هتل رویال کرون پوکت

هتل رویال کرون پوکت

تایلند کشوری است که سفر خود را از هر منقطه آن آغاز کنید، بهترین سفر را تجربه خواهید کرد. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، یکی از بهترین گزینه ها هتل رویال کرون پوکت است. به منظور اینکه از سفر خود به کشور لبخندها لذت ببرید، می توانید محل اقامت خود را هتل رویال کرون پوکت انتخاب کنید.

شهر پوکت

تایلند یکی از کشورهایی است که به علت جاذبه های گردشگری بیشمار خود، سالانه مسافران زیادی را بخود جذب می کند. هتل رویال کرون پوکت درمیان جنگلهای انبوه واقع شده که زیبایی اش را چندین برابر میکند. در میان نقاط گردشگری متفاوت کشور تایلند، جزیره زیبای پوکت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند قرار دارد و دارای سواحل شنی زیبا و آب های زلال و گرم می باشد که مناسب قایق سواری و غواصی است. فقط مناطق ساحلی پوکت نیست که زیبایی های خاص خود را دارد، بلکه شرکت کردن در تورهای جنگل های گرمسیری نیز خالی از لطف نیست و سفر را بیادماندنی می کند. بهترین و راحت ترین راه رسیدن به این جزیره زیبا، پرواز به فرودگاه بین المللی پوکت است.

پوکت دارای جاذبه های بیشماری همچون جزایر فی فی، جزیره فانگ انگا، منطقه قدیمی پوکت، مجسمه بودای بزرگ، ساحل پاتونگ و غیره است که باید به فکر اقامت در هتلی عالی برای بازدید چند روزه از این مناطق باشید.

[caption id="attachment_847" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال کرون پوکت
هتل رویال کرون پوکت[/caption]

 

هتل های تایلند

پوکت که بزرگترین جزیره در کشور تایلند می باشد، به علت جاذبه های گردشگری بسیار، دارای رستوران ها، کافه ها و هتل های ساحلی بیشماری است که درمیان هتل های تایلند، هتل رویال پوکت گزینه مناسبی برای اقامت است. پوکت قلب گردشگری تایلند بوده و دارای اقامت های لوکس و شکیل زیادی است. جزیره پوکت دارای هتل های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره است که هر فرد با توجه به نیاز و وضع مالی خود، یکی از این هتل ها را برای اقامت انتخاب می کند. از میان این هتل ها می توان به هتل هوریزون کارون بیچ، هتل بابا هوس، هتل سورین پوکت، هتل پرود پوکت، هتل رویال کرون پوکت و غیره اشاره کرد که هر کدام خدماتی منحصر بفرد ارائه می دهند.

[caption id="attachment_841" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال کرون پوکت
هتل رویال کرون پوکت[/caption]

 

هتل رویال کرون پوکت

هتل رویال کرون پوکت، یک هتل سه ستاره با امکانات عالی می باشد که با توجه به قیمت مناسب و ارزان آن، یکی از انتخاب های خوب برای مسافرانی است که مقدار هزینه محل اقامت برای آن ها حائز اهمیت است. درختان گرمسیری و سرسبز تا چند هکتار اطراف این هتل را پوشش داده است و باعث شده است مسافران از یک محیطی زیبا و دلپذیر لذت ببرند.

[caption id="attachment_842" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال کرون پوکت
هتل رویال کرون پوکت[/caption]

موقعیت جغرافیایی هتل رویال کرون پوکت

هتل رویال کرون پوکت یکی از بهترین هتل های تایلند می باشد که بدلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر آن، سالانه میزبان مسافران بسیاری است. هتل رویال کرون پوکت فقط مسافتی حدود 24 کیلومتر با فرودگاه بین المللی شهر پوکت فاصله دارد و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است؛ از اینرو فقط با یک پیاده روی کوتاه می توانید خود را به ساحل زیبای پوکت برسانید و از محیط دلپذیر آنجا لذت ببرید. این هتل در جاده نانای قرار دارد و چیزی حدود 400 متر از سالن بوکس پاتونگ فاصله دارد.

