نمایشگاه های برتر چین

نمایشگاه های برتر چین

آیا از لیست نمایشگاه های برتر چین مطلع هستید؟نمایشگاه های مختلفی در چین وجود دارد که هر یک در حوزه خاصی فعالیت می نمایند. به طور کلی پنج نمایشگاه برتر در چین وجود داشته که در دنیای تجارت حرف اول را می زند. امروز قصد داریم در ابتدا این نمایشگاه ها را معرفی نموده و سپس به سایر نمایشگاه های برتر چین بپردازیم. هرچه ابعاد اقتصاد، گسترده تر می شود نمایشگاه های برتر چین نیز به طور فزاینده ای با اهمیت تر خواهد شد.

کانتور فیر یکی از نمایشگاه های برتر چین (حوزه صادرات و واردات)

نمایشگاه گوانجو یکی از نمایشگاه های برتر چین است که دارای ارزش بین المللی می باشد. به جرات می توان گفت کانتور فیر بزرگترین نمایشگاه تجاری محسوب می شود. در این نمایشگاه محصولات الکترونیکی حرف اول را می زند و میتوان بهترین برندها را به سادگی در کانتور فیر پیدا نمود. محصولات الکترونیکی خودرو عرضه شده در این نمایشگاه بسیار معتبر می باشد. از دیگر محصولاتی که می توان نام برد: محصولات مصرفی می باشد که در فاز دوم کانتور فیر قرار گرفته است. همچنین محصولات دارویی و پوشاک و ... نیز در فاز سوم قرار می گیرد. این نمایشگاه هر سال در دو فصل بهار و پاییز برگزار می شود. مبرهن است که بیشترین استقبال در فصل بهار خواهد بود.

بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه آسیایی هستند اما تاجرات اروپایی و همینطور آمریکایی سهم بزرگی از خرید در این نمایشگاه را پوشش می دهند. در این نمایشگاه راهنمای چند زبانه در نظر گرفته شده است که اجازه می دهد تمامی افراد به سادگی از این منطقه دیدن نمایند.

چرا گوانجو از نمایشگاه های برتر چین محسوب می شود؟

در هر دوره برگزاری گوانجو حدود ۲۴ هزار نمایش دهنده وجود دارد که به طور تقریبی حدود ۶۰ غرفه خواهد بود. در هر دوره ۲۰۴ هزار نفر علاقمند به بازدید از گوانجو هستند. این آمار در فصل بهار بیشتر می شود. حجم معاملات صورت گرفته در این نمایشگاه در حدود ۶۰ میلیارد دلار در سال می باشد. محل برگزاری گوانجو در جزیره پازو بوده و در ضلع جنوبی گوانجو قرار دارد. علاقمندان به این جزیره قطعا به سراغ این نمایشگاه می روند. دسترسی به کانتن فیر ساده بوده و وسایل حمل و نقل بسیاری از جمله اتوبوس، مترو و ... از جزیره تا نمایشگاه فراهم شده است.

تورهای نمایشگاه گوانجو بهترین و ارزان ترین روشی هستند که به شما اجازه می دهند با هزینه های مناسب این نمایشگاه را تجریه نمایید. ماه آوریل برای بازدید از گوانجو کمی خلوت به نظر می رسد و بهترین زمان برای این سفر خواهد بود.

Yiwu عضو دائمی نمایشگاه های برتر چین (حوزه کالا)

شاید سایر نمایشگاه های برتر چین دائمی نباشند و به صورت دوره ای برگزار شوند اما Yiwu به نوعی پای ثابت نمایشگاه های برتر چین است. در این نمایشگاه خرده فروشانی حضور دارند که محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت های عمده و مناسب خرید و فروش می نمایند. هدف در این نمایشگاه خرید ارزان و مناسب است. این بازار به نوعی تجاری نیز محسوب می شود و البته در کنار صادرات و واردات محصولات یک سری دسته بندی های متنوع از محصولات غیرتجاری نیز دیده می شود که خریداران را به سمت خود می کشد. بزرگترین بازار yiwa که به شهر تجارت بین المللی نیز مشهور است دارای ۷۰ غرفه و ۱۰۰ هزار فروشنده بوده که در سراسر جهان نمایندگی دارد. وسعیت این نمایشگاه ۴ کیلومتر مربع است.

