بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی

در این مقاله به بررسی بهترین زمان سفر به دبی خواهیم پرداخت. تور دبی از برترین قطب های گردشگری جهان است که سالانه میزبان بسیاری از گردشگران با ملیت های گوناگون است، اگر قصد سفر به این قطب گردشگری را دارید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

بهترین زمان سفر به دبی از جنبه های متفاوتی بررسی خواهند شد، هدف افرادی که یک مقصد را برای سفرشان انتخاب میکنند یکسان نیست، بعنوان مثال فردی آب و هوا را در الویت قرار میدهد و بر حسب آن زمان سفرش به یک کشور یا شهر را انتخاب میکند و دیگری قیمت های مناسب را برای هر کدام از این افراد تاریخ های متفاوتی بعنوان بهترین زمان سفر به دبی معرفی میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را همراهی کنید.

آب و هوای دبی

بطور کلی این منطقه آب و هوای چندان مناسبی ندارد، اما آگاهی از جزئیات آن جهت تعیین بهترین زمان سفر به دبی ضروری ست. دبی در نزدیکی خط استوا قرار دارد و صحرایی بودنش موجب میشود که آب و هوای گرم بر آن حاکم باشد. گاها میزان رطوبت موجود در فضا به حدی بالا میرود که آب و هوا حالتی شرجی به خود میگیرد و بسیار گرم میشود، در این مواقع تحمل میزان گرمی هوا آسان نیست و ممکن است دچار گرمازدگی شوند. به طور کلی نمیتوان آب و هوای ثابتی را برای این شهر در نظر گرفت و هر فرد با بررسی نوع آب و هوا در ایام و ماه های مختلف میتواند بهترین زمان سفر به دبی را که بیشترین سنخیت را با علایقش دارد پیدا و برگزیند.

فصل تابستان و انتخاب بهترین زمان سفر به دبی

در این بخش اطلاعات دیگری را در اختیارتان قرار میدهیم تا بتوانید بهترین زمان سفر به دبی را آسان تر و با تامل و آگاهی بیشتر انتخاب کنید. نوع آب و هوای دبی گرم و خشک بیابانی ست. اگر قصد دارید در فصل تابستان در تور دبی شرکت کنید باید این را بدانید که هوای این فصل شهر بسیار گرم است و رفت و آمد به سختی انجام میشود. میانگین دمای هوا در روزهای تابستانی دبی 40 درجه سانتی گراد و در شب های تابستانی اش 30 درجه سانتی گراد است. با توجه به گرمی هوا، آب دریاها نیز گرم و دمای ان به حدود 37 درجه میرسد. هتل هایی که دارای استخر هستند در فصل تابستان دمای آب جاری در استخرهای شان را کاهش میدهند تا افراد بتوانند از آب تنی لذت ببرند و کمی خنک شوند. در روزهای آفتابی که دمای هوا چندان بالا نیست میتوانید ساعاتی از اوقات فراغت خود را در کنار دریا سپری کنید.

توجه:

دبی و همه مناطق و اماکن واقع در آن دارای سیستم های تهویه مناسبی ست و در صورت انتخاب فصول گرم اگر بیشتر زمان خود را در فضاهای بسته و دارای تهویه مناسب بگذرانید دیگر دچار مشکل نخواهید شد.

فصل زمستان و بهترین زمان سفر به دبی

افرادی که زمستان را بعنوان بهترین زمان سفر به دبی انتخاب کرده اند به ویژگی های آب و هوایی که در این بخش ذکر میشود علاقه داشته اند. زمستان های دبی نیز گرم است و بررسی ها دمای 23 درجه در روز را نشان میدهند. شبهای زمستانی دبی نیز دمایی معادل 14 درجه سانتی گراد دارد. اگر گرمای زیاد شما و یا خانواده تان را اذیت میکند فصل زمستان را بعنوان بهترین زمان سفر به دبی انتخاب نمایید تا بتوانید روزهای آرامی را در کنار یکدیگر سپری کنید. آسمان این شهر در اکثر روزهای سال آفتابی ست و شاهد بارش باران یا برف نخواهید بود.

در ادامه بهترین زمان سفر به دبی را به تفکیک ماه مورد بررسی قرار میدهیم:

نوامبر تا مارس و انتخاب بهترین زمان سفر به دبی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هوای معتدل و دارای رطوبت را میپسندید بازه زمانی نوامبر تا مارس میتواند به عنوان بهترین زمان سفر به دبی برای شما ثبت شود. در این ایام بهترین آب و هوا در دبی حاکم است و رطوبت هوا نیز به دلیل وجود سواحل خلیج فارس افزایش یافته است.

ژانویه و انتخاب بهترین زمان سفر به دبی

در ادامه بازه های زمانی درج شده در بخش قبل باید اینطور ذکر شود که اگر عاشق بارش باران و قدم زدن زیر قطرات آن هستید، ماه ژانویه به بعد را بعنوان زمان مناسب سفرتان انتخاب کنید چراکه بارش های کمابیشی را در شهر شاهد خواهید بود.

