هتل اشلی هایت پوکت

هتل اشلی هایت پوکت

اقامت در محیطی دلنشین با امکاناتی مناسب باعث آرامش و راحتی بیشتر در سفر می شود. هتل اشلی هایت پوکت یکی از هتل های چهار ستاره شهر پوکت تایلند است که دارای سابقه طولانی در امر هتلداری می باشد. هتل اشلی هایت از جمله هتل های با امکانات ویژه و خاص است. هتل اشلی هایت با توجه به فاصله اندکش با ساحل از جمله هتل های با موقعیت مکانی خوب است. سواحل زیبا و بازار های شبانه نزدیک هتل اشلی هایت از جمله جاذبه های اصلی این هتل است. در اینجا راجع به امکانات و شرایط اقامتی این هتل صحبت می کنیم.

[caption id="attachment_735" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی هایت پوکت
 هتل اشلی هایت پوکت[/caption]

معرفی پوکت

پوکت از جمله شهر های ساحلی کشور تایلند است که امروزه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا می باشد. این شهر ساحلی از جمله بنادر مهم کشور تایلند است و صنعت گردشگری در آن بسیار رونق دارد. مردم شهر پوکت مردمی با آداب و رسوم خاص می باشند. به عنوان مثال برای سلام و احوال پرسی مردم این شهر ابتدا دست یکدیگر را کمی می فشارند و سپس کمی تعظیم می کنند. در برخی از مکان ها و حتی فروشگاه های این شهر نباید با کفش وارد شوید. مردم شهر پوکت خیلی با زبان انگلیسی آشنایی ندارند. هتل اشلی هایت پوکت یکی از بهترین هتل های تایلند میباشد.

آب و هوای شهر ساحلی پوکت معتدل و با توجه به نزدیکی آن به خط استوا در اکثر زمان های سال آفتابی است. آب و هوای شهر پوکت به سه دسته آب و هوای خنک، آب و هوای مرطوب و آب و هوای گرم تقسیم می شود. اختلاف دمایی در این شهر ساحلی در فصل های مختلف همواره کمتر از 8 درجه بوده است. شاید خنک ترین روز های این شهر دما به 22 درجه سانتی گراد برسد و در گرم ترین حالت به طور میانگین به 30 درجه سانتی گراد برسد. توصیه می شود در هنگام سفر به این شهر انواع وسایل مقابله با اشعه آفتاب را همراه داشته باشید. کلاه لبه دار، کرم ضد آفتاب و عینک از جمله مهمترین آن هاست. میانگین بارش سالیانه در این شهر در حدود 2 هزار میلی متر است که میانگین بالایی است. پس در هر فصلی احتمال بارش باران را بدهید.

تور های گردشگری زیادی از سراسر دنیا در تمامی فصول به این شهر می آیند. قیمت تور هتل اشلی هایت پوکت متناسب با هتل چهار ستاره و امکانات مناسب آن در فصول مختلف متغیر می باشد.

تور‌های زیادی در تمامی فصل‌های سال به این شهر سفر می‌کنند. شما می‌توانید با یکی از این تو‌ر‌ها همراه شوید تا به راحتی از همه‌ی مکان‌های دیدنی این شهر بازدید کنید. فرودگاه پوکت در فاصله ای 45 دقیقه ای از هتل قرار دارد. تاکسی و ون های زیادی برای انتقال شما از فرودگاه به شهر پوکت وجود دارند.

شرایط اقامت در هتل اشلی هایت

هتل اشلی هایت پوکت از جمله هتل های پوکت  است که دارای اتاق و سوییت هایی مجهز و مشرف به ساحل زیبا  می باشد. هتل اشلی هایت دارای انواع اتاق و سوییت با ظرفیت های مختلف است. سوییت های هتل اشلی هایت در پوکت دارای ظرفیت های گوناگون و با شرایط مختلف است. سوییت های این هتل دارای تخت های دونفره و تک نفره برای استفاده گردشگران و مسافران با تعداد مختلف می باشد. طراحی اتاق های هتل اشلی هایت پوکت بسیار مناسب و متناسب با نیاز های گردشگران می باشد.

