هتل ساوادی پاتونگ پوکت

هتل ساوادی پاتونگ پوکت

هتل ساوادی پاتونگ پوکت یک هتل 4 ستاره است که در منطقه ی پاتونگ قرار داشته که این منطقه یکی از بهترین مکان های پوکت برای تفریح و گردش می باشد، جزیره ی پوکت در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد که یکی از زیباترین مکان های توریستی به شمار می آید، ساحل پاتونگ یکی از مناطق دیدنی این جزیره افسانه ای است، این هتل تا ساحل زیبای پاتونگ 10 دقیقه پیاده راه دارد.

آب و هوای ساحل پاتونگ پوکت

این منطقه دارای آب و هوای موسمی گرمسیری می باشد، تغییر فصول در این منطقه به طور واضح مشخص نیست و آب و هوا در این منطقه بسیار ثابت و مناسب است. بعلت نزدیکی هتل ساوادی پاتونگ پوکت با ساحل پاتونگ، ابن هتل از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است. دمای هوا از 25 تا 32 درجه متغییر است و همیشه دما در این حدود است، این ثبات بودن دما به دلیل نزدیک بودن جزیره پوکت به خط استوا می باشد، میزان بارش در این منطقه بسیار زیاد است و همین آب و هوای فوق العاده و طبیعت منحصربفرد باعث جذب گردشگران به این منطقه گردیده است.

تفریحاتی که در این منطقه رایج است شامل شنا، غواصی، اسکی روی آب و قایق رانی  می شود که البته تنها تفریحات موجود در منطقه به تفریحات آبی ختم نمی شود بلکه می توان در این منطقه به راحتی گلایدر سواری و یا حتی ماسه بازی کرد.

[caption id="attachment_885" align="aligncenter" width="780"]هتل ساوادی پاتونگ پوکت
هتل ساوادی پاتونگ پوکت[/caption]

اگر سواحل پاتونگ پوکت را برای تفریح انتخاب کرده اید انتخاب شما عالی است و توصیه می کنیم برای آسایش و رفاه خود هتل مناسبی را که به ساحل نزدیک باشد برای اقامت انتخاب کنید هتل ساوادی پاتونگ پوکت یکی از هتل های مناسب برای شماست که می تواند سفر شما را جذاب تر و دلنشین تر کند. این هتل برای رفاه حال گردشگران امکانات مناسبی را تدارک دیده است. در زیر به معرفی هتل ساوادی می پردازیم.

هتل ساوادی پاتونگ پوکت دارای 148 اتاق می باشد، همه اتاق ها دارای تلفن، مینی بار، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات و اینترنت رایگان می باشند. کارکنان هتل ساوادی به زبان انگلیسی و عربی مسلط هستند و 24 ساعته مهمان پذیرش می کنند. هتل ساوادی دارای فضایی دلنشین و زیبا می باشد که این هتل را در زمره بهترین هتل های منطقه پاتونگ پوکت قرار داده است.

[caption id="attachment_873" align="aligncenter" width="780"]هتل ساوادی پاتونگ پوکت
 هتل ساوادی پاتونگ پوکت[/caption]

رستوران و کافه های هتل ساوادی

رستوران های هتل ساوادی پاتونگ پوکت در طبقه ی اول قرار دارند یکی از رستوران ها که نزدیک استخر می باشد غذای تایلندی و رستوران دیگر غذای گوشتی سرو می کند. دو کافه هتل ساوادی در طبقه اول قرار دارند که یکی از آنها نوشیدنی و دیگری نوشیدنی و اسنک سرو می کند و در کنار استخر قرار دارد. استخر روباز هتل در حیاط واقع شده و در کنار آن استخر کودکان، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بازی کودکان، امکانات قایقرانی و ماهیگیری قرار دارند.

[caption id="attachment_874" align="aligncenter" width="780"]هتل ساوادی پاتونگ پوکت
 هتل ساوادی پاتونگ پوکت[/caption]

اتاق های هتل ساوادی پاتونگ پوکت

هتل ساوادی پاتونگ پوکت در مجموع دارای 148 اتاق می باشد، این اتاق ها به چند دسته تقسیم می شوند: اتاق های بدون سیگار، اتاق های خانواده، اتاق های دلوکس، اتاق های سوپریور و سوئیت ها، این تقسیم بندی برای راحتی هرچه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است، همچنین فضایی برای بازی کودکان وجود دارد.

