تور پاتایا تابستان 97

تور پاتایا تابستان 97

پاتایا شهری کوچک و ساحلی در سواحل  شرقی کشور تایلند می باشد. پاتایا شهری همیشه روشن و سرگرم کننده است این شهر ساحلی پر جنب و جوش در اوایل دهه 1980 به شهرت رسید . همه ساله چندین میلیون توریست خارجی از سراسر جهان از شهر پاتایا دیدن می کنند. جذابیت های منطقه ای این شهر ساحلی دلیل اصلی جذب مسافران زیادی به صورت فردی و یا همراه با تور پاتایا تابستان 97 به این منطقه است.

 

همراه با تور تابستانی پاتایا

سواحل پاتایا از طلوع خورشید تا غروب خورشید، به طور مداوم به زندگی ادامه می دهند به همین دلیل پاتایا یک انتخاب عالی برای یک تور پاتایا تابستان 97  برای گردشگران است. زیرا عاشقان ورزش های آبی و عبادت کنندگان خورشید به سواحل آمده و به عبادت و ورزش می پردازند. صرف نظر از ورزش های آبی و شب زنده داری، پاتایا فرصت های بی پایان را برای اقامت و سرگرمی به گردشگران ارائه می دهد. پاتایا خود را به عنوان یک شهر ساحلی جذاب  به مقصدی محبوب برای تورست ها از سرتاسر جهان تبدیل کرده است.پاتایا تنها 147 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد و نزدیکترین ساحل به شهر پایتخت است.

 

جاذبه های گردشگری پاتایا

جاذبه های گردشگری پاتایا تنوع زیادی دارند که در این جا به جزیره مرجان پاتایا اشاره می کنیم. شاید بتوان گفت جزیره مرجان پاتایا یکی از زیباترین و مهمترین جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد که همه ساله توریست های زیادی را با استفاده از تور پاتایا تابستان 97 به خود جذب می کند و با شهر ساحلی پاتایا در حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد این جزیره  دارای سواحل زیبرای شنی سفید است و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند.از مهمترین ویژگی های این جزیره محیط بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیر است.

 

مزایای سفر با تور پاتایا تابستان

می دانیم که سفر با تور نسبت به سفر انفرادی همواره دارای مزایایی است پس توصیه ما به شما این است که برای سفر خود به پاتایا از تور پاتایا تابستان 97 استفاده کنید. برای سفر به پاتایا با استفاده از تورها، دو انتخاب پیش روی شماست. شما می توانید تور پاتایا تابستان را خریداری کنید و تمام زمان سفر را به گشت و گذار تنها در این شهر و استفاده از جاذبه های آن اختصاص دهید و یا از تورهای ترکیبی تایلند استفاده کنید و در مدت سفر خود، از شهرهای دیگری چون بانکوک، پوکت، ساموئی و ... هم بازدید داشته باشید. مجریان تور پاتایا تابستان 97 امکاناتی نظیر تهیه بلیط هواپیما، ویزا، رزرو هتل، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تخفیفات مراکز خرید و راهنمای فارسی سفرمسافرتی آرتام و بی دغدغه را برای مسافران تور پاتایا تابستان فراهم می کنند. به همین دلیل شما در سفر با تور پاتایا تابستان با خیالی آسوده می توانید از جاذبه های گردشگری لذت ببرد و نگران مسائل دیگر نباشید.

 

 

رزرو تور پاتایا تابستان

برای تهیه انواع تورها و بخصوص تور پاتایا تابستان 97 می توانید به آژانس های خدمات مسافربری معتبر مراجعه کنید و به رزرو تور تابستان پاتایا اقدام کنید. گفتنی است که قیمت تورها با توجه به خدمات ارائه شده تورها متفاوت بوده و شما می توانید با توجه با سلیقه و خدمات مورد توقع تور مورد نظر خود را انتخاب کنید به طور دقیق تر شما متقاضیان تور پاتایا تابستان 97 می توانید خدماتی را که این تور ارائه می دهد مانند نوع هتل، درجه هتل، گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدماتCIP، ترانسفر فرودگاهی و ...را به دلخواه خود انتخاب کرده و متناسب با بودجه مالی خود نوع تور را انتخاب نمایند.

 

آیا می توان تور پاتایا تابستان را به صورت آنلاین رزرو کرد؟

رزرو آنلاین تورها همواره یکی از راههای آسان و سریع برای خرید تور های مسافرتی است به این ترتیب که به مراجعه به وبسایت آژانس های گردشگری این امکان را در اختیار شما قرار میدهند که به مقایسه تورها پرداخت و تور دلخواه را انتخاب کرد. شما حتی می توانید تورها را از نظر اطلاعات هتل ها بررسی کنید و از همه مهمتر تورهای لحظه آخری و تور با قیمت مناسب را جزئ گزینه های خود داشته باشید و بتوانید سفری ارزان به پاتایا داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما رزرو آنلاین تور پاتایا تابستان 97 برای سفری راحت و بی دغدغه و لذت بخش با این شهر پر گردشگر است . شما می توانید با تماس با آژانس های گردشگری معتبر و با صحبت با تیم های مشاوره در این زمینه مشورت کنید و با اطلاعات کافی و کامل بهترین تور پاتایا تابستان 97 را انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید.

