هتل پی جی پاتونگ پوکت

هتل پی جی پاتونگ پوکت

هتل پی جی پاتونگ پوکت در منطقه ی پاتونگ قرار دارد، اگر به سواحل پوکت نگاهی بیندازید از معماری خاص هتل پی جی پاتونگ پوکت لذت می برید. این هتل با داشتن فضایی پر از جنب و جوش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

هتل پی جی پاتونگ پوکت دارای فضایی شنی و منحصربفرد است. دورتا دور این هتل پر از شن های رنگی و فواره های بلند است.

امکانات هتل پی جی پاتونگ پوکت

هتل پی جی پاتونگ پوکت در مجموعه دارای 40 اتاق است، این هتل از دسته هتل های کوچک محسوب می شود که می توانید با هزینه های مناسب آن را رزرو کنید.اتاق های هتل پی جی پاتونگ پوکت در وضعیت استاندارد 27 متری طراحی شده اند، این اتاق ها از گزینه های بسیار مناسب و ارزان هستند.

اتاق های سوپریور با متراژ32  گزینه ای بسیار مناسب برای زوج های جوان محسوب می شوند. این اتاق به صورت خاصی طراحی شده است و شامل امکانات فول است.اتاق های اکونومی هتل پی جی پاتونگ پوکت 16 متری هستند و بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای تعداد یک الی دو نفر است.

افرادی که به صورت خانوادگی به این هتل مراجعه می کنند در سوییت های 52 متری اقامت می کنند. امکانات این سوییت ها عالی است.تمامی اتاق های هتل پی جی پاتونگ پوکت دارای بالکن و تهویه مطبوع است، صندوق امانات و همینطور تلویزیون کابلی برای تمامی اتاق ها فراهم شده است. میتوان این هتل را از گزینه های مقرون به صرفه در میان هتل های تایلند شمارد.

[caption id="attachment_797" align="aligncenter" width="780"]هتل پی جی پاتونگ پوکت
هتل پی جی پاتونگ پوکت[/caption]

رستوران های هتل پی جی پاتونگ پوکت

یک رستوران بسیار مجهز در هتل پی جی پاتونگ پوکت قرار دارد که اغلب غذاهای تایلندی عرضه می کند در این رستوران می توانید از منوی بین المللی لذت ببرید.هتل پی جی پاتونگ پوکت دارای اسنک بار است و بهترین گزینه برای عصرانه محسوب می شود. در این بار می توانید انواع غذاهای سبک را سفارش دهید.رستوران سنتی دیگری نیز در هتل پی جی پاتونگ پوکت قرار دارد که می توانید با غذاهای محلی پوکت آشنا شوید.

کافه هایی بسیار زیبا و با طراحی بی نظیر در هتل پی جی پاتونگ پوکت وجود دارد که نوشیدنی های سرد و گیاهی آن بسیار مشهور است. در این کافه می توانید انواع غذاهای سالم و کیک های دستی را سفارش دهید. این کافه در بعضی از ایام سال از طرح های تخفیف بی نظیری استفاده می کند.

در این کافه می توانید مراسم و جشن های کوچک خود را با هماهنگی قبلی برگزار کنید.

[caption id="attachment_798" align="aligncenter" width="780"]هتل پی جی پاتونگ پوکت
 هتل پی جی پاتونگ پوکت[/caption]

ویژگی های خاص هتل پی جی پاتونگ پوکت

هتل پی جی پاتونگ پوکت دارای استخر روباز بسیار عالی است، این استخر به صورت روزانه نظافت می شود. البته استخری برای کودکان نیز فراهم شده است.خدمات خشکشویی این هتل بی نظیر است و بهترین سیستم های شستشو برای آن فراهم شده است.

پارکینگ هتل به صورت دو طبقه طراحی شده است و می توانید از این فضا برای پارک ماشین خود استفاده کنید.هتل پی جی پاتونگ پوکت تا مرکز شهر تنها 15 کیلومتر فاصله دارد و سرویس ایاب ذهاب برای رفت و آمد نیز فراهم شده است و این هتل در بین هتل های تایلند گزینه ی مناسبی است.