آوریل تا اکتبر و انتخاب بهترین زمان سفر به دبی

در این بازه زمانی میزان رطوبت موجود در هوا به بیش از 90 درصد میرسد اما همچنان شهر پر است از گردشگران خارجی. اگر از هوای شرجی خوشتان می آید و این بازه زمانی را بعنوان بهترین زمان سفر به دبی انتخاب میکنید حتما وسایل لازم برای جلوگیری از آفتاب سوختگی را همراه خود داشته باشید، وسایلی چون عینک، کلاه و کرم ضد آفتاب از مهمترین آنها هستند ضمنا ناگفته نماند که تفریحات بسیاری نیز در انتظار شما و همراهان تان هستند که بخشی از آنها در ادامه ذکر شده است:

  1. اسکی روی یخ
  2. اسکی سرپوشیده
  3. آکواریوم
  4. شهربازی که البته در فضایی کاملا سرپوشیده بنا شده است.

همانطور که میبینید اگر بخواهید بهترین زمان سفر به دبی را از نظر تفریحات و سرگرمی های در دسترس الویت بندی کنید، باید ایام ما بین آوریل تا اکتبر را برگزینید.

فستیوال خرید، بهترین زمان سفر به دبی

در این بخش بهترین زمان سفر به دبی از لحاظ فرصت های شرکت در فستیوال ها و خرید مورد بررسی قرار میگیرد. در این شهر سالانه فستیوال ها و جشن های گوناگونی برگزار میگردد که بیشتر آنها جهانی هستند و به همین دلیل افراد با ملیت های گوناگون در آنها شرکت میکنند. اگر میخواهید از تفریحات این جشن ها لذت ببرید ادامه مقاله را مطالعه نمایید وزمان سفر خود را با توجه به تایم های درج شده انتخاب نمایید.

بزرگترین فستیوال خرید دبی

تاریخ برگزاری بزرگترین فستیوال خرید میتواند بهترین زمان سفر به دبی باشد. این فستیوال هم در فصل تابستان و هم در فصل زمستان برگزار میگردد و بسیار مشهور است، فستیوالی که در فصل تابستان برگزار میشود همزمان است با روزهای آغازین فصل تابستان در دبی و فستیوال فصل زمستان همزمان است با روزهای آغازین سال نو میلادی و ایام کریسمس. همچنان نیز میتوانید بسته به علایق خود تاریخ مورد نظرتان را انتخاب کنید. در طول این فستیوال کالاهای متنوعی با برندهای روز دنیا به شرکت کنندگان ارائه میشود که با کمترین هزینه و با تخفیف های بسیار ویژه ای میتوانند آنها را خریداری نمایند.

فستیوال عروس دبی

بهترین زمان سفر به دبی برای عروس و دامادها تاریخ برگزاری همین فستیوال است. در این فستیوال همه اقلام و وسایل مورد نیاز برای برگزاری یک مراسم عروسی مجلل به فروش میرسد. زمان برگزاری فستیوال عروس ماه نوامبر است که برای از دست ندادن فرصت حتما از قبل بلیط های خود و همسر آینده تان را رزرو کنید. در ادامه به برخی از کالاهای موجود در این فستیوال اشاره خواهیم کرد:

  1. لباس عروس
  2. لباس داماد
  3. لباس هایی زیبا برای ساقدوش ها
  4. لوازم آرایش لازم برای عروس
  5. خدمات فیلمبرداری با حرفه ای ترین تیم ها

بهترین زمان سفر به دبی از نظر هزینه

اگر معیار شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به دبی، هزینه است باید فصل ها و ایام گرم را انتخاب کنید، در این ایام هزینه های هتل ها و همچنین تفریحات به میزان زیادی کاهش میابد و با بودجه ای مناسب میتوانید سفری رویایی و لاکچری داشته باشید. البته ناگفته نماند که چون جاذبه های اصلی دبی سواحل و آفتابش است در فصول گرم نیز مسافران بسیاری به اینجا سفر میکنند.

پر هزینه ترین ایام برای مسافرت ایام سال نو و کریسمس و اعیاد خاص است، در این زمان هتل ها بالاترین قیمت های خود را ارائه میدهند و سفری پر هزینه را پیش رو خواهید داشت.

نمودارهایی برای انتخاب بهترین زمان سفر به دبی

در زیر  نمودار درج شده است که شرایط جوی هوای دبی را در 12 ماه سال مورد بررسی قرار داده و میتوانید بصورت یکجا آن را مشاهده نمایید.

پس از مطالعه این مقاله زمان مناسب برای سفر به دبی را خواهید یافت و میتوانید بلیط سفر خانوادگی تان را رزرو به سمت زیباترین شهر امارات بروید.

خدمات مجموعه برای شرکت در تور دبی

اگر با داشتن هر کدام از اهداف بالا قصد شرکت در تور دبی را داشتید میتوانید از خدمات مجموعه ما استفاده نمایید. ما مسئولیت های رزرو هتل، تهیه بلیط و دیگر مراحل مربوط به سفر را بر عهده خواهیم گرفت و در همه روزهای سفر همراهی تان خواهیم کرد. جهت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آنها در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط دبی، ویزای دبی و تور دبی 88851080-021