ اتاق 2 تخت، اتاق های استاندارد ، سوئیت های مجزا که امکانات کاملی دارند و اتاق های رو به ساحل می باشند. بعضی از اتاق های این هتل دارای سالن نشیمن نیز می باشند که توسط مبلمانی راحت و زیبا پوشیده شده اند. اتاق ها همچنین دارای قسمت مینی بار نیز هستند.

علاوه بر قسمت کافه و رستوران هتل حیات پالاس پوکت، اتاق ها دارای چای ساز و قهوه ساز نیز می باشند . اتاق ها دارای خدمات 24 ساعته هستند و در  این صورت در هر ساعتی از شبانه روز افراد می توانند از خدمات اتاق استفاده کنند. هر اتاق نیز دارای حمام اختصاصی با سشوار و دوش می باشد و علاوه بر خدمات اتوکشی هتل، اتاق ها نیز دارای اتو و میز اتو می باشند. این هتل از نظر گردشگران درمیان هتل های تایلند مورد تایید بوده است.

[caption id="attachment_975" align="aligncenter" width="780"]هتل حیات پالاس پوکت
هتل حیات پالاس پوکت[/caption]

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080