هتل پی جی پاتونگ پوکت از نزدیک ترین محل های اقامت به فرودگاه بین المللی محسوب می شود.کیفیت و تنوع غذا در هتل پی جی پاتونگ پوکت بسیار عالی است، بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.اتاق های هتل به صورت روتین و روزانه نظافت می شود ملحفه های تخت هر روز تعویض شده و سیستم تهویه اتاق ها به صورت دوره ای تنظیم می شوند.

عملکرد کارکنان هتل پی جی پاتونگ بی نظیر است و خدمات رسانی به صورت یومیه انجام می شود.امکانات و تفریحات هتل پی جی پاتونگ پوکت دارای رتبه میان رده است. البته یک سری امکانات در حال احداث است.از لحاظ دسترسی به بخش های مختلف شهر این هتل دارای رتبه 20 است و بهترین گزینه محسوب می شود.

[caption id="attachment_799" align="aligncenter" width="780"]هتل پی جی پاتونگ پوکت
 هتل پی جی پاتونگ پوکت[/caption]

نکات مثبت هتل پی جی پاتونگ پوکت

با توجه به خدمات ارائه داده شده در هتل پی جی پاتونگ پوکت می توانید اینطور در نظر بگیرید که هزینه های در نظر گرفته بسیار ارزان و مناسب است.این هتل به بازار و مراکز خرید بسیار نزدیک است و یکی از گزینه های بسیار عالی برای افرادی است که به خرید و گشت و گذار اهمیت می دهند.

هتل پی جی پاتونگ پوکت دارای ترانسفر فرودگاهی با هزینه های معقولانه است. نظافت روزانه ی اتاق ها با سیستم های بخارشوی بسیار مجهز انجام می شود.اتاق ها بالکندار مبل شده این هتل به صورت خاصی طراحی شده است تا بتوانید به محیطی سرسبز مسلط باشید.شما می توانید از سیستم نگهداری کودک این هتل استفاده کنید، پرستارانی که از فرزندان شما نگهداری می کنند دوره های مربی گری دیده اند. هتل پی جی پوکت دارای سیستم ماساژ بسیار مجهز است.

[caption id="attachment_800" align="aligncenter" width="780"]هتل پی جی پاتونگ پوکت
هتل پی جی پاتونگ پوکت[/caption]

نقد و بررسی هتل پی جی پاتونگ پوکت

خدمات صبحانه در هتل پی جی پاتونگ پوکت شاید در رده لوکس نباشد دقت کنید که شما هزینه بسیار ارزانی پرداخت خواهید کرد به این ترتیب باید انتظارات معقولانه ای داشته باشید.

این هتل زمین بازی و همینطور سالن بدنسازی هم ندارد.

[caption id="attachment_801" align="aligncenter" width="780"]هتل پی جی پاتونگ پوکت
هتل پی جی پاتونگ پوکت[/caption]

رزرو هتل پی جی پاتونگ پوکت

شما می توانید همین حالا اقدام به رزرو هتل پی جی پاتونگ پوکت کنید در نظر داشته باشید که برای رزرو اتاق های هتل پی جی پاتونگ پوکت در ابتدا باید تاریخ و نوع اتاق را انتخاب کنید. سپس منویی باز می شود که یک سری پکیج ها به شما نشان داده خواهد شد شما می توانید نوع مورد نظر را به سلیقه خود انتخاب کنید.

در نهایت به صفحه ای می روید که باید اطلاعات وارد شده را کامل کرده و هزینه های برآورده شده را طبق درصد مشخص پرداخت کنید.شما می توانید در زمان اعلام شده اقدام به لغو رزرو خود کنید در نظر داشته باشید که در صورت انقضای زمان اعلام شده مجبور به پرداخت هزینه هستید.

دقت کنید که تمامی خدمات در هتل پی جی پاتونگ پوکت به صورت دوره ای تغییر می کند و هدف بهبود شرایط و رضایت مهمانان است.

[caption id="attachment_802" align="aligncenter" width="780"]هتل پی جی پاتونگ پوکت
هتل پی جی پاتونگ پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_805" align="aligncenter" width="780"]هتل پی جی پاتونگ پوکت
 هتل پی جی پاتونگ پوکت[/caption]

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080