سالانه نمایشگاه کالای ییوو در مرکز نمایشگاه بین المللی برگزار می شود که عموما در ماه اکتبر بیشترین بازدیدکننده را به خود اختصاص می دهد. در این نمایشگاه ده ها هزار کالا از تولید کنندگان چینی به نمایش گذاشته می شود. ییوو از نمایشگاه های برتر چین محسوب شده و ده ها هزار نفر از آسیا، آفریقا، جنوب آسیا و ... را به سمت خود جذب می نماید. تنوع کالا و قیمت در ییوو در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود. در هیوو تمامی محصولات مصرفی به فروش می رسد. حدود ۲۵۰۰ غرفه و صدها هزار فروشنده دیده می شود. این نمایشگاه در جاده شماره ۵۹ شهر هیوو قرار دارد.

نمایشگاه های برتر چین در حوزه اتومبیل

نمایشگاه اتومبیل پکن یک نمایشگاه ملی برای انواع اتومبیل محسوب می شود. به جرات می توان گفت که تمام شرکت های اصلی صنعت اتومبیل در این نمایشگاه شرکت می کنند. پکن چهارمین رتبه در بین نمایشگاه های برتر چین و حتی جهان را در حوزه اتومبیل به خود اختصاص داده است. برای چینی هایی که قصد مقایسه محصولات خود را داشته و یا برای افرادی که به دنبال منبع اصلی ماشین و همین قطعات و لوازم جانبی استاندارد هستند، شرکت در این نمایشگاه از ملزومات خواهد بود. پتانسیل نمایشگاه پکن در مدت ۱۰ سال به بیش از دو برابر خواهد رسید.

در این نمایشگاه اتومبیل و تجهیزات جانبی عرضه شده و نمایش دهندگان در این نمایشگاه حدود ۲ هزار نفر هستند. بازدیدکنندگان سالانه بیش از ۸۰۰ هزار نفر بوده که ۸۰ هزار نفر آنها خارجی محسوب می شوند.

آیا دسترسی به نمایشگاه های برتر چین آسان است؟

برای دسترسی به نمایشگاه های برتر چین به عنوان مثال نمایشگاه پکن می بایست از منطقه شانی عبور نمایید. این منطقه سی کیلومتری پکن بوده و ۱۸ خط ایستگاه برای آن در نظر گرفته شده است. البته فرودگاه بین المللی پکن تنها دو کیلومتر از این نمایشگاه فاصله دارد. نمایشگاه پکن عموما در ماه آوریل برگزار می شود و قطعا این فصل سرد بوده و نیاز به تجهیزات گرمایشی خواهید داشت. جاذبه های گردشگری این نمایشگاه بسیار زیاد بوده و به نوعی می تواند انتخاب مناسبی محسوب شود.

بائوما از نمایشگاه های برتر چین در حوزه ساخت و ساز

بائوما نمایشگاه تجاری بین المللی است که برای صنعت ساخت و ساز چین بهترین پتانسیل را به همراه آورده است. شرکت های وابسته به این صنعت نیز از این نمایشگاه استقبال می نمایند. همانطور که می دانیم تا به امروز چین بزرگترین صنعت ساختمان جهان را به خود اختصاص داده است، این موضوع اهمیت نمایشگاه بائوما را مشخص می سازد. بائما بزرگترین نمایشگاه در صنعت ساختمان آسیا محسوب می شود، این نمایشگاه امکان پوشش هر نوع از تجهیزات ساختمانی را خواهد داشت. در بائما ماشین آلات و یک سری تجهیزات ساختمانی به همراه مواد ساخت و ساز عرضه می شود.

این نمایشگاه با اینکه از نمایشگاه های برتر چین است اما هر دو سال یکبار برگزار می شود. نمایش دهندگان در بائما ۳۰۰۰ نفر هستند که بیشتر آنها چینی می باشند. در هر دوره ۲۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن می نمایند. ایستگاه هوما رود شما را به این نمایشگاه خواهد رساند. عموما بائوما در نوامبر برگزار می شود و هوای بسیار خنک و خشکی در شانگهای دیده خواهد شد. زیبایی طبیعت در این ماه چشم نواز است.

