هتل آنداکیرا پوکت

هتل آنداکیرا پوکت

هتل آنداکیرا پوکت از دسته هتل های 4 ستاره  بسیار لوکس در شهر پوکت محسوب می شود. امکانات و ویژگی های این هتل بی نظیر است و میتواند انتخاب مناسبی در بین هتل های تایلند باشد. در این هتل می توانید تمامی نیاز خود را رفع کرده و آرامشی دل چسب به خود هدیه دهید. امروز قصد داریم در خصوص هتل آنداکیرا پوکت کمی دقیق تر صحبت کنیم با ما همراه باشید.

معرفی هتل آنداکیرا پوکت

هتل آنداکیرا پوکت در امتداد ساحل بسیار زیبا و توریستی قرار دارد. هتل آنداکیرا پوکت تنها ده دقیقه تا ساحل پاتونگ فاصله دارد و موقعیت جغرافیایی این هتل سبب محبوبیت آن شده است. هتل آنداکیرا پوکت با فرودگاه بین المللی پوکت حدود یک ساعت فاصله دارد. شما می توانید در فضایی بسیار آرام استراحت کرده و از فضای سرسبز و بی نظیر این هتل لذت ببرید. از این هتل به مراکز خرید تنها چند دقیقه فاصله است و این گزینه سبب می شود تا خرید بسیار آسان و لذت بخش باشد.

مرکز شهر در فاصله ی یک کیلومتری هتل آنداکیرا پوکت قرار دارد و همینطور فانتاسی در فاصله 7 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.هتل آنداکیرا پوکت در 7 طبقه طراحی شده است و در مجموع شامل 200 اتاق است. اتاق های این هتل به شکل بسیار خاصی طراحی شده اند.

[caption id="attachment_819" align="aligncenter" width="780"]هتل آنداکیرا پوکت
هتل آنداکیرا پوکت[/caption]

ویژگی های هتل آنداکیرا پوکت

اتاق های هتل آنداکیرا پوکت دارای سیستم بسیار قدرتمند تهویه هستند، تلویزیون، مینی بار و گاو صندوق تنها بخشی از امکانات این هتل محسوب می شود. هر اتاق دارای بالکن اختصاصی است و حمام های خصوصی مجزایی برای هر اتاق در نظر گرفته شده است.

استادیوم بوکس پاتونگ تنها 400 متر از هتل آنداکیرا لوکس پوکت فاصله دارد و این موضوع سبب می شود که جوانان علاقه ی زیادی به این هتل داشته باشند. خوشبختانه می توانید از امکانات بسیار عالی هتل با هزینه های مناسب لذت ببرید.

هر اتاق به همراه لابی و سایر قسمت های هتل آنداکیرا پوکت دارای وای فای رایگان است و شما می توانید از اینترنت پر سرعت استفاده کنید. بر روی بالکن هر اتاق سرویس مبلمان و خدمات دیده می شود که می توانید در این بخش استراحت کرده و از بازدید بخش های مختلف لذت ببرید. در نظر داشته باشید که این هتل دارای اتاق های خانواده جداگانه ای است که دارای تخت های تاشو و بسیار مجهز هستند. افراد می توانند در این اتاق ها به صورت خانوادگی اقامت داشته باشند. سیستم تهویه مطبوع برای هر اتاق به صورت بسیار دقیق طراحی شده است و هر فرد می تواند از نظافت بخش های مختلف این هتل لذت ببرد. این هتل میتواند گزینه ی مناسبی در میان هتل های تایلند برای اقامتی دلنشین باشد.

[caption id="attachment_820" align="aligncenter" width="780"]هتل آنداکیرا پوکت
هتل آنداکیرا پوکت[/caption]

رستوران هتل آنداکیرا پوکت

در هتل آنداکیرا پوکت دو رستوران با دو کاربری متفاوت وجود دارد، در غذاخوری محلی این هتل می توانید غذاهای محلی سفارش داده و از آنها لذت ببرید، در رستوران مدرن هتل آنداکیرا پوکت نیز یک سری منوهای بسیار ایده آل به شما عرضه می شود که می توانید انواع غذاهای فرنگی را سفارش دهید.

