هتل پاتونگ هالیدی پوکت

هتل پاتونگ هالیدی پوکت

از میان هتل های سه ستاره تایلند می توان هتل پاتونگ هالیدی پوکت را نام برد. این هتل از امکانات و خدمات مختلفی برای اقامت کنندگان برخوردار است که یکی از این موارد وجود حمام ترکی است.

هتل پاتونگ هالیدی پوکت

هرساله سفرهای توریستی و گردشگری بسیاری به کشور تایلند انجام می‌ شود. این کشور از شهرهای زیبایی برخوردار است که می‌ توان به شهر پوکت اشاره کرد. این شهر هر ساله میزبان توریست و گردشگران از نقاط مختلف دنیا می باشد. با توجه به این موضوع هتل های مناسبی در این شهر تاسیس شده‌اند که می‌ توانند اقامتگاه‌ های ایده‌ آل برای توریست و همچنین گردشگران محسوب شوند. در بحث امروز در رابطه با هتل پاتونگ هالیدی پوکت اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

این هتل که در منطقه ای بنام پاتونگ و در فاصله سه دقیقه ای تا ساحل این منطقه قرار گرفته است. تنها کافی است با پیاده روی با دوستان و خانواده به این ساحل مراجعه کنید. ۶۰۰ متر زیر بنای این هتل است که می‌تواند امکانات و خدمات مناسبی را برای اقامت کنندگان فراهم کند. مراکز خرید و تفریحی شناخته شده ای در اطراف این هتل وجود دارد که با اقامت در آن می توانید به راحتی به آن ها مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_784" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتونگ هالیدی پوکت
هتل پاتونگ هالیدی پوکت[/caption]

امکانات هتل پاتونگ هالیدی

هتل پاتونگ هالیدی پوکت از امکانات مختلفی برخوردار است که تمامی این امکانات در سطح استانداردهای بین المللی می باشند. از جمله امکانات این هتل می توان به وجود 199 اتاق اشاره کرد. البته اتاق های این هتل خود به چند بخش تقسیم بندی می شوند که در ادامه اطلاعات کاملتری در رابطه با آن ها در اختیارتان قرار خواهیم داد. از دیگر امکانات این هتل می توان به وجود انواع رستوران و کافه های متعدد آن اشاره کرد.

 صندوق امانات برای نگهداری از وسایل با ارزش شما در این هتل برنامه ریزی شده است. وجود سالن مینی بار از دیگر امکانات موجود در هتل پاتونگ هالیدی پوکت می باشد. از دیگر امکانات مهم هتل پاتونگ هالیدی پوکت می توان به اتاق جلسات آن اشاره کرد. در این اتاق مراجعه کنندگان می توانند جلسات مهم خود را برگزار نمایند.

[caption id="attachment_785" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتونگ هالیدی پوکت
 هتل پاتونگ هالیدی پوکت[/caption]

اتاق های هتل پاتونگ هالیدی

هتل پاتونگ هالیدی پوکت همان طور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد از امکانات مختلفی برخوردار است که یکی از این امکانات وجود اتاق‌ های متعدد با متراژهای متفاوت می‌ باشد. از مهمترین ویژگی‌ های این اتاق‌ ها می‌ توان به وجود حمام با وان اشاره کرد. همچنین در اکثر این اتاق‌ ها شما می توانید تلویزیون صفحه فلت را به خوبی مشاهده کنید. در اتاق های این هتل اینترنت رایگان برقرار است با استفاده از این امکان می توانید به راحتی در اینترنت جستجو کنید.

 نکته جالب توجه اینکه در بسیاری از اتاق های این هتل شما می توانید از بالکن آن نیز استفاده کنید. در  اتاق های هتل پاتونگ هالیدی پوکت همچنین امکاناتی بسیار دیگری نیز وجود دارد که می‌ توان به سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. اتاق های هتل پاتونگ هالیدی به سه دسته تقسیم بندی می شوند که می توان به اتاق های 22 متری با نام استاندارد، اتاق های 35 متری با نام سوپریور و همچنین اتاق های 28 متری با نام پریمیوم اشاره کرد.

