هتل اشلی پلازا پوکت

هتل اشلی پلازا پوکت

اگر قصد دارید به تایلند سفر کنید و از سواحل زیبای آن لذت ببرید، اما نگران پیدا کردن یک محل اقامت ارزان قیمت ولی مناسب هستید، باید بگوییم اصلاً نگران این موضوع نباشید. هتل اشلی پلازا پوکت یکی از هتل های 3 ستاره بسیار مناسب و با کیفیت بالا می باشد که می توانید تجربه چند روز اقامت در آن را داشته باشید. این هتل به مراکز گردشگری تایلند بسیار نزدیک می باشد. اگر در مورد این هتل بیش تر کنجکاو شده اید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

هتل اشلی پلازا پوکت

هتل اشلی پلازا پوکت یکی از هتل های 3 ستاره پوکت تایلند است که با ساحل تنها 15 دقیقه فاصله دارد. و با چند دقیقه پیاده روی و قدم زدن در آرامش می توانید به ساحل پاتونگ برسید. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه شهر پوکت نیز در حدود 45 دقیقه می باشد. هتل اشلی پلازا پوکت با مرکز شهر پوکت تقریباً 20 دقیقه فاصله دارد. اما به طور کلی هتل اشلی پلازا پوکت یکی از بهترین هتل های تایلند از نوع درجه 3 می باشد.

[caption id="attachment_746" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی پلازا پوکت
هتل اشلی پلازا پوکت[/caption]

امکانات اتاق های هتل اشلی پلازا پوکت

هتل اشلی پلازا پوکت دارای 249 اتاق با کاربرد های مختلف می باشد. اتاق ها دارای سیستم تهویه و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسبی هستند. شما هم چنین می توانید از مینی باری که در داخل اتاقتان تعبیه شده یا چای ساز و قهوه جوش نیز استفاده کنید و به تماشای تلویزیون بنشینید. اتاق ها دارای اینترنت وای فای رایگان نیز می باشند. و شما در این خصوص مشکلی نخواهید داشت. هم چنین اتاق ها به صورت دلوکس، سوئیت، خانوادگی و استاندارد می باشند. بنا به دلخواه خود می توانید در هر یک از اتاق های هتل اشلی پلازا پوکت اقامت گزینید. اتاق ها دارای حمام اختصاصی، سشوار، یخچال و صندوق امانات نیز می باشد. شما می توانید از طریق تلفن اتاق خود در هر ساعت از شبانه روز خدمات مورد نظرتان را سفارش داده و دریافت کنید.

[caption id="attachment_747" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی پلازا پوکت
هتل اشلی پلازا پوکت[/caption]

امکانات عمومی هتل اشلی پلازا پوکت

هتل اشلی پلازا پوکت دارای لابی و لاندری می باشد. شما می توانید در لابی به خواندن روزنامه بپردازید و یا قرار های ملاقاتتان را در این جا برپا کنید. هم چنین هتل اشلی پلازا پوکت دارای 3 رستوران می باشد که تنوع غذایی ویژه ای دارد و پاسخ گوی هر سلیقه و ذائقه ای می باشد. شما هم چنین می توانید از پارکینگ رایگان عمومی هتل برای پارک خودروی خود استفاده کنید. هتل اشلی پلازا پوکت دارای آسانسور و امکانات رفاهی جهت استفاده معلولین نیز می باشد. اتاق مخصوص افراد سیگاری نیز برایشان تعبیه شده است. هم چنین می توانید فرزندانتان را برای مدتی به مرکز نگهداری از کودکان هتل بسپارید و راحت و با خیال آسوده به کار های مهم تان برسید. هتل اشلی پلازا پوکت دارای یک بوفه، بار و فروشگاه نیز می باشد و در ساعات روز پذیرای شما خواهد بود.

