وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

عموم افراد علاقمند به سفرهای تفریحی به یونان هستند. به طور کلی هدف از سفر متفاوت است. شما با هر هدفی که بخواهید به یونان سفر کنید نیاز به تعیین وقت سفارت یونان دارید. در این خصوص قطعا یک سری مسایل پیش روی شما قرار خواهد گرفت. امروز قصد داریم انواع ویزای یونان و همینطور شرایط تعیین وقت سفارت یونان را بررسی کنیم.

دلیل لزوم تعیین وقت سفارت یونان

عده ای می خواهند به دلیل تفریح به یونان سفر کنند. این افراد نیازمند به دریافت ویزای توریستی هستند. عده ای علاقمند به سفرهای کاری هستند و باید به دنبال ویزای تجارت و یا کار باشند. افرادی که می خواهند برای تحصیل به یونان سفر کنند قطعا باید از ویزای تحصیلی استفاده کنند به این ترتیب هر ویزایی با توجه به هدف افراد تعیین می شود.

در این بین تمامی اهداف در سفر به یونان نیاز به تعیین وقت سفارت یونان دارد در نظر داشته باشید که در سفارت باید یک سری مسائل به طور دقیقتر بررسی شود. در صورتی که افراد نتوانند در روز مصاحبه خوب جلوه دهند قطعا دچار مشکل خواهند شد. بنابراین با دانستن یک سری اصول می توانید سفری خوب برای خود فراهم سازید.

مدارک لازم وقت سفارت یونان

شما باید در وقت ملاقات خود یک سری مدارک به همراه داشته باشید.

در ابتدا نیاز به فرم پرشده دارید که باید به درستی تکمیل شود در واقع هر گونه اغراق نمایی در فرم سبب می شود که حتی در تعیین وقت سفارت یونان به مشکل بربخورید.

مورد بعدی در خصوص عرضه شناسنامه و همینطور گذرنامه است. موضوع بسیار مهم میزان اعتبار پاسپورت شماست برای اخذ ویزای یونان نیاز به پاسپورت با 6 ماه اعتبار دارید. شما می توانید از صفحات اول و دوم گذرنامه خود و همینطور صفحاتی که در آن مهر خورده است کپی گرفته و عرضه کنید.

هر فرد متقاضی نیاز به ارائه دو قطعه عکس دارد، عکس ها باید رنگی، با زمینه سفید همراه باشد. بهتر است که عکسها به صورت تمام رخ گرفته شود. این عکس ها در ابعاد 4*3 گرفته شده باشد و با ظاهر فعلی صاحب عکس همخوانی دقیقی داشته باشد.این عکس باید در نهایت بر روی ویزای یونان شما چاپ شده و نشان دهنده هویت شما باشد.

بیمه مسافرتی از دیگر مسایلی است که باید به درستی عرضه شود، این بیمه مشخص برای خسارات احتمالی و هزینه فوت و درمان فرد متقاضی تعیین می شود.

مدارک کاری برای تعیین وقت سفارت یونان

به طور کلی برای سفر به یونان باید یک سری مدارک شغلی نیز عرضه شود. کارمندان بخش دولتی نیاز به ارائه ترجمه رسمی آخرین حکم کارگزینی خود دارند.کارمندان بخش خصوصی باید گواهی اشتغال را روی سربرگ رسمی شرکت عرضه کرده و البته تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.

افرادی که خود صاحب شرکت های خصوصی هستند باید از ترجمه روزنامه رسمی شرکت به همراه رزومه شرکت استفاده کنند. مدارک فارسی  به دو سری کپی نیاز دارند و بایند ترجمه شوند.افراد دانشجو و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه ها باید کارت بین المللی دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی عرضه کنند.

افرادی که دارای شغل آزاد هستند می توانند جواز کسب و یا کارت بازرگانی خود را ترجمه کرده و در مدارک همراه داشته باشید.

یکی از مسایل بسیار مهم در تعیین وقت سفارت یونان مشروح عملیات آخرین ماه حساب بانکی شخصی است. بهتر است که حساب بانکی بر روی سربرگ انگلیسی بانک مهر شود و به سفارت یونان عرضه شود.یک سند مالکیت نیاز است که بهتر است در دو سری کپی شود.

بلیط هواپیما با رزواسیون قطعی رفت و برگشت به یونان از گزینه های بسیار مهم محسوب می شود.هتل باید در یک یا چند شهر یونان برای کل مدت اقامت رزرو شود.

قوانین تعیین وقت سفارت یونان

در ابتدا در نظر داشته باشید که برای تعیین وقت سفارت یونان دو راه پیش روی شما قرار دارد. اگر می خواهید خودتان در روز مصاحبه حضور داشته باشید باید بدانید که قطعا یک سری سوالات جدید شما را غافلگیر خواهد کرد، بنابراین در این خصوص بهتر است تصمیم جدی بگیرید.

به هرحال به شما تاریخی اعلام می شود که باید برای یک سری سوال جواب ها حاضر باشید، هر گونه عدم هماهنگی پاسخ سوالات شما با اطلاعات پر شده در فرم سبب می شود که از اخذ ویزای یونان دورتر شوید.