رزرو هتل در پاتایا

انتخاب هتل مناسب در سفر به پاتایا می تواند مهمترین تصمیم گیری در مورد برنامه ریزی سفر شما باشد. برای انتخاب هتل ها و استراحتگاه های پاتایا در حال حاضر تقریبا 300 هتل در پاتایا و همینطور 300 انتخاب پیش روی شماست و می توانید از بین آنها هتل دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر برای هزینه سفر خود محدودیت دارد می توانید از هتل های سه ستاره این شهر استفاده کنید اما کاملا واضح است که این هتل ها امکانات هتل های چهار ستاره و پنج ستاره را ندارند . اما اگر بدنبال هتل هایی با امکانات خوب و سطح بالا هستید هتل های چهار و پنج ستاره انتخاب های خوبی هستند که ما در این بخش به معرفی چند هتل معروف پاتایا می پردازیم.

1-      هتل ربیت ریزرت پاتایا:  هتلی ۵ ستاره و لوکس در پاتایا است.این هتل دارای ۴۹ اتاق است که تمامی آن‌ها مجهز به تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، تلویزیون کابلی، یخچال و قهوه/چای ساز هستند.

2-      هتل مونترا پاتایا: هتلی لوکس و ۵ ستاره در پاتایا است.این هتل دارای ۲۳ اتاق است که مجهز به وای‌فای رایگان، تلویزیون تخت، قهوه‌ساز و حمام اختصاصی هستند.

3-      هتل سنتارا گرند میراژ: هتلی۵ ستاره و لوکس در پاتایا است. این هتل دارای ۵۵۵ اتاق است که دارای بالکن خصوصی با دید به مناظر زیبای اطراف هستند.

4-       هتل گاردن کلیف ریزرت: هتلی ۵ ستاره و لوکس در پاتایا است. این هتل ذارای ۲۳۰ اتاق است که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی و مشرف به زیبایی‌های سواحل و خلیج تایلند هستند.

5-      هتل ای وان پاتایا :هتلی ۴ ستاره و لوکس در پاتایا است. این هتل دارای ۱۹۶ اتاق است و همه این اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، منطقه نشیمن، سیو باکس، حمام و حوله هستند. این هتل درست در مقابل ساحل پاتایا قرار گرفته و هتلی منحصربه ‌فرد با زمینه‌ ی دریایی است.

6-      هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت: هتلی چهار ستاره و لوکس در پاتایا است. این هتل دارای ۲۱۰ اتاق است که مجهز به تهویه و یخچال نیز هستند.

 

 

 

چرا تور پاتایا تابستان 97 ؟

شهر ساحلی پاتایا کــه از اصلــی تریــن مقاصــد گردشــگران کشور تایلنــد اســت، همواره مورد توجه بوده و گردشگران هر ساله با استفاده از تور پاتایا تابستان 97 به این شهر ساحلی و پر بازدید سفر می کنند و از سواحل این شهر در تابستان استفاده کرده و خاطرات خوبی را برای خود رقم می زنند. شما می توانید با مراجعه به سایت های آژانس خدمات مسافرتی از قیمت های استثنایی تور پاتایا تابستان اطلاع پیدا کنید. مهم است بدانید که در برخی از ایام سال قیمت تورهای شهرهای تایلند همچون پاتایا دارای آفر های مناسبی است.به همبن دلیل با یک بررسی دقیق قادر خواهید بود از تورهای آفری پاتایا نیز با قیمت های بسیار مناسب و پایین اما خدمات خوب و با کیفیت بهره ببرید.

 

مدارک ویزای تایلند

بدیهی است که برای ورود به هر کشوری نیاز به دریافت ویزای آن کشور دارید یرخی کشورها قوانین سختی برای صدور ویزا دارند اما کشور تایلند خوشبختانه به دلیل توریستی بودن آن قوانین سختی برای صدور ویزای خود ندارد . شما متقاضیان سفر با تور پاتایا تابستان 97 باید برای اخذ ویزای توریستی تایلند اقدام کنید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تایلند به مدارک زیر نیاز دارید :

اصل پاسپورت ، کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ،یک قطعه عکس جدید 4×3 رنگی (تمام رخ و بدون عینک) ، اصل و کپی بلیط رفت وبرگشت تایلند ، پرینت گردش حساب بانکی  در سه ماه اخیر با مهر بانک (به زبان انگلیسی) ، ارائه تاییدیه رزرو هتل (واچر) در تایلند.

لازم به ذکر است که شرایطی برای اخذ ویزای تایلند وجود دارد که متقاضیان باید تمامی آن شرایط را دارا باشند و نداشتن آن شرایط به معنی عدم صدور ویزای تایلند می باشد.

 

شرایط ویزای تایلند

اعتبار گذرنامه حتما باید حداقل بیشتر از شش ماه باشد

ویزای توریستی  تایلند ۳  ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور تایلند اقامت کنید.

اخذ ویزا توریستی تایلند حداقل ۴ روز کاری زمان لازم دارد.

ویزای تایلند ۲ نوع یکبار ورود و ۲ بار ورود دارد.

با داشتن این شرایط و اخذ ویزای تایلند می توانید سفری خوش و لذت بخش به پاتایا و شهرهای دیگر این کشور داشته باشید. همچنین می توانید با مراجعه به یک آژانس مسافرتی معتبر تمام کارهای سفر خود از اخذ ویزا ، رزرو هتل و تور پاتایا تابستان را به آنها بسپارید و با خیالی آسوده و بدون استرس از سفر خود لذت ببرید.

جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080