[caption id="attachment_875" align="aligncenter" width="780"]هتل ساوادی پاتونگ پوکت
 هتل ساوادی پاتونگ پوکت[/caption]

موقعیت و دسترسی هتل ساوادی پاتونگ پوکت

هتل ساوادی پاتونگ پوکت از نظر موقعیت مکانی نسبت به سایر هتل های منطقه بسیار عالی می باشد به طوریکه تنها 36 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی و 14 کیلومتر از مرکز شهر پوکت فاصله دارد، فاصله ی هتل ساودای تا سواحل شنی بسیار زیبای این منطقه تنها 10 دقیقه می باشد و همچنین 13 دقیقه تا خیابان بنگلا فاصله دارد. خیابان بنگلا مکانی تفریحی و تجاری است.

امکانات هتل

خشکشویی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی هتل ساوادی پاتونگ پوکت، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ ها، نگهداری بچه، سرویس اتاق، غواصی، پارکینگ، شاتل فرودگاه، محدوده مخصوص سیگار، خدمات 24 ساعته در اتاق، اجاره اتومبیل، موج سواری، صید ماهی، اجاره دوچرخه، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، زمین گلف، مرکز سلامتی، استخر رو باز، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، روزنامه، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه هوا، ناهار بسته بندی شده، امکانات برای معلولین، نظافت روزانه اتاق ها، کافی شاپ، بار، رستوران با منوی ناهار

مزیت های هتل ساوادی

هتل ساوادی پاتونگ پوکت یکی از معدود هتل هایی است که دارای استخر بیرونی سرباز و رستوران و کافه اختصاصی و پارکینگ می باشد. این هتل دارای طراحی های زیباست، اتاق های هتل ساوادی از فرهنگ و طراحی چینی و پرتغالی الگوبرداری شده اند که سبب می شود خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن گردشگران نقش بندد.

از امکانات تفریحی این هتل می توان به اتاق بازی اشاره کرد و امکانات ورزشی هتل ساوادی استخر روباز، سونا و جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی می باشد.

هتل ساوادی پاتونگ پوکت به دلیل قرارگیری در یکی از پراهمیت ترین و بهترین سواحلی که در جزیره پوکت وجود دارد اقامتی به یاد ماندنی و شیرین را برای گردشگران فراهم می کند و از مناسبترین هتل های تایلند بشمار میاید. از تمام دنیا به این منطقه زیبا سفر می کنند، این ساحل به دلیل زیبایی منحصربه فردش به عنوان ساحل دیوانه کننده و گلچین معروف می باشد و به این دلیل این لقب را گرفته چون در نزدیکی  ساحل هتل ها و خدمات رفاهی بسیاری قرار گرفته و هتل ساوادی یکی از هتل هایی است که از موقعیتی بسیار مناسب برخوردار است که باعث شده مسافران و توریست هایی که به این منطقه سفر می کنند در رفاه و آرامش کامل باشند.

دیگر نکات مثبت هتل ساوادی

هتل ساوادی پاتونگ پوکت دارای اتاق های بزرگ و جادار و دلنشین می باشد و همچنین از نظافت خوبی نیز برخوردار است، پرسنل هتل ساوادی مهمان نواز و حرفه ای می باشند و برای رفاه حال مسافران تلاش می کنند، استخر بزرگ و خوب این هتل یکی از مزیت های هتل ساوادی نسبت به سایر هتل های تایلند در منطقه می باشد، تسهیلات ویژه معلولین و خدمات فوق العاده مناسب هتل نسبت به قیمت آن یکی دیگر از نکات مثبت هتل ساوادی می باشد و همانطور که گفته شد بزرگترین مزیت هتل ساوادی نزدیکی آن به ساحل می باشد.

[caption id="attachment_876" align="aligncenter" width="780"]هتل ساوادی پاتونگ پوکت
هتل ساوادی پاتونگ پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_883" align="aligncenter" width="780"]هتل ساوادی پاتونگ پوکت
 هتل ساوادی پاتونگ پوکت[/caption]

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080