[caption id="attachment_786" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتونگ هالیدی پوکت
 هتل پاتونگ هالیدی پوکت[/caption]

رستوران و کافه های هتل پاتونگ هالیدی

از دیگر امکانات هتل پاتونگ هالیدی پوکت می توان به وجود انواع رستوران و همچنین کافه های متعدد اشاره کرد. کافی شاپ های این هتل بسیار زبانزد عام و خاص می باشند. در اغلب رستوران‌ های این هتل 4 ستاره شما می‌ توانید تنوع غذایی تایلندی و بین‌ المللی را به خوبی مشاهده کنید. کافه های این هتل از سرویس دهی مناسب به صورت ۲۴ ساعته برخوردارند که می‌ توانید از نوشیدنی های گرم و داغ در این کافه ها بهره مند شوید.

هتل پاتونگ هالیدی به عنوان یکی از هتل های شناخته شده این شهر و کشور تایلند محسوب می شود. می توانید با اقامت چند روز و چند شب در این هتل از تمامی امکانات آن از جمله رستوران و کافه های آن بهره مند شوید. شما عزیزان می توانید رزرو این هتل را از طریق سایت مذکور به انجام برسانید. سفر به تایلند و اقامت در این هتل می تواند خاطرات مناسبی را برای شما عزیزان رقم بزند.

[caption id="attachment_787" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتونگ هالیدی پوکت
 هتل پاتونگ هالیدی پوکت[/caption]

رزرو هتل پاتونگ هالیدی پوکت

همان طور که در مباحث قبلی در رابطه با امکانات و خدمات هتل پاتونگ هالیدی پوکت  اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم در این بخش در رابطه با رزرو این هتل نیز به شما اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد. کسانی که به کشور تایلند و شهر پوکت سفر می‌ کنند می‌ بایست در کنار دیگر موارد به رزرو هتل و اقامتگاه های مناسب نیز بپردازند. در واقع از مهمترین موارد در رابطه با سفرهای خارجی رزرو هتل مناسب و ایده آل است که می‌ تواند در دستور کار سفر شما قرار گیرد.

 با توجه به این موضوع می توانیم به شما عزیزان اقامت در هتل پاتونگ هالیدی را که به عنوان یکی از هتل های سه ستاره این شهر شناخته می‌ شود و میتوان بعنوان یکی از بهترین هتل های تایلند از آن نام برد. با رزرو این هتل می توانید بخشی از کارهای سفر خود را به سرعت به انجام برسانید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که رزرو این هتل ۳ ستاره را از طریق سایت مذکور به انجام برسانید. شما همچنین می توانید از تورهای مسافرتی این سایت برای سفر به پوکت و تایلند بهره‌مند شوید.

 

 

 

[caption id="attachment_788" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتونگ هالیدی پوکت
هتل پاتونگ هالیدی پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_789" align="aligncenter" width="780"]هتل پاتونگ هالیدی
هتل پاتونگ هالیدی[/caption]

دیگر خدمات هتل پاتونگ هالیدی

هتل پاتونگ هالیدی پوکت از امکانات و خدمات ویژه دیگری نیز برخوردار است که شما عزیزان می توانید از این امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از جمله این امکانات می‌ توان به وجود اینترنت رایگان در محوطه لابی و اتاق ها اشاره کرد. البته با استفاده از این امکان می توانید بصورت کاملاً رایگان اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق فضای مجازی به دست آورید.

از دیگر امکانات هتل پاتونگ هالیدی پوکت می توان به وجود باشگاه بدنسازی و سونا اشاره کرد. افراد می‌ توانند خدمات ماساژ در این هتل را نیز مورد بررسی قرار دهند. جالب است بدانید که استخر سربازی در بالای این هتل بر روی پشت بام آن وجود دارد که افراد می‌ توانند از این امکان نیز استفاده نمایند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080