نمایشگاه های برتر چین در حوزه صادرات کالای شرقی

نمایشگاه صادرات و واردات کالای شرق چین بزرگترین نمایشگاه منطقه محسوب می شود. حمایت مردم چین از این نمایشگاه شگفت انگیز است. بررسی ها نشان می دهد که خریداران از ۱۰۰ کشور دنیا از این نمایشگاه دیدن می کنند. محصولاتی که در ECF عرضه می شود در حوزه لباس، پارچه، لوازم مصرفی، هدایا و کارهای هنری است. ECF در ماه مارس برگزار می شود. این نمایشگاه دارای   ۳۴۰۰نمایش دهنده با ۵۰۰۰ غرفه می باشد. حجم مبادلات تجاری بیش از ۲٫۶ میلیارد دلار بوده و در هر دوره حدود ۳۵ هزار خریدار در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه از لحاظ فاصله نسبت به هتل و دفاتر تجاری شانگهای نزدیک بوده و خطوط حمل و نقل بسیاری برای دسترسی به ECF فراهم شده است. ماه مارس برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که بسیار سرد به شمار می آید.

SINO LABEL از نمایشگاه های برتر چین (حوزه بسته بندی)

نمایشگاه های بسته بندی از نمایشگاه های برتر چین محسوب شده و به عنوان رویدادی قابل توجه و موثر در کاربردهای پیشرفته به حساب می آید. این نمایشگاه در قالب بسته بندی انواع مواد غذایی، مواد آرایشی و بهداشتی و الکترونیک خود را به اثبات رسانده است. علاوه بر مسائل ذکر شده در حوزه چاپ برچسب، تزیینات، فرآوری و همینطور فناوری نیز سهم بزرگی را به خود اختصاص داده است. در این نمایشگاه توانایی در چاپ برچسب به سرمایه تبدیل می شود.

این نمایشگاه در حوزه برچسب های هوشمند و بارکدهای فناوری ضد جعل، کاربردهای امنیتی و لوازم ماشین آلات برچسب RFID و مواد IML تجهیزات، مواد خودچسبنده و لوازم سیستم ذوبی و ... فعالیت قابل قبولی دارد. برای بازدید از این نمایشگاه می بایست گذرنامه با ۷ ماه اعتبار، مدرک شغلی مرتبط، شناسنامه و مدارک مالی قابل قبولی عرضه شود.

نمایشگاه های برتر چین در حوزه مبلمان خانگی

CIFF از دسته نمایشگاه های برتر چین در حوزه مبلمان خانگی محسوب می شود که یک رویداد تجاری بوده و به محصولات و خدمات مرتبط با فعالیت در فضای آزاد اختصاص داده می شود. نمایشگاه های برتر چین در حوزه مبل در دو شهر مختلف برگزار شده که یکی در شانگهای و دیگری در گوانجو است. موضوعات این نمایشگاه زندگی در فضای باز است که شامل مبلمان باغ، میز و صندلی اوقات فراغت، تجهیزات سایه بان و ... میباشد

. همچنین محصولات شامل باربی کیو، چادر فضای باز، دکوراسیون باغ، ابزار و تجهیزات و ... می باشد.

نمایشگاه های برتر چین در حوزه تجهیزات پزشکی

نمایشگاه های تجهیزات پزشکی که در ماه جولای و در شهر شانگهای چین برگزار می شود، مجموعه ای از چندین هزار محصولات در حوزه پزشکی بوده که سهم بزرگی در علم پزشکی جهان دارند. موضوعات این نمایشگاه شامل: حوزه های تصویربرداری، تشخیص آزمایشگاهی، تجهیزات الکترونیکی، بینایی سنجی، کمک های اولیه، پرستاری و فناوری اطلاعات پزشکی، تکنسین ها، کارشناسان تدارکات، بیمارستان ها و ... می باشد. برای بازدید از این نمایشگاه نیاز به گذرنامه با اعتبار ۷ ماهه بوده و همینطور باید مدرک شغلی مرتبطی ارائه شود.

CHINE Lock از نمایشگاه های برتر چین (صنعت قفل)

نمایشگاه صنعت قفل چین در ماه می و عموما در تاریخ ۱۲ الی ۱۴ برگزار می شود. این نمایشگاه در شهر گوانجو بوده و هدف از این نمایشگاه پیشبرد صنعت قفل است. این نمایشگاه از حرفه ای ترین نمایشگاه های برتر چین در حوزه قفل شناخته شده است و محل برگزاری آن گوانجو است. محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل : قفل های الکتریونکی از قبیل قفل های مغناطیسی، قفل کارت ic، قفل کارت هوشند، قفل کارت TM، قفل های مایفر، قفل اثر انگشتی، قفل های ترکیبی، قفل های بیومتریک و ... است. از دیگر محصولات عرضه شده می توان به قفل های وسایل نقلیه اشاره نمود که شامل قفل اتومبیل، قفل موتور سیکلت، قفل دوچرخه و ... است. یک سری از لوازمات در خصوص تشخیص اثر انگشت و همینطور تشخیص چهره نیز در این نمایشگاه برای خرید و فروش فراهم شده است.

