هتل بارامی هیپ پوکت

هتل بارامی هیپ پوکت

مسافرانی که می خواهند به شهر پوکت سفر کنند با انتخاب هتل بارامی هیپ پوکت که یک هتل سه ستاره است، محل اقامت خوبی برای خود فراهم خواهند کرد. امکانات ویژه این هتل می تواند مکانی آرامش بخش را برای مسافران خود فراهم نماید.

معرفی شهر پوکت

پوکت یکی از شهرهای بسیار دیدنی کشور تایلند است. زیبایی های این شهر آنقدر زیاد است که گردشگران از آن به عنوان جزیره بهشتی یاد می کنند. هزینه های سفر به پوکت بسیار ارزان بوده و در این کشور غذاهای خوشمزه ای موجود می باشد از این رو یکی از مقاصد پرطرفدار در گردشگری شهر پوکت می باشد. هتل های زیادی در شهر پوکت هستند که یکی از آنها هتل پارامی هیپ پوکت است. که پیدا کردن یک هتل مناسب برای بسیاری از افراد ممکن است کاری دشوار باشد. در زیر به معرفی یکی از بهترین هتل های تایلند میپردازیم.

[caption id="attachment_854" align="aligncenter" width="780"]هتل بارامی هیپ پوکت
 هتل بارامی هیپ پوکت[/caption]

 

معرفی هتل بارامی هیپ پوکت

یکی از هتل های معروف شهر پوکت که در منطقه پاتونگ قراردارد، هتل بارامی هیپ پوکت می باشد. این هتل از گروه هیپ به شمار می آید. هتل بارامی دقیقاً در مرکز شهر پاتونگ واقع شده است. این هتل در سال 2009 ساخته شده است. هتل بارامی هیپ پوکت سال هاست که در مرکز توجه آژانس های مسافرتی ایران برای تورهای گردشگری تایلند بوده است. این هتل از هتل های سه ستاره شهر پوکت به شمار می آید.یکی از امتیازات خوب این هتل موقعیت مکان مناسب آن می باشد. مراکز تفریحی و سرگرمی بسیاری در اطراف هتل 3 ستاره بارامی وجود دارد. همچنین هتل پارامی هیپ پوکت مسافت کوتاهی با ساحل زیبا و شنی پاتونگ دارد ،هتل های بسیاری در اطراف هتل بارومی هیپ پوکت قرار دارند. با اقامت در این هتل مسافرتی خاطره انگیز و با قیمت مناسب برای مسافران شهر پوکت رقم خواهد خورد.

طبق نظر سنجی که از مسافران هتل بارامی هیپ پوکت شده است، این هتل سه ستاره در بین بهترین هتل های شهر پوکت قرار دارد. نکات مثبتی که باعث شده هتل بارامی هیپ پوکت از بهترین هتل های این شهر باشد، شامل: نظافت عالی، غذاهای باکیفیت، پرسنل مهمان نواز و کاربلد، موقعیت مناسب مکانی فاصله نزدیک آن با خیابان بنگلارود و خدمات مناسب و خوب آن نسبت به قیمت هتل می باشد.

[caption id="attachment_855" align="aligncenter" width="780"]هتل بارامی هیپ پوکت
هتل بارامی هیپ پوکت[/caption]

 

اتاق های هتل بارامی هیپ پوکت

هتل بارامی هیپ پوکت دارای 6  طبقه است که تعداد اتاق های آن در کل 86اتاق می باشند. این اتاق ها دارای نمونه های مختلفی هستند که مسافران و میهمانان این هتل می توانند هتل مورد نظر خود را از بین آن ها انتخاب کنند. انواع این اتاق ها شامل: اتاق های استاندارد 22 متری، اتاق های سوپریور پریمیوم31متری و اتاق های سوپریور 25 متری هستند. در تمامی اتاق های هتل بارامی هیپ پوکت بالکن ،تهویه خوشبو کننده هوا، مینی بار، تلویزیون کابلی و اینترنت وای فای موجود می باشد.  اینترنتی که در اتاق ها و تمامی فضای هتل ، به صورت رایگان می باشد. اتاق های ویژه ی هتل ، اتاق کنفرانس و سالن آرایش و زیبایی است. در اتاق های هتل مبلمان هایی خوش رنگ قرار دارد. طراحی اتاق های هتل به سبک مدرن است و به کار بردن حمام اختصاصی با دوش و تخت های دو نفره موجب راحتی مسافران هتل می شود.