[caption id="attachment_736" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی هایت پوکت
 هتل اشلی هایت پوکت[/caption]

موقعیت مکانی هتل اشلی هایت

هتل اشلی هایت پوکت در نزدیکی ساحل و جنگل و در مجاورت مراکز تجاری و تفریحی شهر قرار گرفته است. این هتل در فاصله ای در حدود 5 دقیقه ای از ساحل پاتونگ قرار دارد که به راحتی می توانید پیاده در طول شبانه روز به سمت ساحل بروید. فاصله این هتل تا مرکز شهر چیزی در حدود 20 دقیقه می باشد. بازار شبانه پلتونگ در نزدیکی ساحل پاتونگ بوده و با کمی پیاده روی می توانید به بازار برسید. فاصله هتل اشلی هایت با فرودگاه کمی زیاد می باشد و در حدود 45 دقیقه با ماشین است. شاید بهترین ویژگی این هتل را موقعیت عالی آن نسبت به ساحل در شهر پوکت و شرایط اقامتی بسیار خوب آن دانست.

طراحی اتاق های هتل اشلی هایت

یکی از خصوصیات اصلی این هتل چهار ستاره ،نحوه طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق ها می باشد. اتاق های هتل اشلی هایت پوکت با رنگ کرم روشن و به صورت ملایم طراحی شده تا در هنگام استراحت در اتاق آرامش خاصی در ذهن شما حکم فرما باشد. از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به ال سی دی، کولر گازی، بالکن های شخصی، مینی بار، یخچال، سشوار، حمام مجهز به وان و تلفن می باشد. چشم انداز زیبای هر اتاق متناسب با منظره رو به روی آن می تواند ساحل زیبا و یا کوه های سرسبز باشد.

[caption id="attachment_737" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی هایت پوکت
هتل اشلی هایت پوکت[/caption]

امکانات رفاهی هتل اشلی هایت

هتل اشلی هایت پوکت علاوه بر شرایط اقامتی و موقعیت مناسب آن دارای امکانات قابل ملاحظه ای است. امکانات این هتل اشلی هایت پوکت شامل اینترنت در لابی و اتاق ها، رستوران، تلویزیون و خشکشویی می باشد. از جمله مهمترین امکانات این هتل می توان به اینترنت پر سرعت در اتاق ها و سوییت های این هتل اشاره کرد. همچنین انواع وسایل و لوازم راحتی از جمله تخت و تلویزیون در سوییت های این هتل فراهم می باشد. از جمله امکانات رفاهی دیگر این هتل می توان به رستوران و بار مجهز که در آن صبحانه به صورت رایگان برای تمامی ساکنین هتل سرو می شود. خدمات رختشویی، پرینت و فکس، ترانسفر فرودگاهی و گشت های درون و برون شهری از دیگر امکانات خاص این هتل چهر ستاره است. یکی دیگر از امکانات این هتل استخر روباز  این هتل است و همچنین سالن بدنسازی این هتل ، شرایط را برای ورزش کردن تمام ساکنین این هتل مهیا کرده است.

[caption id="attachment_738" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی هایت پوکت
هتل اشلی هایت پوکت[/caption]

جاذبه های گردشگری پوکت

شهر پوکت دارای جاذبه های بسیاری می باشد و یکی از بهترین های تور تایلند میباشد. بازدید از جزایر معروف فی فی و فانگ انگا از جمله مهمترین جاذبه های طبیعی این شهر بوده که در کنار جاذبه های باستانی این شهر مانند مجسمه بودای بزرگ و معبد چالونگ سفر به این شهر را بسیار خاطره انگیز می کند.

[caption id="attachment_739" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی هایت پوکت
هتل اشلی هایت پوکت[/caption][caption id="attachment_740" align="aligncenter" width="780"]هتل اشلی هایت پوکت
هتل اشلی هایت پوکت[/caption]

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص، تور پوکت ، تور تایلند ، هتل های تایلند ، بلیط تایلند ، بلیط پوکت و هتل های 5 ستاره تایلند، با ما در تماس باشید. 02188851080