با طی مسیری کوتاه می توانید خود را به مرکز خرید جونگ سیلون برسانید و خریدها و سوغاتی های خود را از آنجا انجام دهید. از آنجایی که هتل رویال کرون پوکت فاصله بسیار مناسب و کمی با جاذبه های دیدنی پوکت دارد، اقامت در آنجا گزینه بسیار مناسبی می باشد.

[caption id="attachment_843" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال کرون پوکت
هتل رویال کرون پوکت[/caption]

 

اتاق های هتل رویال کرون پوکت

با اقامت در هتل رویال کرون پوکت، می توانید از اتاق های بسیار مناسب و خوبی که دارد استفاده کنید. هتل رویال کرون پوکت، دارای حدود 220 اتاق می باشد. این هتل دارای اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت مجزا، اتاق های خانوادگی و دسته جمعی و غیره می باشد که امکانات مناسبی برای شما فراهم می کنند.

از جمله امکانات اتاق های هتل رویال کرون پوکت، می توان به سیستم تهویه عالی و مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق های پاک و بدون سیگار، تلفن، سرویس بهداشتی با امکانات کامل، تلویزیون، اینترنت، صبحانه در اتاق و مابقی امکانات ضروری اشاره کرد که با توجه به سه ستاره بودن هتل با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در اختیار شما قرار می گیرند. اتاق های هتل رویال کرون پوکت از نورپردازی عالی برخوردار هستند، دکوراسیون بسیار شکیل و مدرنی دارند و به صورت روزانه نظافت می شوند. وجود بالکن خصوصی در اتاق های هتل، باعث می شود بتوانید به راحتی از فضا و چشم انداز سرسبز اتاق خود لذت ببرید.

[caption id="attachment_844" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال کرون پوکت
هتل رویال کرون پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_846" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال کرون پوکت
 هتل رویال کرون پوکت[/caption]

 

امکانات و خدمات هتل رویال کرون پوکت

هتل رویال کرون پوکت، امکانات بسیار خوبی برای مسافران کشور تایلند فراهم می کند. یکی از مهم ترین امکانات این هتل وجود استخر روباز بزرگ برای شنا می باشد که اوقات خوشی را برای مسافران فراهم می کند. این هتل کودکان را نیز فراموش نکرده است؛ چرا که یک استخر عالی برای کودکان نیز تدارک دیده است. فراموش نکنید صرف نوشیدنی در کنار استخر بسیار لذت بخش است، پس سعی کنید آن را از دست ندهید. در فضای کلی هتل به اینترنت رایگان دسترسی دارید و با وجود کارمندان پذیرشی که به چند زبان زنده دنیا تسلط دارند و به صورت بیست و چهار ساعته به شما خدمات رسانی می کنند، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. کارمندان به راحتی می توانند برای شما راجع به بلیط و تورهای گردشی مناسب، اطلاعات لازم را فراهم کنند.

هتل رویال کرون پوکت دارای رستوران، کافه و اسنک بار بسیار مناسبی است که انواع غذاهای بین المللی و غذاهای تایلندی را برای شما ارائه می دهد؛ از اینرو می توانید طعم غذاهای تایلندی را در یک شهر تایلندی بچشید.

نیازی نیست نگران شسستشوی لباس های خود باشید، چرا که می توانید لباس های خود را به خشک شویی هتل بسپارید و تمیز تحویل بگیرید. وجود پارکینگ در هتل رویال کرون پوکت باعث شده است که به راحتی اتومبیل های کرایه ای خود را در جای امن پارک کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

شهر تایلند جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که می توان با برخورداری از یک محل اقامت مناسب و ایمن، به سفر خود ادامه دهید و خاطره ای ماندگار برای خود بر جای گذارید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080