[caption id="attachment_856" align="aligncenter" width="780"]هتل بارامی هیپ پوکت
 هتل بارامی هیپ پوکت[/caption]

 

رستوران و کافه های هتل بارامی هیپ پوکت

در هتل بارامی هیپ پوکت یک رستوران قرار دارد که انواع غذاهای تایلندی و غربی در آن طبخ می شود. در رستوران این هتل صبحانه آمریکایی سرو می شود که میهمانان از خوردن آن لذت بسیار خواهند برد. استخری در هتل بارامی هیپ پوکت است که در کنار آن یک کافه وجود دارد. در کافه ی کنار استخر می توان نوشیدنی های لذیذ سفارش داد و به گپ زدن با دوستان بپردازید.

[caption id="attachment_857" align="aligncenter" width="780"]هتل بارامی هیپ پوکت
هتل بارامی هیپ پوکت[/caption]

 

امکانات هتل بارامی هیپ پوکت

در هتل بارامی هیپ پوکت یک استخر بزرگ برای شنا وجود دارد که رو باز است و میهمانان می توانند با شنا کردن در آن لذت ببرند. مرکز اس پی آ که در هتل وجود دارد از ساعت 10-22 به میهمانان خدمات ارائه می دهند. همچنین هتل مجهز به سالنی است که در آن انواع ماساژ و خدمات زیبایی پوست و صورت ارائه می شود. یکی از ویژگی های خوبی که هتل بارامی هیپ پوکت دارد، امکان اجاره دادن موتور و دوچرخه به میهمانان است. همچنین مهمانانی که اتومبیل شخصی ندارند، با اجاره اتومبیل های هتل می توانند به گردش در شهر بپردازند.

امکانات تفریحی هتل بارامی هیپ پوکت شامل موسیقی و سرگرمی می باشد و امکانات ورزشی آن استخر روباز و سونا، جکوزی، استخر مخصوص کودکان و سالن ورزشی است. با انجام فعالیت هایی مانند غواصی، جت اسکی، پاراسیلینگ، و دیگر ورزش های آبی میهمانان هتل لذت بسیار از اقامت خود خواهند برد.

 از دیگر خدمات هتل بارامی هیپ پوکت ترانسفر فرودگاه، لباسشویی و اتوکشی، دستگاه های خود پرداز، تاکسی سرویس، خدمات تور، صرافی، پذیرش بیست و چهار ساعته، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، کافی نت، اینترنت رایگان، کافی شاپ، فروشگاه، آسانسور، انبار و دستگاه کپی است.

[caption id="attachment_858" align="aligncenter" width="780"]هتل بارامی هیپ پوکت
هتل بارامی هیپ پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_867" align="aligncenter" width="780"]هتل بارامی هیپ پوکت
هتل بارامی هیپ پوکت[/caption]

 

مسافت هتل بارامی هیپ پوکت از مکان های اصلی شهر

فاصله هتل بارامی هیپ پوکت از مرکز شهر تقریبا 14 کیلومتر است و از هتل تا فرودگاه بین المللی شهر پوکت تقریباً 36 کیلومتر فاصله می باشد. در اطراف هتل مراکز خرید، رستوران ها و مکان های تفریحی زیادی وجود دارد. فاصله هتل تا ساحل 25 دقیقه است و برای رفتن به مراکز تفریحی و مراکز خرید شهر تنها با 12 دقیقه می توان خود را به این مراکز رساند.برای رفتن به ایستگاه اتوبوس با 35 دقیقه پیاده روی می توان این مسافت را پیمود. اگر می خواهید  از هتل بارامی هیپ پوکت، خود را به زمین گلف شهر پوکت برسانید با 35 دقیقه پیاده روی این مسافت را طی خواهید کرد. فاصله این هتل تا ساحل یک کیلومتر است. فاصله هتل بارامی هیپ پوکت از مرکز تفریحات شبانه پاتونگ نیز  750متر می باشد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080