هتل اسلیپ ویت می پوکت

هتل اسلیپ ویت می پوکت

یکی ازشروطی که بسیار مورد اهمیت است و برای داشتن یک سفر خاطره انگیز و زیبا باید آن را رعایت کنید، انتخاب یک هتل مناسب و با کیفیت می باشد. اگر مقصد سفر شما تایلند باشد می توانید هتل اسلیپ ویت می پوکت را در لیست بهترین هتل های تایلند قرار دهید و این هتل را برای اقامت در تایلند انتخاب کنید.

اما قبل از آن باید با شهر پوکت آشنا شوید و بدانید محلی که قرار است به آن سفر کنید و تعطیلات رویایی خود را در آن بگذرانید چه ویژگی هایی دارد.

[caption id="attachment_912" align="aligncenter" width="780"]هتل اسلیپ ویت می پوکت
 هتل اسلیپ ویت می پوکت[/caption]

پوکت، شهری شلوغ

این شهر زیبا در استان پوکت که در جنوب تایلند واقع شده است، قرار دارد و مرکز این استان نیز به شمار می رود. هتل های بینظیری همچون هتل اسلیپ ویت می پوکت در ای شهر واقع شده است. این شهر به چند دلیل شلوغ است ، اولین دلیل آن وجود جاذبه های بی نظیر گردشگری و مناظر طبیعی فوق العاده آن می باشد. دومین دلیل آن به خاطر سواحل فوق العاده زیبا و تمیز آن می باشد و می توان برای دلیل سوم مراکز خرید آن را در نظر گرفت که لذت یک خرید آسان را از برندهای مختلف دنیا برای شما فراهم می کنند.

به خاطر همین دلایل است که تعداد گردشگران در این شهر بسیار زیاد است و در هر سال نیز تعداد آن ها بیشتر و بیشتر می شود.

حال باید بررسی کنیم وقتی به این شهر زیبا رسیدیم چه هتلی باید انتخاب کنیم و کدام هتل های پوکت مناسب اقامت می باشند.

برای همین منظور ما یکی از هتل های معروف و خوب پوکت یعنی هتل اسلیپ ویت می پوکت را بررسی می کنیم. ابتدا امکانات رفاهی و سپس تفریحی آن را مورد بررسی قرار می دهیم سپس به سراغ رستوران ها و سایر امکانات هتل اسلیپ ویت می پوکت می رویم.

هتل اسلیپ ویت می پوکت

هتل اسلیپ ویت می پوکت در منطقه ی پاتونگ پوکت واقع شده است واز مرکز شهر هفت کیلومتر فاصله دارد. در این هتل زیبا بسیار تلاش شده است که تمام امکانات رفاهی و تفریحی که باید داشته باشید تا از سفر خود لذت ببرید، برایتان فراهم باشد.می توانید با انتخاب این هتل،  زیبایی و کیفیت را با هم تجربه کنید و از اقامت خود در یک هتل چهار ستاره زیبا و شیک لذت ببرید.

[caption id="attachment_914" align="aligncenter" width="780"]هتل اسلیپ ویت می پوکت
هتل اسلیپ ویت می پوکت[/caption]

امکانات رفاهی هتل اسلیپ ویت می پوکت

هتل اسلیپ ویت می پوکت با پرسنل مجرب خود به صورت بیست و چهار ساعته آماده پذیرش و خدمت رسانی و همچنین رفع مشکلات احتمالی شما در این هتل هستند. همه ی پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند و مسئولیت پذیری را اصلی اساسی برای خود قلمداد می کنند.

می توانید از خدمات اجاره ی خودرو هتل اسلیپ ویت می پوکت استفاده کنید و به گردش در شهر پوکت مشغول شوید. از سایر امکانات هتل نیز می توان به صندوق امانات برای وسایل ارزشمند شما، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، مینی بار و آسانسور اشاره نمود. افراد معلول و ناتوان نیز در این هتل می توانند از امکاناتی که مخصوص آن ها وجود دارد ، استفاده نمایند. اینترنت رایگان را نیز فراموش نکنید در لابی و تمام اتاق های هتل اسلیپ ویت می پوکت می توانید از اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان بهره مند شوید.

