تور مالزی لنکاوی

تور مالزی لنکاوی

اگر به دنبال گذراندن تعطیلات خود در مکانی جدید به همراه آب و هوای مطبوع، سواحلی آرام و طبیعی بکر هستید، تور مالزی لنکاوی را تجربه کنید. مطلب زیر در رابطه با جزایر لنکاوی را دنبال کنید:

معرفی مجمع الجزایر لنکاوی مالزی

در محل برخورد تنگه مالاکا با آب های دریاهای آندامان ، جزایر بی نظیر لنکاوی قرار دارد.

از لحاظ جغرافیایی مجمع الجزایر لنکاوی (langkawi) با حدود ١٠٠ جزیره ، درحدود 30 کیلومتری ساحل ها شمال غربی مالزی واقع شده است. شما میتوانید در این تور مالزی لنکاوی تجربه های جدیدی بدست آورید. لنکاوی در زبان مالایی به معنای عقاب قهوه ای می باشد که نام آن از "بولائو لنکاوی" بزرگترین جزیره در لنکاوی گرفته شده است. بولائو لنکاوی جزو مناطق آزاد و معاف از هزینه های گمرگ محسوب می شود و شما می توانید از مزیت های آن لذت ببرید. جزایر لنکاوی دارای فرودگاهی بین المللی واقع در پادانگی است .

تور مالزی لنکاوی میتواند بسیار جذاب باشد. جنگل های انبوه، جزایر متعدد، آبشار و باغ ها تنها بخشی از جاذبه های طبیعی جزایر لنکاوی می باشد.

شما در جزایر لنکاوی شاهد تنوعی وسیع از غذاهای چینی، هندی، اروپایی ، مالایی و تایلندی خواهید بود. غذاهای بومی و محلی دکه های جزایر لنکاوی را حتما امتحان کنید و تنها به رستوران های مجلل و هتل اکتفا نکنید. در سواحل تنگاهو و شهر های کواه و سنانگ از رستوران های غذاهای دریایی محبوبی قرار دارند که در سفر خود به جزایر لنکاوی این غذاها را از دست ندهید.

آداب و فرهنگ جزایر لنکاوی

در جزایر لنکاوی ، شاهد افسانه های اسرار آمیز و کهنی خواهید بود؛ از این افسانه ها می توان به معروف ترین افسانه تاریخی و کهن لنکاوی ، دختری جوان به نام mohsuri اشاره کرد .

از دیگر افسانه های مردم محلی می توان به خون آشام جزیره دایانگ بانتینگ اشاره کرد ؛ از مردم در مورد این افسانه سوال بپرسید و از غارها و خفاش های محل زندگی این خون آشام های ترسناک  بازدید کنید.

در مورد تور مالزی لنکاوی جالب است بدانید که از افسانه های مشهور دیگر جزایر لنکاوی ، افسانه آبشار های تلاگا است. بر اساس افسانه های تاریخی ، در گذشته یک پری زیبا، در آبشارهای تلاگا در این جزایر استحمام کرده است و آب های این آبشار خاصیت باروری برای زنان نازا دارد.

افسانه های آمیخته از فرهنگ و قدمت این جزایر ، باعث سفر گردشگران و ماجراجویان زیادی به جزایر لنکاوی شده است.

اقلیم جزایر لنکاوی

آب و هوا در مجتمع الجزایر لنکاوی ، با توجه به جایگاه جغرافیایی آن ، مرطوب و معتدل است و شما میتوانید تور مالزی لنکاوی را در تمام فصول برای سفر انتخاب کنید، اما از نوامبر تا مارس امواج ، باد های موسمی شدید وجود نداشته و مزاحم گردش های دریای شما نخواهد شد.

جاذبه های گردشگری جزایر لنکاوی

بی شک جزایر لنکاوی در کشور مالزی، بهشتی زمینی محسوب می شود و طبیعی بکر، سواحل چشم نواز و جاذبه های دیگر لنکاوی، سبب جذب بسیاری از گردشگران و دوست داران طبیعت به این نقطه اسرار آمیز شده است. در ادامه جاذبه های مشهور مجمع الجزایر لنکاوی را برای شما معرفی خواهیم کرد:

پل هوایی لنکاوی (Langkawi sky bridge)

در جزیره لنکاوی مالزی، درآسمان قدم بزنید و در این تور مالزی لنکاوی از نهایت احساس خوشنودی بهره مند گردید !