[caption id="attachment_749" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی پلازا پوکت
 هتل اشلی پلازا پوکت[/caption]

امکانات تفریحی و ورزشی هتل

هتل اشلی پلازا پوکت با این که یک هتل 3 ستاره در تایلند محسوب می شود. اما امکانات خوبی برای تفریح و سرگرمی شما مسافران عزیز فراهم کرده است. شما می توانید برای یک آب تنی مفصل از استخر روباز هتل که در محوطه و فضای باز هتل قرار گرفته است، استفاده کنید. بعد از یک شنای حسابی سونا و جکوزی واقعاً به انسان حس بهتری می دهد. در هتل اشلی پلازا پوکت سونا و جکوزی نیز برای مسافران و علاقه مندان ایجاد شده است. ولی اگر به ورزش های آبی علاقه ندارید هم مشکلی نیست، چون در هتل اشلی پلازا پوکت امکان استفاده از باشگاه بدنسازی و لذت بردن از یک ماساژ درست و حسابی توسط ماساژور های حرفه ای هم وجود دارد.

البته اگر اهل قدم زدن و لذت بردن از هوای آزاد باشید، در هتل فضای سبز وسیعی برای این کار ایجاد شده است و شما می توانید حتی ساعت ها در این فضای روباز و خوش آب و هوا و البته آرام قدم بزنید و از هوای خوب و مطبوع تایلند بهره مند شوید.

[caption id="attachment_750" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی پلازا پوکت
 هتل اشلی پلازا پوکت[/caption]

خدمات و سرویس های هتل

در این هتل خدمات و سرویس های بسیاری به مسافران داده می شود. یکی از سرویس هایی که در هتل اشلی پلازا پوکت یافت می شود، نظافت 24 ساعته اتاق ها و هتل می باشد که در این هتل نیز به صورت منظم انجام می شود. و اتاق ها از پاکیزگی و نظافت خاصی برخوردارند. نکته بعدی شاتل رایگان هتل برای رفاه حال شما مسافران عزیز است. به این صورت که همه ساعته شما را از هتل تا ساحل پاتونگ و یا مرکز خرید جانگسیلون خواهند برد. البته در صورت نیاز یا دلخواه تان می توانید خودتان از هتل تاکسی اجاره کنید و به گشت و گذار بپردازید. این هتل از لحاظ قیمت مناسب ترین هتل های تایلند است.

برای رفتن به فرودگاه نیز شاتل فرودگاه البته با پرداخت هزینه اضافی موجود است و می توانید به راحتی به فرودگاه بروید. در نظر گرفتن محلی مناسب جهت نگهداری چمدان های شما و خشکشویی و اتوکشی لباس ها، پاسخ گویی 24 ساعته از دیگر خدمات و سرویس های هتل می باشد. البته باید وجود یک سالن کنفرانس مجهز را که برای برگزاری قرار های کاری و همایش های شما در نظر گرفته شده است را فراموش نکنیم.

[caption id="attachment_751" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی پلازا پوکت
هتل اشلی پلازا پوکت[/caption]

مزایای رزرو اتاق در هتل اشلی پلازا پوکت

یکی از مزایای اصلی هتل اشلی پلازا پوکت ارزان بودن آن است. چرا که هتل با درجه 3 مشخص شده است و هزینه های آن در حدود یک هتل درجه 3 می باشد. ولی با توجه به امکاناتی که ذکر شد این قیمت برای این چنین هتلی واقعاً بی نظیر است. از مزایای دیگر هتل 3 زبانه بودن پرسنل هتل می باشد. آن ها به 3 زبان تایلندی، انگلیسی و روسی مسلط هستند و می توانند به شما کمک کنند. هم چنین ترانسفر رایگان هتل به مقصد سواحل پاتونگ و مرکز خرید شهر یک نکته بسیار مثبت دیگر این هتل می باشد.

[caption id="attachment_752" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی پلازا پوکت
هتل اشلی پلازا پوکت[/caption]

 

[caption id="attachment_758" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی پلازا پوکت
هتل اشلی پلازا پوکت[/caption]

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080