بهترین زمان سفر به تایلند

بهترین زمان سفر به تایلند

بهترین زمان سفر به تایلند بسته به شرایط و اهداف هر فرد تعیین خواهد شد و معیارها متفاوت هستند. بطور کلی تایلند را در هر فصل و تاریخی میتوان هدف سفر خود قرار داد و در این مقاله جهت آگاهی گردشگران جزئیاتی در خصوص هر ماه مطرح میشود.

 

 

تور تایلند

هر فرد از سفر خود اهداف متفاوتی دارد و بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده ای زمان سفرش را انتخاب میکند، در این میان گردشگرانی که قصد رفتن به تایلند را دارند میتوانند با مطالعه این مقاله بهترین زمان را برای آغاز سفر خود اتخاب کنند. تور تایلند آماده ارائه خدمات و همراهی شما در سفر میباشد، اگر در خصوص زمان مناسب دچار تردید هستید میتوانید با کارشناسان ما مشورت نمایید. اما هرگز فرصت بازدید از ساحل های رویایی و زیبای این منطقه را از دست ندهید.

 

 

بهترین زمان سفر به تایلند

بهترین زمان سفر به تایلند با معیارهایی چون هزینه های لازم، آب و هوا و جشن ها و فستیوال ها سنجیده میشود که در پایان این مقاله میتوانید تصمیم نهایی خود را در خصوص معیارتعیین شده تان بگیرید و اقدامات لازم برای آغاز سفرتان را انجام دهید.

 

 

آب و هوای ژانویه و بهترین زمان سفر به تایلند

ماه ژانویه از 12 دی تا 12 بهمن را شامل میشود و میتواند بهترین زمان سفر به تایلند نیز باشد. ماه ژانویه آب و هوای خوبی را برای همه مناطق کشور به ارمغان می آورد و به میزان خیلی کمی دیده شده که در این ایام باران ببارد. در این میان بخش شمالی کشور آب و هوای خنک تری دارد که بسته به سلیقه خود میتوانید این بخش را برای گذراندن اوقات فراغت تان برگزینید. بخش جنوبی کشور نیز گرم تر است و آفتاب تندتری بر سواحلش می تابد، اگر مایل هستید در این هوا لحظات تان را بگذرانید و زیرآفتاب باشید به بخش جنوبی کشور بروید. در این جا نیز شما خود قادر به انتخاب بهترین زمان سفر به تایلند و همچنین شهر مورد نظرتان خواهید بود. اگر بصورت خانوادگی سفر میکنید نظرات دیگر اعضای خانواده تان را نیز جویا شوید.

تصویر 5

 

 

فستیوال های ژانویه و بهترین زمان سفر به تایلند

جشن سال نوی چینی در محله چینی شهر بانکوک حال و هوای دیگری دارد، اگر قصد دارید در این جشن شرکت کنید و با آداب و رسوم چینی های این کشور نیز بیشتر آشنا شوید، این تاریخ را به عنوان بهترین زمان سفر به تایلند برگزینید و بلیط خود را رزرو نمایید. ناگفته نماند که این روز را همه مردم تایلند جشن میگیرند اما تاریخ آن متغیر است و ممکن است گاها در ماه های بعد از ژانویه برگزار شود.

 

 

 

آب و هوای فوریه و انتخاب بهترین زمان سفر به تایلند

ماه فوریه ایام مابین 13 بهمن تا 10 اسفند را شامل میشود که میتواند به عنوان بهترین زمان سفر به تایلند نیز انتخاب گردد. اگر این ماه را برای شرکت در تور تایلند برگزیدید به بخش های شمالی کشور نروید چراکه بیشتر ساعات روز هوا به طرز نامطلوبی گرم است. دیگر بخش های کشور بجز سواحل شرقی دارای آب و هوای گرم و خشک هستند و میتواند برای برخی از افراد دلنشین باشد. در سواحل شرقی نیز شاهد باران های متعدد و پراکنده ای خواهید بود که خنکی هوا را به دنبال دارد.

 

رویدادهای ماه فوریه و بهترین زمان سفر به تایلند

نمایشگاه گل و گیاه چیانگ مای در ماه فوریه برگزار میگردد و میتواند بهترین زمان سفر به تایلند در نظر گرفته شود، چراکه با سفر به آنجا میتوانید مجموعه ای عظیم از گل های رنگارنگ و زیبا را مشاهده کنید و از مشاهده آنها لذت ببرید. مدت زمان این نمایشگاه معمولا 3 روز است و میتوانید بهترین لحظات عمرتان را در آنجا سپری کنید. برای افراد علاقمند به گل و گیاه این ماه بهترین زمان سفر به تایلند خواهد بود.

 

 

مارس و بهترین زمان سفر به تایلند

11 اسفند تا 12 فروردین ماه مارس را شامل میشود، بهترین زمان سفر به تایلند ماه مارس است که میانگین دمای هوا 30 الی 35 درجه سانتی گراد است. این درجه از هوا نشان دهنده سواحل آفتابی همه بخش های کشور است، بطور کلی میتوان این ماه را زمانی مناسب برای همه سلیقه ها دانست.