لذت تماشای دریا نیلگون ، جنگل های متراکم  و قدم زدن در ابرها در ارتفاع ٧٠٠ متری از سطح دریا،  از ویژگی های منحصر به فرد، مشهورترین پل هوایی جهان با ساختار کابلی است .سالانه گردشگران بسیاری در سفر خود به جزایر لنکاوی ، شاهد جاذبه های اسرار آمیز این پل هوایی هستند.

میدان عقاب لنکاوی (Dataran lang)

حتما پس از انتخاب تور مالزی لنکاوی به مراکز خرید Jetty point mall ، سر بزنید و از مجسمه ی عقاب 12 متری واقع در لنکاوی دیدن کنید . این مجسمه ی قرمز رنگ آماده پرواز، 12 متر می باشد و به لنگرگاه کوا نزدیک می باشد.

تور دریایی آیلند هاپینگ (Island Hopping)

در سفر خود به جزایر لنکاوی از تور دریایی جزایر هاپینگ دیدن کنید و شاهد عبور از جزیره های دریاچه آب شیرین و ماهی های متنوع آن و همچنین جزیره میمون باشید. تجربه لذت بخش غذا دادن به ماهی های دریا و دیدن عقاب های معروف را در این تور مالزی لنکاوی خواهید داشت.

آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی

یکی ازجاذبه های های اصلی مجمع الجزایر که در تور مالزی لنکاوی، تجربه خواهید کرد آبشارهای تلاگا توجو به معنای هفت چشمه می باشد؛که بر اساس باور مردم بومی محل زندگی جن و پری ها است. در ارتفاعات غربی  جزایر لنکاوی این آبشار های بی نظیر واقع شده اند. همچنین شما می توانید بدون هیچ مشکلی در آبشارهای تلاگا توجو شنا کنید و از مناظر سرسبز و آب و هوای این محیط دلچسب لذت ببرید.

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

 ٤ جزیره پوشیده شده توسط مرجان های دریایی پارک پولائو پایار پارکی در جزایر لنکاوی را تشکیل داده اند. تفریحات آبی از جمله غواصی، شنا در آب های نیلگون و موج سواری نیز در این پارک موجود است و شما می توانید ساعات خوشی را در آن سپری کنید و از مزیت های تور مالزی لنکاوی بهره ببرید.

باغ و موزه کشتزارهای برنج لامان

 باغ برنج لامان، نمادی از تمدن و فرهنگ شالیزاری و روند کشت برنج در شمال ساحل سنانگ مالزی است.در این مجموعه ، موزه ای جالب از تجهیزات مورد نیاز برای کاشت برنج و تمدن شالیکاری را خواهید دید. باغ های کم نظیر، برکه ها و رستوران هایی با طبخ غذاهای برنجی از دیگر جاذبه های باغ برنج لامان است که با انتخاب تور مالزی لنکاوی از زیبایی آن لذت میبرید.

آکواریوم لنکاوی (Underwater World Langkawi)

آکواریومی در این تور مالزی لنکاوی به شما نشان داده میشود که متشکل از ٥٠٠ هزار لیتر از آب دریا و گونه های متنوعی از موجودات آبزی می باشد. شما به راحتی شاهد دنیای اسرار آمیز در اقیانوس ها و دریا ها خواهید بود؛ همچنین آکواریوم واقع در مجتمع الجزایر لنکاوی کشور مالزی ، از بزرگترین آکواریوم های آسیای جنوب شرق محسوب می شود.

سواحل لنکاوی

لنکاوی دارای سواحل زیبایی می باشد که در این باعث جذابیت مضاعف تور مالزی لنکاوی میشود توسط رشته کوه های این کشور احاطه شده است. این سواحل با ماسه های سفید رنگ خود، آب های شفاف و به همراه تابش ملایم و لذت بخش خورشید یکی از جاذبه های شهر لنکاوی در مالزی است . از سواحل مشهور این مجتمع الجزایر می توان به پانتایی سنانگ ، ساحل کوک، کاسوارینا، ساحل کاسوارین وساحل پاسیرهیتام اشاره کرد.