CGFF از نمایشگاه های برتر چین در حوزه کفپوش

CGFF از جمله نمایشگاه های برتر چین بوده که در حوزه انواع کفپوشهای تجاری و صنعتی بسیار تخصصی فعالیت می کند. این نمایشگاه در چین در ماه می برگزار می شود. انواع کفپوش های اکریلیک، پلی اورتان، رزین اپوکسی و .. از محصولات پر طرفدار در این نمایشگاه محسوب می شود. یک سری سیستم های کف و ماشین آلات کف عرضه شده در این نمایشگاه به همراه تجهیزات تمیز کننده با قیمتی ایده آل به فروش می رسد.

نمایشگاه های برتر چین در زمینه خدمات پس از فروش

نمایشگاه خدمات پس از فروش خودرو در چین هر ساله در شهر شنزن برگزار شده و شما می توانید ۴۵۰۰ خریدار از سراسر جهان را ملاقات نمایید. فضای این نمایشگاه ۱۰۰۰۰ متن مربع بوده و کارگاه های آموزشی و همینطور کنفرانس ها و مسابقات گسترده ای در این نمایشگاه اتفاق می افتد. موضوعات این نمایشگاه در زمینه اتصالات خودرویی، برق خودرو، طراحی، اصلاح و ارتقا خودرو، صندلی های ایمنی کودک، مراقبت های زیبایی خودرو ... است. این نمایشگاه در شهر شنزن برگزار می شود و به طور کلی با وجود اینکه از نمایشگاه های برتر چین است یکبار در سال برگزار میشود.

CFSE از نمایشگاه های برتر چین در حوزه غذاهای دریایی

این نمایشگاه از قدرتمندترین نمایشگاه های برتر چین در حوزه صید در جهان محسوب می شود. نمایشگاه ذکر شده در زمینه محصولات خام بسته بندی شده و یا پردازش شده فعالیت می کند. تجهیزات آبزی پروری و خوراک آنها از جمله فعالیت های این نمایشگاه می باشد. CFSE فراهم کننده خدمات صنعتی می باشد.

intertextile  از نمایشگاه های برتر چین در زمینه پارچه

این نمایشگاه یک بستر جامع در زمینه نمایش انواع پارچه و همینطور لوازم جانبی در این خصوص می باشد و در این نمایشگاه یک سری فرصت های تجاری وجود دارد که برای ملاقات با مشتریان فراهم شده است، در این راستا کشف بازارهای جدید بسیار ساده تر خواهد شد. محصولات این نمایشگاه انواع لوازم جانبی لباس از جمله زیپ، دکمه برچسب و ... می باشد. intertextile  در زمینه خدمات تجاری، طراحی، آخرین مدها و همینطور تکنولوژی تولید، فعالیت می کند.

تبلیغات دیجیتال در نمایشگاه های برتر چین

یکی از نمایشگاه های بسیار مشهور در زمینه تبلیغات دیجیتال D.PES است. این نمایشگاه جامع ترین رویداد را برای ارائه ابعاد کلی ارتباطات در نظر گرفته است. نمایشگاه چاپ دیجیتال و ال ای دی چین در زمینه چاپ حرفه ای، حکاکی، لیزر، تابلوهای تبلیغاتی فعالیت می نماید. بهترین دستگاه های حکاکی دیجیتال و مواد و لوازم جانبی مرتبط در این نمایشگاه دیده می شود.

انواع نمایشگاه های برتر چین در زمینه تایر و لاستیک

برجسته ترین نمایشگاه های برتر چین در زمینه تایر و لاستیک فعالیت می کنند. شرکت کنندگان در این مجموعه بیشترین میزان خرید را به همراه دارند. این نمایشگاه در ماه نوامبر و در شهر چینگ دائو برگزار می شود. برای بازدید از این نمایشگاه می بایست گذرنامه متقاضی دارای ۶ ماه اعتبار و شناسنامه و مدرک شغلی وی ترجمه شود. مدارک مالی در این لاین عموما دارای چهارچوب قابل قبولی است. ویژگی نمایشگاه های برتر چین هر کدام یک به یک و به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت، زمان برگزاری نمایشگاه های برتر چین عموما از طریق سامانه های اینترنتی اطلاع داده می شود.