یک روش دیگر از استفاده از یک وکالت نامه است تا یک فرد و یا تیم های خبره مسئولیت این کار را بپذیرند به این ترتیب به سادگی می توانید با هزینه های بسیار معقولانه خود را به اخذ ویزای یونان نزدیکتر کنید. دقت کنید که تمامی اصول و گام ها برای شما توضیح داده خواهد شد به این ترتیب دیگر نیازی به حضور مستقیم شما وجود ندارد و فردی که وکالت از شما دارد برای پیگیری کار شما فراهم خواهد شد. دقت کنید که چنین شرایطی عموما برای افرادی که قصد دارند سفر مناسب و ارزانی داشته باشند پیشنهاد می شود.

مراحل تعیین وقت سفارت یونان

در ابتدا باید فرم ویزای یونان پر شود این فرم یک بخش مجزا دارد که در هر بخش باید یک سری اطلاعات به درستی وارد شود. دقت کنید هر بخش را به صورت کوتاه و مشخص جواب دهید.سپس فرم ارسال شده و ایمیلی برای شما ارسال می شود تا نتیجه را به شما اعلام کند. در صورت تایید فرم ویزای شما باید اقدام به تعیین وقت سفارت یونان کنید.

تعیین وقت سفارت یونان به این معنی است که در تاریخ خاصی باید به سفارت مراجعه کنید، تاریخی به شما اعلام می شود که باید نیم ساعت زودتر از زمان اعلام شده در سفارت حضور داشته باشید.

گاه دیده می شود که ارسال مدرک اولیه و کسب پاسخ از آن دو هفته طول می کشد. باید این تایم را منتظر بمانید و طولانی شدن ارسال ایمیل به معنی رد فرم درخواست شما نخواهد بود. در روز مصاحبه مبلغی باید واریز شود که در صورت عدم عرضه ویزا بازگشت داده نمی شود. شما باید در انتخاب تاریخ مناسب برای تعیین وقت سفارت یونان  دقت کنید تا بتوانید حضور داشته باشید.

نکات ضروری در خصوص تعیین وقت سفارت یونان

اگر قصد دارید خانوادگی سفر کنید هر فرد باید جداگانه فرم درخواست ویزا را پر کند، باقی موارد اعلام شده و همینطور مدارک هر فرد به صورت جداگانه بررسی می شود. تمامی افراد بالای 12 سال انگشت نگاری می شوند. از تمامی مدارک باید فتوکپی داشته باشید، به طور کلی اصل مدارک به شما باز گرداننده می شود و کپی آنها برای بررسی نزد بخش مامورین خواهد ماند.

عموما بررسی اولیه مدارک حدود 2 هفته زمان می برد، در این مدت گذرنامه شما در سفارت باقی خواهند ماند. سفارت پس از دریافت مدارک به شما رسیدی می دهد که در آن تاریخ و همینطور زمان مراجعه نهایی به سفارت ذکر خواهد شد.

تایید وقت سفارت یونان

شما در ابتدا یک حساب کاربردی ایجاد خواهید کرد و سپس به بخش وقت سفارت یونان رفته و تاریخی را انتخاب می کنید، این وضعیت اصلا به معنی تایید وقت سفارت یونان شما نخواهد بود. تنها زمانی یک رزرو ثبت می شود که سفارت یونان آن را قطعی کند. در واقع ایمیلی ارسال می شود تا از زمان دقیق وقت سفارت یونان مطلع شوید.

در صورتی که تاییدیه ای دریافت نکردیده به این معنی است که نیاز به ارسال مجدد درخواست وقت سفارت یونان دارید.

ویزاهای پرطرفدار یونان

به طور کلی ایرانی ها از دسته علاقمندان سفر به یونان هستند، اکثر ایرانی ها متقاضیان دریافت ویزای توریستی یونان هستند و در بین سایر ویزاها می تواند الویت بالاتری داشته باشد. البته سفر به یونان به دلیل فعالیت های تحصیلی از دیگر گزینه های بسیار مهم و قابل توجه اعلام می شود که به ویزای تحصیلی ختم خواهد شد.

به طور کلی عموم افراد ترجیح می دهند با این دو هدف به یونان سفر کنند.

تعیین وقت ضروری سفارت یونان

سفارت یونان یک سری لاین ها برای افرادی که به صورت اضطراری می خواهند به یونان سفر کنند در نظر گرفته است.افرادی که نیاز به مراجعات پزشکی دارند می توانند از ویزای ضروری یونان استفاده کنند.

جمع بندی در خصوص شرایط تعیین وقت سفارت یونان

به طور کلی تعیین وقت سفارت یونان به صورت روتین طی می شود و طی یک الی دو هفته می توانید به ویزای یونان نزدیک شوید.در نظر داشته باشید که در ابتدا نیاز به تکمیل مدارک دارید و در صورت تکمیل نبودن مدارک از اخذ ویزای یونان دور خواهید شد.

هزینه های عرضه شده برای سفارت یونان باز نخواهد گشت به این ترتیب شاید بهتر باشد زمان دقیق سفر خود را حدس زده و سپس اقدام به تعیین وقت سفارت یونان کنید.

در صورتی که می خواهید اخذ ویزای یونان برای شما آسان و تضمینی شود با کمترین هزینه از تیم های متخصص و خیره در این زمینه کمک بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط یونان، تور یونان، وقت سفارت یونان ،ویزای یونان و تور اروپا   88851080-021