ساحل تانجانگ رهو (Tanjung rhu)

یکی از سواحل لنکاوی در انتهای شمال شرقی لنکاوی واقع شده است . در این ساحل شاهد ساحلی آرام با آبهای کم عمق و شفاف خواهید بود . شما می توانید در این مناظر زیبا و کمیاب ازامکانات تفریحات آبی و رستوران های محلی لذت ببرید که باعث زیبایی دوچندان تور مالزی لنکاوی میشود.

ساحل کاسوارین در تور مالزی لنکاوی

در این سواحل زیبا موجودات دریایی و پوشش عمده ای از مرجان ها را مشاهده خواهید کرد. در گذشته درختان کاسوارین، این سواحل را احاطه کرده که در حال حاضر شاهد این پوشش گیاهی نخواهید بود.

دهکده ی شرقی در لنکاوی

دهکده ی شرقی از اماکن قدیمی و توریستی جزایر لنکاوی می باشد و از دیدنی های جذاب در تور مالزی لنکاوی بحساب میاید. این روستای کوچک با فرهنگ جذاب و کهن در خلیج بورائو قرار دارد. از این دهکده ی زیبا حتما دیدن کنید و شاهد مراسمات شعبده بازی ، غذاهای بومی ، موسیقی های  محلی ، فال گیری و فیل سواری خواهید بود.

گونونگ رایا در لنکاوی (Gunung Raya)

بلند ترین نقطه در لنکاوی کوه گونونگ رایا با ارتفاعی در حدود ٨٨١ متراست. در صورت آفتابی بودن هوا ، حتی کشور تایلند نیز در این ارتفاع قابل مشاهده خواهد بود و شما با انتخاب تور مالزی لنکاوی شاهد این زیبایی ها همانند جاده های زیبا و ترسناک، جنگل های انبوه، سواحل و دریا خواهید بود.

تله کابین لنکاوی  ( Langkawi cable car)

در این تور مالزی لنکاوی انتخاب تله کابین بسیار جذاب خواهد بود. برای برای رفتن به پل هوایی در جزایر لنکاوی لازم است تجربه سفر با تله کابین را نیز داشته باشید و شاهد مناظری بی همتا از مجمتع الجزایر لنکاوی باشید. سفر با  این ماشین کابلی از روستای Oriental شروع می شود ودر طول مسیر نیز امکان پیاده شدن در ایستگاه های مختلف وجود دارد.

باغ پرندگان لنکاوی ( Langkawi bird paradise)

2500 گونه پرنده از انواع متنوعی به صورت آزاد در این پارک حفاظت شده زندگی می کنند. آبشار 15 متری ، مناظر سرسبز و پرندگان عجیب و زیبا از دیگر جاذبه های باغ پرندگان جزایر لنکاوی است.

پارک کروکودیل

یکی از جاذبه های لذت بخش و جدید در تور مالزی لنکاوی پارک کروکودیل ها می باشد. شما می توانید غذا دادن به آن ها و برنامه های زنده و مسابقات بین کروکودیل ها را  مشاهده کنید.

پارک لاجندا

پارکی افسانه ای ، با تاریخی کهن است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری در تور لنکاوی مالزی است ؛ همچنین سازه های قدیمی دیدنی ، باغ های طبیعی ، ساحل و دریاچه مصنوعی نیز در پارک لاجندا وجود دارد.

مراکز خرید جزایر لنکاوی

به سبب آنکه جزایر لنکاوی مناطق آزاد محسوب می شود، مراکز خرید متعدد و فروشگاه های بی شماری برای گردشگران و مسافران در تور مالزی لنکاوی فراهم آورده است.

دستفروش های محلی ، فروشگاه ها و مراکز چند طبقه در این جزایر مکان مناسبی برای علاقه مندان به خرید کردن می باشد.

کالاهای متنوعی از جمله ، جواهرات ، ساعت ، لوازم خانگی ، پارچه ، تنباکو ، نوشیدنی ، عطر و لباس در این شهر به قیمت آزاد خرید و فروش می شود و شما می توانید به راحتی در این تور مالزی لنکاوی هدایا و سوغاتی تهیه کنید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای مالزی، تور مالزی و بلیط مالزی  88851080-021.