 

آوریل و بهترین زمان سفر به تایلند

بخش عظیمی از توریست ها ماه آوریل را بعنوان بهترین زمان سفر به تایلند انتخاب میکنند چراکه آب و هوای آن از ماه مارس نیز بهتر است و یکی از جشن های مهم نیز در این ماه برگزار میگردد. اگر قصد دارید آوریل را برای شرکت در تور برگزینید حتما از مدت ها قبل اقدامات لازم برای سفر را انجام دهید چراکه به دلیل سیل عظیم گردشگران در روزهای پایانی قادر به تهیه تور یا ررزو بلیط و هتل نیستید و مجبورید سفر خود را بدون بهره گیری از امکانات سطح بالا بگذرانید.

 

جشن سال نو و بهترین زمان سفر به تایلند

جشن سال نو در ماه آوریل برگزار میگردد و مردم با پاشیدن آب معطر بر شهر اثرات گناه و بدی را از خود و محیط شان پاک میکنند. در این ایام تفریحات متعدد و بیشتری برای گردشگران فراهم است بنابراین به عنوان بهترین زمان سفر انتخاب میشود.

 

ماه می و انتخاب بهترین زمان سفر به تایلند

ماه می از 12 خرداد تا 11 اردیبهشت را شامل میشود و میتوان بعنوان بهترین زمان سفر به تایلند از آن یاد کرد. اگر بخش سواحل شرقی را برای گذراندن سفر خود انتخاب کنید میتوانید از سواحل آفتابی اش لذت ببرید و احتمال بارش باران وجود ندارد، در همین راستا ممکن است بارش های پراکنده ای در دیگر بخش های کشور دیده شود. ناگفته نماند که این ماه از نظر هزینه بهترین زمان برای سفر کردن به تایلند نیست چراکه هتل ها و امکانات در بالاترین حد از قیمت خود قرار دارند.

 

ژوئن و بهترین زمان سفر به تایلند

این ماه از نظر هزینه میتواند بعنوان بهترین زمان سفر به تایلند معرفی شود، چراکه از ماه های کم گردشگر است و برای افرادی که به محیط های شلوغ علاقه ندارند مناسب میباشد. اگر میخواهید در هزینه های تان صرفه جویی کنید در ماه ژوئن به تایلند بروید و از سواحل آفتابی اش لذت ببرید. امکان بهره گیری از تفریحات با هزینه ای محدود و انجام خریدهای ارزان نیز وجود دارد.

 

جولای و انتخاب بهترین زمان سفر به تایلند

کسانی که هوای خنک و یا کمی سرد را میپسندند میتوانند ماه جولای را برای آغاز سفرشان انتخاب کنند، ماه جولای تایلند با بارش باران و وزش باد همراه است. البته بدانید که سواحل شرقی همچنان دارای روزهای آفتابی و گرم هستند، اگر این ماه را برای سفرتان انتخاب کردید سعی کنید روزهای ابتدایی ماه را برای بازه زمانی تورتان برگزینید.

 

آگوست و انتخاب بهترین زمان سفر به تایلند

در این ماه امکان رفتن به ساحل و آفتاب گرفتن وجود ندارد، تقریبا همه روزها با باران و باد همراه است و هزینه های سفر و رزرو هتل در این ماه کاهش می یابد. بنابراین اگر معیار شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به تایلند، هزینه است، آگوست ماه مناسبی ست.

 

 

سپتامبر و زمان مناسب سفر به تایلند

اگر هدف شما خرید ارزان به دور از شلوغی ست این ماه بهترین زمان برای سفر به تایلند است. سپتامبر باران فراوانی را برای تایلند به ارمغان می اورد که جلوی انجام هرگونه تفریحات آبی را میگیرد و نمیتوانید از سواحل آن لذت ببرید.

 

آب و هوای اکتبر و بهترین زمان سفر به تایلند

نیمه ابتدایی ماه با روزهای بارانی همراه است و در ادامه ماه قبل هوا نیز همچنان کمی سرد است. نیمه دوم ماه آب و هوایی خنک و به دور از رطوبت دارد و زمان مناسب تری برای سفر است. اما اگر هدف شما کاهش هزینه است نیمه ابتدایی ماه را برای آغاز سفرتان انتخاب کنید.

 

از فستیوال های تایلند در اکتبر

فستیوال گیاه خواران نیز در ماه اکتبر برگزار میشود و در شهر فوکت به مدت 9 روز ادامه دارد. چینی ها معتقدند که با حذف گوشت از وعده های غذایی خود به مدت 9 روز میتوان به جسم و روانی سالم دست یافت. اگر دوست دارید از آداب و رسوم این فستیوال آگاه شوید ماه اکتبر را برای سفرتان برگزینید.

 

 

نوامبر و بهترین زمان سفر به تایلند

کسانی که دوست دارند حمام آفتاب بگیرند باید به سمت سواحل غربی تایلند بروند چرا که در نوامبر آفتاب به آن سمت میتابد. گر دوست دارید شهر خلوت باشد نیمه ابتدایی ماه را برای تاریخ سفرتان انتخاب کنید. در این ماه فصل زمستان نزدیک است و به همین دلیل شب ها کمی سردی با خود به همراه دارند، در اوایل صبح نیز هوا کمی سرد است و باید لباس گرم بپوشید.

 

خصوصیات ماه دسامبر و انتخاب بهترین زمان سفر به تایلند

دسامبر از بهترین زمان های سفر به تایلند است و سواحل غربی مملو از گردشگرانی است که خود را برای آغاز سال نو میلادی آماده میکنند. اگر کاهش هزینه برای تان مهم است اوایل ماه را برای سفر خود انتخاب کنید چون در نیمه دوم قیمت هتل ها افزایش میابد.

 

 

 

جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                  88851080-021