[caption id="attachment_915" align="aligncenter" width="780"]هتل اسلیپ ویت می پوکت
 هتل اسلیپ ویت می پوکت[/caption]

امکانات اتاق های هتل اسلیپ ویت می پوکت

امکاناتی که انتظار دارید در یک هتل برای شما وجود داشته باشد تماما در هتل اسلیپ ویت می پوکت وجود دارد. می توانید یک مبلمان شیک، یک تخت خواب نرم و زیبا و در عین حال تمیز را داشته باشید. که البته با طراحی زیبایی نیز اتاق ها چیده شده اند. بالکن اتاق ها نیز نمایی خاص را از دریا در اختیار شما قرار می دهند. هتل اسلیپ ویت می پوکت دقیقا همان چیزی است که برای یک ماه عسل رویایی انتظار دارید. پس می توانید برای یک سفر رویایی آماده شوید و به هتل اسلیپ ویت می پوکت بروید.

هتل اسلیپ ویت می پوکت یک هتل بزرگ می باشد و در مجموع دارای 258 اتاق است که همگی با طراحی زیبا و همچنین عایق صدا ساخته شده اند تا سروصدای سایرین باعث آزار شما نشود.

[caption id="attachment_918" align="aligncenter" width="780"]هتل اسلیپ ویت می پوکت
 هتل اسلیپ ویت می پوکت[/caption]

امکانات تفریحی هتل اسلیپ ویت می پوکت

استخر هتل اسلیپ ویت می پوکت زیبا را حتما امتحان کنید زیرا محیطی زیبا و تمیز می باشد همچنین می توانید به آفتاب گرفتن کنار استخر نیز مشغول شوید. اگر هم علاقه به یک ماساژ خوب دارید سری به اتاق ماساژ هتل بزنید تا از یک ماساژ حرفه ای بهره مند شوید و خستگی سفر را از تن به در کنید. اگر به تناسب اندام خود نیز حتی در سفر اهمیت می دهید، به باشگاه بدنسازی هتل بروید تا با یک مجموعه ی کامل از انواع وسایل بدنسازی رو برو شوید و ساعات ورزشی خوبی را با بازده بالا تجربه کنید.

همچنین برای کودکان نیز استخر جدا در نظر گرفته شده است تا به راحتی به تفریح مشغول شوند.

[caption id="attachment_917" align="aligncenter" width="780"]هتل اسلیپ ویت می پوکت
 هتل اسلیپ ویت می پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_919" align="aligncenter" width="780"]هتل اسلیپ ویت می پوکت
 هتل اسلیپ ویت می پوکت[/caption]

رستوران و کافی شاپ های هتل اسلیپ ویت می پوکت

رستوران هتل اسلیپ ویت می پوکت یک رستوران کامل شیک و زیبا همراه با یک منوی متنوع از غذاهای تایلندی و بین الملل می باشد که می توانید برای صرف یک غذای لذیذ به آن سر بزنید.

هتل اسلیپ ویت می پوکت دارای کافی شاپ های متنوع نیز می باشد که می توانید هر نوشیدنی و کافه ای که خواستید را سفارش بدهید.

کافه سوئینگ ویت میSWING WITH ME The Chill Out Bar : برای صرف هر نوع نوشیدنی سرد و گرم با خانواده به این کافه دلنشین در هتل اسلیپ ویت می پوکت سر بزنید. همچنین می توانید در کافه سانوک ویت می SANOOK WITH ME Pool Bar And Sky Lounge . نیز یک دسر لذیذ و یا یک میان وعده خوشمزه را در کنار اعضای خانواده تان میل کنید.

کافه رستوران سوئی ویت می SWAY WITH ME Garden Restaurant :در این کافه رستوران نیز می توانید انواع غذاها و نوشیدنی های آسیایی را سفارش بدهید. همچنین غذاهای اروپایی مختلف نیز در این رستوران سرو می شود.

امیدواریم اگر به هتل اسلیپ ویت می پوکت برای اقامت سر زدید از امکانات و ویژگی های آن لذت ببرید و یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080