نوشیدنی های عرضه شده در این هتل بی نظیر است، افرادی که علاقمند به صرف نوشیدنی های گرم و یا سرد هستند قطعاً لذت خاصی خواهند برد.این هتل دارای غذاخوری مخصوص کودکان است ، غذاهایی که برای کودکان عرضه می شوند به صورت کاملاً طبیعی و سالم طبخ شده است به طوری که با سلیقه ی کودکانتان سازگار باشد، میزان روغن و مواد غیر طبیعی استفاده شده برای غذای کودکان بسیار کم است.

هتل آنداکیرا پوکت دارای مینی بار لوکس و مجهزی است به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز می توانید از این هتل و ویژگی های خاص آن لذت ببرید.البته برای صرف غذا می توانید به غذاخوری رفته و یا درخواست دهید که غذا در اتاق شما سرو شود.

[caption id="attachment_821" align="aligncenter" width="780"]هتل آنداکیرا پوکت
هتل آنداکیرا پوکت[/caption]

خدمات حرفه ای و بهداشتی هتل آنداکیرا پوکت

در هتل آنداکیرا پوکت خشکشویی بسیار مجهزی تعبیه شده است که سبب می شود مشکلی برای شستشو و همینطور خشک کردن لباس هایتان نداشته باشید.از طرف دیگر سالن اجتماعات هتل آنداکیرا پوکت به صورتی طراحی شده است که شما می توانید به سادگی در آن برنامه های جذاب و مفرح لذت ببرید و یا قرارهای کاری خود را به این مکان منتقل کنید.

مرکز تجارت هتل آنداکیرا پوکت بی نظیر است، در این مرکز می توانید به سادگی از بهترین محصولات با قیمت هایی ارزان و مناسب خریداری کنید. در نظر داشته باشید که این مرکز در پوکت بسیار محدود دیده می شود و هتل آنداکیرا پوکت توانسته در این زمینه رتبه خوبی به خود اختصاص دهد.

پذیرش هتل آنداکیرا پوکت به صورت 24 ساعته است به طوری که می توانید در هر ساعت از شبانه روز در این هتل اقامت گرفته و یا اتاق خود را تحویل دهید. خدمات بلیط به طور دقیق برای شما فراهم شده است. باکس هایی بسیار ایمن وجود دارد که برای نگهداری چمدان های شما مورد استفاده قرار می گیرد. در این باکس ها می توانید محصولات با ارزش خود را قرار دهید.

[caption id="attachment_822" align="aligncenter" width="780"]هتل آنداکیرا پوکت
 هتل آنداکیرا پوکت[/caption]

امکانات ویژه هتل آنداکیرا پوکت

استفاده از پارکینگ هتل آنداکیرا پوکت رایگان است و این موضوع از امتیازهای بسیار عالی برای هتل محسوب می شود. هتل آنداکیرا پوکت دارای صندوق امانات بسیار مجهزی است. درون لابی هتل خودپرداز قرار دارد تا بتوانید تراکنش های خود را در هر ساعت از شبانه روز به سادگی انجام دهید.

در این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی داده نشده است.

[caption id="attachment_834" align="aligncenter" width="780"]هتل آنداکیرا پوکت
هتل آنداکیرا پوکت[/caption]

قیمت رزرو هتل آنداکیرا پوکت

رزرو هتل آنداکیرا پوکت با توجه به امکانات ویژه آن بسیار ارزان و مناسب است در این هتل می توانید از خدمات پرستاری کودکان استفاده کنید، امکانات ویژه ای که برای معلولان در نظر گرفته شده است بسیار عالی و بی نظیر است. در هتل اجازه سیگار کشیدن ندارید. خودروهایی برای اجاره وجود دارد که می توانید با اجاره ساعتی آنها گشت و گذار آسانتری داشته باشید.

شما می توانید از خدمات روزانه این هتل لذت ببرید. قیمت رزرو هتل آنداکیرا پوکت به صورت دوره ای تغییر می کند.

[caption id="attachment_824" align="aligncenter" width="780"]هتل آنداکیرا پوکت
هتل آنداکیرا پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_828" align="aligncenter" width="780"]هتل آنداکیرا پوکت
 هتل آنداکیرا پوکت[/caption]

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080